Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tuossa levyhyllyä plaratessa havaintona, että monikin uutena itse hankittu julkaisu täyttää jo 50 vuotta...

Kirjoitettu
8.1.2025 klo 11.49, alpensau kirjoitti:

T kehui avanneensa facebook-tilin itselleen. Lupaa myös sättiä tämän palstan ylläpitäjän, jos pääsee tänne. Luulis pärjäävän omillaan.

Kerkeeköhän ees tänne bannien päätyttyä kun suurena haaveenahan oli mennä Alkoon myyjäksi ja Alkon etusivulla:

"Hae Alkon myymälään kesän kausityöntekijäksi"

Eli löytyyköhän T nykyään Facen lisäksi paikallisesta Alkosta?!

Kirjoitettu
6 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Tai sitten kisu raapustaa ajokorttilappuja minkä kerkiää jossain seuraavalla "rouvalla"

Väestön ikääntyessä lisääntyvä työnsarka. Valitettavasti jo nykyäänkin horiskot laputtelevat toisiaan "ajokelpoisiksi". Edelleenkin olen otettu isän isän ja appiukon ratkaisuista, veivät kortit pois ihan itse.

Kirjoitettu

Algoritmien ryydittämä kohdistettu tekoälymainonta tyrkyttää lähes 60-v käppyrälle lastenvaunuja? Enhän minä mikään Flavio Briatore ole

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Köfte kirjoitti:

Väestön ikääntyessä lisääntyvä työnsarka.

Meidän kulmilla eräs mua 10 v vanhempi kaveri ajaa isolla maasturilla keskellä tietä 30:ä (rajoitus 50), siis varman päälle. Ei oo näkynyt enää pariin kuukauteen. Onko fuengirolassa vai syökö madot jo...

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Köfte kirjoitti:

Algoritmien ryydittämä kohdistettu tekoälymainonta tyrkyttää lähes 60-v käppyrälle lastenvaunuja? Enhän minä mikään Flavio Briatore ole

Olin 16-vuotiaana viikon sairaalassa ja asuin aluksi kolmen hengen huoneessa. Naapuripedissä oli sellainen kolmekymppinen jäbä, jonka kanssa tuli juteltua niitä näitä ja toisella laidalla joku "vanhus", joka jäi etäiseksi.  Ekana ehtoona kun toisesta reunasta alkoi kuorsaaminen kuulua, niin tää keskipedin tyyppi tokas tuosta varttuneemmasta kaverista, että "siinä on vanhassa puussa kova oksa" 😄 , koska se ukko oli 72v ja hänellä oli 4-vuotias tytär (ja noin nelikymppinen emäntä)  

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Yksi kollega synnytti ensimmäisen lapsen yli 50v ja ukko oli yli 70v. . Naisoletettu oli kuitenkin jossain Slovakiassa tai jossain vuoden tätä ennen, joten epäilys että skidi olikin ostettu tai muuten muulla keinoin kun synnyttämällä hankittu virisi. Mutta virallinen linja oli että tuon ikäisinä saivat. Varmaan kiva lapselle kun ylppäreissä iskä on haudassa/yli 90v. Mahtaa tulla teiniangstille ymmärrystä myös noilta vanhemmilta....

Kirjoitettu

No, meillä esikoinen syntyi 36 vuoden ikäisinä, aika jänniä kohtaamisia oli natiaisten bileissä, kun vanhemmat olivat vähintään 15 vuotta nuorempia.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
36 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Yksi kollega synnytti ensimmäisen lapsen yli 50v ja ukko oli yli 70v. . Naisoletettu oli kuitenkin jossain Slovakiassa tai jossain vuoden tätä ennen, joten epäilys että skidi olikin ostettu tai muuten muulla keinoin kun synnyttämällä hankittu virisi. Mutta virallinen linja oli että tuon ikäisinä saivat. Varmaan kiva lapselle kun ylppäreissä iskä on haudassa/yli 90v. Mahtaa tulla teiniangstille ymmärrystä myös noilta vanhemmilta....

Kummipenskan äidin menneisyydestä löytyy myös 70+ isän iltatähti. Aika hassuja keskusteluja oli taannoin, kun käppyrä ei alkujaankaan huolinut kummiksi poninhäntä/irokeesi outfitin omaavaa miehenalkua, rouvashenkilö pysyi elinikäisenä ystävänä; aivan valloittavan upea ihminen.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No hupinsa kullakin ja eihän toi ikä ole mikään tae minkään asteen asenteesta tms. , mut ite en kyl esim. nyt jaksaisi hoitaa vauvaa, saatika teiniä, koiranpennunkin kanssa kirottiin että ei ikinä enää oteta koiraa (pari vuotta sitten). 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.