Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 9 minuuttia sitten, Steampunk kirjoitti: Polkupyörän ei tarvitse olla polkupyörä! https://www.instagram.com/ekr.cycling/reel/DEDf6n1hfgO/ Tuota tehtiin jo kakarana 60-luvulla (mä oon syntynyt 50-luvulla). Videolla ilmeisesti ylämäkikilpailu.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Tuossa levyhyllyä plaratessa havaintona, että monikin uutena itse hankittu julkaisu täyttää jo 50 vuotta...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 8.1.2025 klo 11.49, alpensau kirjoitti: T kehui avanneensa facebook-tilin itselleen. Lupaa myös sättiä tämän palstan ylläpitäjän, jos pääsee tänne. Luulis pärjäävän omillaan. Kerkeeköhän ees tänne bannien päätyttyä kun suurena haaveenahan oli mennä Alkoon myyjäksi ja Alkon etusivulla: "Hae Alkon myymälään kesän kausityöntekijäksi" Eli löytyyköhän T nykyään Facen lisäksi paikallisesta Alkosta?!
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Tai sitten kisu raapustaa ajokorttilappuja minkä kerkiää jossain seuraavalla "rouvalla"
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 6 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Tai sitten kisu raapustaa ajokorttilappuja minkä kerkiää jossain seuraavalla "rouvalla" Väestön ikääntyessä lisääntyvä työnsarka. Valitettavasti jo nykyäänkin horiskot laputtelevat toisiaan "ajokelpoisiksi". Edelleenkin olen otettu isän isän ja appiukon ratkaisuista, veivät kortit pois ihan itse.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Algoritmien ryydittämä kohdistettu tekoälymainonta tyrkyttää lähes 60-v käppyrälle lastenvaunuja? Enhän minä mikään Flavio Briatore ole
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Köfte kirjoitti: Väestön ikääntyessä lisääntyvä työnsarka. Meidän kulmilla eräs mua 10 v vanhempi kaveri ajaa isolla maasturilla keskellä tietä 30:ä (rajoitus 50), siis varman päälle. Ei oo näkynyt enää pariin kuukauteen. Onko fuengirolassa vai syökö madot jo...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Algoritmit eivät valehtele, eivätkä erehdyt koskaan. Rouvalla saattaakin olla jokin pikkusalaisuus kerrottavana...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^Jos totta, kävi pelottamaan. Mulle tarjosi syksyllä "mies miehelle"-treffipalstaa... olen ollut näköjään tosi syvällä kaapissa, kun itsekään en tiennyt...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Köfte kirjoitti: Algoritmien ryydittämä kohdistettu tekoälymainonta tyrkyttää lähes 60-v käppyrälle lastenvaunuja? Enhän minä mikään Flavio Briatore ole Olin 16-vuotiaana viikon sairaalassa ja asuin aluksi kolmen hengen huoneessa. Naapuripedissä oli sellainen kolmekymppinen jäbä, jonka kanssa tuli juteltua niitä näitä ja toisella laidalla joku "vanhus", joka jäi etäiseksi. Ekana ehtoona kun toisesta reunasta alkoi kuorsaaminen kuulua, niin tää keskipedin tyyppi tokas tuosta varttuneemmasta kaverista, että "siinä on vanhassa puussa kova oksa" 😄 , koska se ukko oli 72v ja hänellä oli 4-vuotias tytär (ja noin nelikymppinen emäntä)
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Yksi kollega synnytti ensimmäisen lapsen yli 50v ja ukko oli yli 70v. . Naisoletettu oli kuitenkin jossain Slovakiassa tai jossain vuoden tätä ennen, joten epäilys että skidi olikin ostettu tai muuten muulla keinoin kun synnyttämällä hankittu virisi. Mutta virallinen linja oli että tuon ikäisinä saivat. Varmaan kiva lapselle kun ylppäreissä iskä on haudassa/yli 90v. Mahtaa tulla teiniangstille ymmärrystä myös noilta vanhemmilta....
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi No, meillä esikoinen syntyi 36 vuoden ikäisinä, aika jänniä kohtaamisia oli natiaisten bileissä, kun vanhemmat olivat vähintään 15 vuotta nuorempia. Muokattu: 28. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 36 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Yksi kollega synnytti ensimmäisen lapsen yli 50v ja ukko oli yli 70v. . Naisoletettu oli kuitenkin jossain Slovakiassa tai jossain vuoden tätä ennen, joten epäilys että skidi olikin ostettu tai muuten muulla keinoin kun synnyttämällä hankittu virisi. Mutta virallinen linja oli että tuon ikäisinä saivat. Varmaan kiva lapselle kun ylppäreissä iskä on haudassa/yli 90v. Mahtaa tulla teiniangstille ymmärrystä myös noilta vanhemmilta.... Kummipenskan äidin menneisyydestä löytyy myös 70+ isän iltatähti. Aika hassuja keskusteluja oli taannoin, kun käppyrä ei alkujaankaan huolinut kummiksi poninhäntä/irokeesi outfitin omaavaa miehenalkua, rouvashenkilö pysyi elinikäisenä ystävänä; aivan valloittavan upea ihminen. Muokattu: 28. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja No hupinsa kullakin ja eihän toi ikä ole mikään tae minkään asteen asenteesta tms. , mut ite en kyl esim. nyt jaksaisi hoitaa vauvaa, saatika teiniä, koiranpennunkin kanssa kirottiin että ei ikinä enää oteta koiraa (pari vuotta sitten).
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: No, meillä esikoinen syntyi 36 vuoden ikäisinä... Aika pitkä odotusaika... 😀
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään