Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No ilmankos mä olen sitä juonut kaljabaarissakin... monta kertaa. Mentiin alaikäisinä paikalliseen ja joskus sai tuopin, joskus ei. Otin silloin aina protestiksi piimän pilllillä. Sillä oli hauska leikkiä kun puhalteli tupakan savua pillillä, tuli "kauhusuo"-kuplia :D 

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tuohon aikaan piimää oli baareissa, oliko sitten kloppeja varten vai mihinkä?
Olen kaverini puolesta todistellutkin suorituksen jossain baarissa 80-luvun alussa. 

Kirjoitettu
23 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Eläessäni en ole moista suuhuni laittanut - piimää!

Mä olen suorittanut Hämeenkadun Approlla "extra-laudaturin" juomalla olikohan neljässä tunnissa 12 tuoppia piimää :D

Yhtä vaille kaikista baareista löytyi piimää, mutta kaikissa oli hinnoittelun kanssa hakemista. Aika monta kertaa kuulin että olin eka ikinä... :D

Kirjoitettu

Merkillisen vähäinen liikenne aamulla töistä palatessa näin arkipäiväksi.

Kirjoitettu

Beyond the Brick - 'Master of Puppets' Album Cover in LEGO Created by  Troves | Facebookt

Joku pätevämpi Legonikkari on tapistellut 40 vuotta vanhaa nuorisopoppiorkesterin levyn kansikuvaa palikoiden muotoon. Tässähän saattaisi olla jopa kaupallisen yhteistyön siemen, elleivät ahneet markkinavoimat läpsi toisiaan poskille. Ennen tapahtunutta ja tapahtumattoman jälkeen.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Papukahvin kulutuksen määrä, noin kolme ja puoli kuukautta sitten ostin tuon mutteripannun ja samalla 1kg säkin papuja, kohta alkaa pussin pohja näkymään, eli noin 4kk kestää kilon pussi vaikka ajattelin sen riittävän vuodeksi kun näytti niin isolle ja olen juonut kahvia kotona vain viikonloppuisin ja arkipyhinä, toki tuota menee enemmän per kuppi kuin suodatin kahvia, tuo pannun siivilä kun on aika iso ja olen tykännyt laittaa sen täyteen, toisaalta kohta pääsee testaamaan toista merkkiä vaikka ei tuo Lidlin kahvi ole huonoa ollut.

Kirjoitettu
30.12.2024 klo 23.08, Köfte kirjoitti:

Beyond the Brick - 'Master of Puppets' Album Cover in LEGO Created by  Troves | Facebookt

Joku pätevämpi Legonikkari on tapistellut 40 vuotta vanhaa nuorisopoppiorkesterin levyn kansikuvaa palikoiden muotoon. Tässähän saattaisi olla jopa kaupallisen yhteistyön siemen, elleivät ahneet markkinavoimat läpsi toisiaan poskille. Ennen tapahtunutta ja tapahtumattoman jälkeen.

Master of puppets oli muuten eka Metallican levy minkä ostin, ihan jees levy, toinen oli Death magnetic ei nyt super huono sekään mutta ei ihan omaan makuun, se taisikin ollakin vika levy minkä olen ostanut, nykyään helppoo kun ei tarvii maksaa turhasta jos ei satukkaan tykkäämään jonkun tuotoksesta, kaiken voi kuunnella ilmasiks.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Yllätin itseni lukemasta tempokisun valituksia naapurifoorumista, vaikka on tempoton tammikuu. Tämä on vähän kun jotain Emmerdalea tai Salkkareita katsosi. Ihan samat jorinat siellä ja alkaa alkuneuvojen jälkeen samaan jo kipakoita vastauksia. 

Kirjoitettu

Joo, minnekähän hän menee jos tuonnekin saa banaanit... No, W-clubi lienee vielä käytössä vaikka vuosi sit jo hyvästit sinnekin oli laittanut.

Kirjoitettu

Ja sivulla 7 alkaa olla jo lähtöpassit lähellä sieltäkin. Jengillä menee hermot totaalisesti samaan kakkaan mitä täälläkin eetteriin tuli koko ajan. Me sentään kestettiin pitempään! 😏

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tod.näk. banaania heti kun Pulkster herää. Mä kyllä olen samaa mieltä noiden naapurifoorumien tyyppien kanssa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.