Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Niin uupunu päivän lumitöistä että juomat tuli ylös. Laitoin hirvikäristyspalan takas pakkaseen, yritän nyt ensin vaan juoda ja syödä mandariinia, näköjään hitaammin.

Kirjoitettu

Töistä lähtiessä vaivainen lämpöanturi heräsi toviksi eloon, jännite oli ok, mutta +36° ei ihan niinkään. Katiskan oma näytti -7°.

Kirjoitettu

Nyt ovat pojat alkaneet leikkimään tulella :D 
Vodka kallistuu taas Venäjällä

Mutta kyseessä on kyllä tuote, jonka osaavat. Radioputkien ja optiikan lisäksi ainoa.
Itselle kertyi tuomisina hieno 6-sainen puristelasi astiasto, sellainen muki kun tuli 2€ putelin päähän liitettynä kylkiäisenä :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

On Venäjällä joitain muitakin ihan hienoja tuoteinnovaatioita ollut, esim. AK-47. Kuulin tosin stoorin että olisi Saksalaisten sotavankien kehittämä. 

Kirjoitettu
42 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Nyt ovat pojat alkaneet leikkimään tulella :D 
Vodka kallistuu taas Venäjällä Mutta kyseessä on kyllä tuote, jonka osaavat.

Kotipoltto ja korvikkeet kehiin. Eräänlaista evoluutiota kai sitten tuokin. Hyvä vodka on kyllä hieno tuote.

Kirjoitettu

Vein eilen kaverille joulupaketin  - ajelin (autolla) Härmälän kautta "#¤#&%
- sai olla viimenen kerta! Tulkaa Pirkkalan päättäjät katsomaan, että miten kiva se ratikkatyömaa on. Ihan helevetillistä! piti alkaa vasta 2025 mutta jo nyt.
Mietin jos työntekijä on ite ratikkaa vastaan ja joutuu tommosta työtä tekeen....

Onneksi paikallislehdykäisessä Pirkkalan pormestariehdokkaaksi ilmoittautui henkilö joka on ratikkaa vastaan ja haluaisi autoilun sujuvan ( itse kun tykkää autoilusta) ja että ihmiset pystyisi sujuvasti liikkumaan. Mä äänestän tätä henkilöä!

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Vein eilen kaverille joulupaketin  - ajelin (autolla) Härmälän kautta "#¤#&%
- sai olla viimenen kerta! Tulkaa Pirkkalan päättäjät katsomaan, että miten kiva se ratikkatyömaa on. Ihan helevetillistä! piti alkaa vasta 2025 mutta jo nyt.
Mietin jos työntekijä on ite ratikkaa vastaan ja joutuu tommosta työtä tekeen....

Onneksi paikallislehdykäisessä Pirkkalan pormestariehdokkaaksi ilmoittautui henkilö joka on ratikkaa vastaan ja haluaisi autoilun sujuvan ( itse kun tykkää autoilusta) ja että ihmiset pystyisi sujuvasti liikkumaan. Mä äänestän tätä henkilöä!

Jos se ratikan rakentaminen on jo aloitettu niin uusi pormestari ei sitä enää saa peruttua, onhan ne tietyömaat rasittavia varsinkin ruuhkaisilla alueilla mutta minkäs teet, niihin pitää vaan sopeutua.

Kirjoitettu

Keskimäärin noin 8 vuotta vanhoissa telkkareissa loppuu siis Areena toimimasta, tuo on ihme että nykyään on noin kauan toimivia laitteita edes olemassa.

Kirjoitettu

^ tarkoitin sitä Härmälästä ja Partolasta> Pirkkalan keskustaan. Sitä ei ole vielä lopullisesti päätetty.
No, en ehkä elä sinne asti ( 2028 ) ja jos Venäjä hyökkää Suomeen, voi olla että sitä apurahaa ratikan jatkorakentamiseen ei ole ( joku valtionavustus, joka siis tällä erää ei mahdollistanut että se rötikkä olisi suunniteltu heti Pirkkalan keskustaan asti. )

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^^Meillä toimii vielä ton laitteen edeltäjäkin .... jäi pieneksi. 

5 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

No, en ehkä elä sinne asti ( 2028 ) ja jos Venäjä hyökkää Suomeen,

Maailman positiivisimman ihmisen tittelistä ei varmaan kannata käydä kisaamaan... onko tää Aina Inkeri Ankeinen tuttu hahmo? 

Kirjoitettu

^ on, mutta mitens kävi sen hahmokisan voiton jälkeen? tyyppi muuttui erityisinnokkaaksi, nyt mennään tekeen laskuvarjohyppy ja skeittaamaan.
Mä olen aina ollu tämmöinen pska epäonnistuja, ja olisi ihan ok jos olisi saanu sen peruspäivärahan, mutta sen epääminen romahdutti mun ihan totaalisesti.
Ja mitä ihmettä sä siinä v**tuilet. Olen vaan realisti; olen huonossa kunnossa ja laihtunu kun paha olo, ei ole voinu syödä. Kylkiluut pskana, nyt myös nilkat kävelystä. Tämän rahan mikä nyt on, pitäisi riittää - mutta mä sanoisin että en jaksa takuueläkkeeseen asti 6v.
On ihme, jos olen täällä vielä ensi jouluna.
Tämä ei ole valittamista, se vaan on näin.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Sitä vaan että eikös sua ihan ylläpidon toimesta käsketty lopettaa tollanen samojen negatiivisten asioiden jauhaminen? Veikkaisin että täällä ei kukaan haluu lukee tollasia. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.