Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ joo vain osa onnistui semisti. Uusiksi menee...melkein kaikki #¤
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Tuli päiväunet nukuttua olkkarin lattialla 3 tuntia, ja nyt on kylmä. Ei ole kaikki kunnossa mulla.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20251 vuosi Nicko MacBrain (ex-Iron Maiden-rumpali) patsastelee Vaasan Sportin jääkiekon rytkyissä. No, kuvahaku auttaa, en jaksa nyt säätää. Kai Hahto, (Yövissyn kannumestari). Taitaa olla päätaustapiruna. Muokattu: 15. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävin aamupäivällä liiteri-alko yhdistelmäkaupassa. Tuulikaappiin oli pysäköity nastarenkaallinen sähköpyörä.
Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 20251 vuosi Naapurin leskirouva lopetti koiratrimmaamonsa toiminnan. Huomasin, kun kyltit lähtivät seinästä, netti kertoi loput. Pidetty/suosittu paikka oli, puolison kuolema pisti elämän aika sekaisin.
Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 20251 vuosi 12 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Naapurin leskirouva lopetti koiratrimmaamonsa toiminnan. Huomasin, kun kyltit lähtivät seinästä, netti kertoi loput. Pidetty/suosittu paikka oli, puolison kuolema pisti elämän aika sekaisin. No ihan sama juttu mun työpaikan kanssa. Olen koko ajan ollu ihan varma että kaikella on tarkoituksensa, vaikka me ihmispoloiset ei sitä heti ymmärretä, mutta nyt on pian puoli vuotta kulunu enkä ymmärrä miksi näin kävi että meni työt ja terveys ( fyysinen ja psyykkinen ) Mutta mun ei tartte lähtä tänään kauppaan, eikä huomennakaan! sillä ruoka-avusta sai oikeesti todella paljon kaikkea käyttökelpoista ( tosin kun syön aika vähän niin ehkä kaikki saatu ei säily...) mutta osa meni pakkaseen ja tulee hyötykäyttöön osissa. Silppuan noi yrtit ja laitan pienissä erissä pakkaseen, saa sieltä sitten salaatinkastikkeeseen. Joo sitä muutaman vuoden osti mitä tykkää eikä katsonu hintoja. Nyt minusta on tullu niukistelun mestari, mutten ole joutunu luopumaan mistään, ottaa vain sitä vähemmän.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Eilen oli jalkapohja kipee ja aattelin jo senkin takia mennä autolla kauppaan. Rasvatessani huomasin jalkapohjassa pienen punaisen pisteen....hei olenko astunu siihen korvakoruun ja se on nyt jossain lattialla.... Äh, se oli pieni neula joka löytyi. No, joka tapauksessa olen ny useampana päivänä peräkkäin pyyhkiny kämpän lattiat, ja imurointikielto voimassa. Ja siis paljon paremmin ne pienet muruset poistuu kun pyyhkii. Mä en tajua, joku kotitonttu täällä asuu ja nappaa aika ajoin mun tavaroita, esimerkiksi nuken kenkiä on menny "jonnekin", ja vaikka pyyhin keittiön lattian ja käyn sen jälkeen vaikka kävelyllä - kun tulen takas niin taas saa pyyhiä lattian. Kadonneiden tavaroiden joukkoon menny myös isäni Norjasta tuoma 10cm hyljefiguuri. ..Meni nyt ihmettelyn puolelle sori.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Aha, tänään onkin maanantai. Otin päiväunet ja ihan varma että sunnuntai, piti käydä katsoon mikä lehti on pöydällä. Maanantai. Onpas kiinnostanu... 😄
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi MS One Drive 5G pilvitallennustilan voi näköjään ylittää vähän reippaamminkin...😁 Jostain käsittämättömästä syytä tuonne oli renderöinnin yhteydessä livahtanut vähän isompi videotiedosto.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ on mullekin tullu jotain että tilisi jäädytetään jos et klikkaa....( nordea, s-pankki eikä ole tiliä kummassakaan) samoin joku tallennustila ( ja kun siittä on jotain prosentti käytetty..) Mutta on yllättäny tuon yhden topicin katselukerrat....
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20251 vuosi Just, kun Prisman työntekijät hoitelee myös sitä info/Posti-asiakaspalvelupistettaä, niin seuraavan kerran avoinna 23.2. Eikä mulle ole muuten tullu postia ( postiluukusta, yhden paketin hain...) aikoihin, no hyvä eipä ole tullu laskuja...
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20251 vuosi Kiinteistönvälittäjän edustaja kävi naapurissa. Leskirouvalla myyntiaikeita? Muokattu: 20. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20251 vuosi Hiljainen uutispäivä, kun etusivulla on tää: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/879cb6f5-3016-460e-8e91-62900bc15cb4 Lainaa Hyvin pieni lento-onnettomuus Porissa Pienkoneesta meni kumi puhki
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään