Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tollasille esim polvet enemmän tai vähemmän toimintakelvottomat kolarin takia loppuiän olis ihan oikein. Harmi vaan että sairauskulut tulee liikennevakuutuksesta muiden autoilijoiden maksettavaksi vaikka kuinka olis törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja vielä aineissa. Korvauksia alennetaan tyyliin 1/4 silti vain henkilövahingoista. Omaisuuspuolelta vähän enemmän.

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 257.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olutmoottori
    Olutmoottori

Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Työympäristössä soitettuun puheluun vastannut sukunimikaima. DVV:n mukaan 39 elossa olevaa, joista 2  jälkeläisiä, yksi aviossa. Eli verisukulaiset ovat vähissä.

Kirjoitettu

Paikalla olevat käyttäjät   6 Members, 0 tuntematonta, 1 vieras (katso lista)

VesaP mgcc tempokisu concorde Jopotuinen MV

====================

Eikös se pitänyt olla huomenna vasta. Tempokisu on niin kingi että palaa päivän etuajassa jo! 😮

Kirjoitettu

Irtopelletin oli määrä tulla 2 viikkoa tilauksesta. Se olis ollut eilen - tuli tänään. Pojilla oli vanhempi säiliöauto ja piti väkisin tulla takaperin isolta tieltä, vaikka meidän pihalla voi kääntyä. Matkalla on 90:n mutka. Paineet riitti juur ja juur tilatun 4 tn puhaltamiseen. Jos olisi ollut hyvät paineet, niin säiliön takaseinä olisi levittänyt lastin paremmin ja mukana ollut 4,5 tn olisi saattanut mahtua kaikki. Siilo neliskanttinen 8 m3, johon menee laskennallisesti 5 tn.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Junamatkustaminen voi olla ihan jees, PAITSI että meinaa jäätyä asemalla ku 40min seisoo tuiskussa ja jengi vetää röökiä joka puolella posket lommolla.

Mut noin muuten tämmönen perhehytti yksinään rulettaa... Ärsyttää vain kun tulee kastumaan heti alussa. Kivempi ois päästä ees vähän kuivana ensin. Noh, vedän päälle täys sadekamat mut läpimärkä varsingin kengistä sitä on varsin pian.

20250502_181111.thumb.JPG.b8cf3021d55d6759099c6faf5dee652d.JPG

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Jopon saama paketti ja työnantajan edustajan antama kukkapuska tulevan maanantain johdosta.

Kirjoitettu

Naapurin talo on näemmä myyty. Minä kun pidin hintapyyntöä kovana. Saapa nähdä, millaiset uudet asukkaat saadaan.

Kirjoitettu

Ei ole todellista. "Tähdet tähdet"-ohjelman ylivoimaisesti paras ( kaikkina jaksoina)  Ronja Alatalo, jonka tämäniltainen esitys oli parasta ikinä - niin tippui. Mä olin varma että voittaa koko kisan.
Mä en tätä ohjelmaa enää katso/kuuntele. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^  ja "aika moni" muukin katsoja oli ihan järkyttynyt ( itisten nettisivut), joo ei tartte katsoa enää yms.  Kyseisen ohjelman katsojaluvut romahtaa.

Mutta että mä olen alkanu tykkään "Vera Stanhope" tutkii, ennen en voinu sietää.
Eilen tuli telkkarista jotain vanhoja iskelmiä videotallenteina, Kikka tuntui aidolta ( vs. Erika joka on tekemällä tehny hahmonsa),
oli myös "Poika nimeltä Päivi" ja sen esityksen ( ei alkuperäinen esittäjä ) ansiosta honasin mikä juttu siinä on.

Kirjoitettu

Nyt on kuulkaas Maisan avioero edennyt toiseen* vaiheeseen!1!!!

*ensimmäinen vaihe on mennyt ohi huomaamatta!1!!!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.