Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, ei niinkään ton asun keveys vaan se että oli kalsarit. Mä olen mielestäni ehkä liiankin rennosti pukeutuva, mutta emmä kyl kalsareissa esiinny kodin ulkopuolella ja harvemmin edes kotona pidän oloasuna aina siinä on shortsii tai verkkaria lisäks. 

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^^ 😄 no oli mulla pikkurhosrtsit ( nää samat kun nytkin ) mutta ei ne paljoo pikkareista eroo...
^ vai vielä kuntopyörätesti, kuule mikään maailman mahti ei saa mua ajaan kuntopyörää, sitä on aikoinaan harrastettu siinämäärin että ei todellakaan enää.
Mä olen vielä silloin kun olin töissä, niin jokusen kerran sipannu kotimatkalla että pitäny Pirkkahallin ( josta reilu 3km kotia) joutunu soittaan isälle että tulis hakeen mut kotiin kun en pysy pystyssä pyöräillen, kävelen puoli kilometria pyörää taluttaen ja ollaan samaan aikaan Citymarketissa ( isä tulee Valkeakoskelta 30km ) mutta nyt kun kunto on romahtanu, niin useemman kerran sipannu kauppreissulla kävellen, kaupasta kotia on siis se 3km.
Useimmiten se on siten että oudot oireet mutta ihan tavallinen syy, ja mun tapauksessa se on ihan yksinkertaisesti energiat loppu.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

lisäys edelliseen, koskein kuntopyörätestejä 😄 
Vähä ennen 1983 Kalevan Kisoja, kävin Jyväskylässä jossain typerässä ( ihan turha reissu) testauksessa, piti ajaa kuntopyörää ja hyppiä rappusissa. Testin mukaan tarviin lisää kestävyyttä ja notkeutta ( multa toi rappusissa hyppely ei oikein sujunu) siittä 2 päivää ja olin kymppitonnin Suomen Mestari. 
Samoin pyöräilyssä niin testattiin kuntopyörällä. Ihan kirjaimellisesti persiilleen meni. Pari viikkoa, ja voitin SM-tempon.
Hauskin testaus oli UKK-kävelytesti, 1983 syksyllä. Käveltiin Valkeakoskella Apian rataa ja otettiin sykkeet sun muut. Tuloksena mulle tuli suositus että voisin lisätä kävelylenkeille kevyttä hölkkää...ja siis olin kesällä voittanu sen kympin suomenmestaruuden 😄 

Aina naurattaa kun oikeet urheilijat kehuu "testien perusteella olen maailman parhaimmassani kunnossa" ....onneksi mulla meni siten että testit huonosti mutta kisat hyvin. 

Kirjoitettu

^ oon mä siinäkin ollu....mitään hyötyä.
Se on kuule niin että ite sitä oman kuntonsta ja tilanteensa parhaiten tietää, ja sanoisin että mä tiedän. Kysyn neuvoa jos tarviin, mutta nämä sun herjailut ei auta yhtään mitään, päinvastoin.
Voin huonosti, ja tiedän ite syyt mutta kun ei kaikkea voi korjata, yritän nyt vain pysyä elossa vielä muutaman vuoden, ja siinäkin on tekemistä.

Lainaus Aamulehden jutusta, jossa toimittaja kyselee arkisia ilon tuovia asioita:" Vuoden kierto on jo vaiheessa jossa aamulla on jo valoisaa. Linnut ovat alkaneeet laulun. Ne ( he) kertovat meille asioita. Että keitä on lähellämme? Mikä kaikki on hyvin? Nyt kannattaa nostaa välilllä itsensä ykköseksi. Voi vaikka leipoa tai ostaa jonkun ylimääräisen herkun ( done). Tehdä asioita joilla näyttä olevansa juuri nyt itselleen erityisen hyvä"

Kyllä kiitos, juuri näin olen yrittäny tehdä. Tosin tuon viimeisen lauseen sanoisin että tee asioita joista saat itsellesi iloa.

kirjoituswihre

Kirjoitettu

Ylen uutisikkunan uutinen, että nuorten miesten keskuudessa vallitsee nyt "uusi" hiustyyli.
Sitä kutsuttiin kyllä ennen wanhaan "patapääksi" tai "pottapääksi" 😆

Kirjoitettu

Ei ole todellista...siis taas! kaaduin aikoja sitten ja oikea polvi jäähän. Siihen tuli kuhmu, mutta aamulla huomasin että koko säären etupuoli on yhtä isoa mustelmaa, kämmenen kokoinen pituus- ja leveyssuunnassa.

Kirjoitettu

Tempon jutut. Emännän suvussa on sisarussarja, joka tietää korostetusta asian kuin asian. Ammattikoulua ja teknikkotason opiskelua takana. Ne ei tosin pärjää 'tietämisessä' pelkän keskikoulun käyneille - ne on ihan hurjia. Siitä mä olen erityisen hämmästynyt, että takavuosina kuusi ällää kirjoittaneista useampi elää jossain huipputietäjäkuplassa. Kirjoituksissa on kuitenkin kyse pääasiassa ulkomuistista. Mutta tästä ei sitten enempää.

Kirjoitettu

^  mitä sä nyt taas sekoilet, mä olen vaikka miten monta sataa kertaa ( ellei tuhansia) sanonu että en tiedä mitään enkä osaa mitään.
Ja vielä "huipputietäjä" 😂

No okei, otetaan kerpun verran takas, nahkiaisista tiedän aika paljon ~

Tämä siis vastineena jäsen "alpensau":n jutulle jonka mukaan pitäisin itseäni jonain huipputietäjänä. Ja sori mutta meni ihmettelyn puolelle.

maininta mihin postaukseen vastasin

Kirjoitettu

Kävi ilmi että naapurustossa oli viikatemies vieraillut, Isaac on poissa. Olihan hän tosin iäkäs ja pyörätuolissa istunut jo pitkän tovin. Morjenstettiin kun vastaan tultiin muttei paljoa sen enempää. Se mikä yllätti näin postuumisti oli että Isaac oli saanut nimensä isoisänsä - Isaac Peralin - mukaan. Isoisänsä vaatimattomasti sanottuna ideoi ja rakensi ensimmäisen sähköllä toimivan sukellusveneen ja laittoi siihen vielä torpedot...jotakuinkin siis modernin sukellusveneen keksijä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Nyt alkaa nää sun naapurit kuulostaa jo keksityiltä... Richard Gere, Tony Hawk, Brock Lesnar ja vielä sukellusveneen keksijä!! Mä veikkaan että sä missään Espanjassa edes asu vaan Espalla...

Lisäksi viestien määrä 666!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Täällä oli yx pyörätuolivaari vielä joku v 5-6 v sitten. Kuulin jälkeenpäin toiselta naapurilta, että asuessaan täällä 18 v ajan hän ei nähnyt koskaan mainittua vaaria selvin päin. Mä en taas nähnyt tuota koskaan humalassa. Ja Lohjallahan asuu mato valtonen, joka asui taannoin Lahdessa. Voisko tuosta tarttua jotain taikapölyä sivullisiin ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.