Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Täytyy kyllä sanoa että kun oli kerennyt tottua siihen että se korkki pysyy tallessa siinä pullossa oli vähän miettimistä että mihin sen korkin oikein laittaa juomisen ajaksi. No siihenkin sitten tottui taas pienen opettelun jälkeen.

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^kyllä se siittä....
Mutta katsoin telkkarista sitä leipomis-ohjelmaa ja tuli ihan mieletön kakku/leivosnälkä.
Huomena pakko mennä ostaan joku ihana leivos tms.

Kirjoitettu

^^^ mä laitan korkin yleensä pöydälle, ja juomisen jälkeen pulloon paikalleen. Palautan panttipullot pääsääntöisesti korkin kanssa, mutta muutamista korkeista olen tehny nukeille ns. pillerihatun. Erityisesti kevytkermaputelin korkista tulee kiva hattu, kun korkki on aika pieni.

Mutta en tunnistanut telkkarissa äskön esiintyvää Atte Kalevaa....

Kirjoitettu

^ tää oli siis turreilemassa californiassa. Ei siinä walk of famella palloillessa ollut kuin rihkamakauppiaiden myyntipöytiä.

Ottaakos ne automaatit korkittomia? Ainakin lähikauppa valittaa jos korkki on auki.

Kirjoitettu

...just. Yllätti tai pikemminkin järkytti Pispantallin sillan alla raskas ajoneuvo murskana, ja voi että sitä paloautojen, ambulanssien ja poliisiautojen  määrä. Kyllä muuten vilkkui valot. Olin Valkeakoskella ja "onneksi" Tampereelle menevä risteys oli just sitä ennen.
Väkistenkin ajoin hieman rauhallisemmin, sitten vielä satoi kaatamalla.
( auto oli huollossa ja oli raskas päivä )

( toisella foorumillahan oli aikoinaan se vihreä pallo - ja mulle oli hiusvärini mukaan annettu punane )

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
19.5.2025 klo 14.51, MV kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että kun oli kerennyt tottua siihen että se korkki pysyy tallessa siinä pullossa oli vähän miettimistä että mihin sen korkin oikein laittaa juomisen ajaksi. No siihenkin sitten tottui taas pienen opettelun jälkeen.

Itse asiassa kun tänään olen limska/proteiiiniputelia availlut, korkki on mun kädessä, laitan juoman lasiin ja sitten korkki kiinni. Mutta katkaisen ne  "#¤% kiinnikkeet.

Yllätti todella, kun tänään oli raskas päivä ja jännitin ihan älyttömästi auton huoltoa ja mitä se tulee maksaan...olin tosi hermoissani, kädet tärisi ei meinannu voida mehua juomaan käsien tärinän takia ja odottaissani tein Aamulehden ristikoita, aika harakanvarpaita ne kirjaimet oli kun käsi tärisi ihan hillitömästi.

.
Sitten kotimatkalla Valkeakoskelta se kamala onnettomuus.
Aattelin että verenpaine on varmaan tapissa, mutta äskön kun menin iltapalaa....romahdin lattialle, verenpaine  90/65 ja kun se lähtötaso muutama kuukausi sitten on ollu 250/125 niin kyllä siinä pieni ihminen romahtaa.
Mä en ymmärrä miten se näin menee, onneksi on lääkäriaika 2 vko kuluttua.
Hyvää on se että nyt olen kuin eri ihminen kun sain syötyä ja levättyä. Meinasin laittaa äiteen tekemän rahkapiirakan pakkaseen.....no en laita, siittä meni äskön yli neljäsosa, ja oli tosi hyvää.

edit. Kyseisestä onnettomuudesta oli Aamulehdessä pieni kuva, jossa näköjään yksi poliisiauto, ja pieni juttu. Olisivat ottaneet nyt sellaisen kuvan jossa näkyy se pelastusyksiköiden armeija ja jouluvaloja muistuttavat vilkkuvalot.
Kuvasta on poistettu ihmiset ettei tunnistettaisi, niin pienestä kuvasta pysty ketään tunnistamaan...aika pettyny.

Kirjoitettu

^ ok, se aihe bannataan ( mutta jalkapöytä ei ole vielä parantunu, tavoite ensi keväänä jos pystyisi pyöräilemään )
- mutta se bannataan sitten kaikilta muiltakin! ei saa kertoa selkäkivusta eikä tenniskyynärpäästä tai murtuneesta ranteesta. Tasa-arvoa kiitos.
Harva asia täällä enää yllättää 😄 

Autolla se oli kaupassa  käytävä. Ja yllätti ihan älytön liikennejärjestely ( siihen EI tule ratikkaa )  sellainen pieni neljä pikkuautonrengasta kolme kerrosta ja se on sitten (muka) liikenneympyriäinen. 200m ja toinen samanlainen.
Ajaissani kotiin piti katsoa mille kaistalle tässä nyt....onneksi siellä tuli vastaantulijoita niin en menny sinne.
Tosi vaikee hahmottaa mistä nyt pitäisi ajaa??? Liikenevalot oli paljon parempi, ja erityisesti turvallisempi.

Kirjoitettu
24 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

^ ok, se aihe bannataan ( mutta jalkapöytä ei ole vielä parantunu, tavoite ensi keväänä jos pystyisi pyöräilemään )
- mutta se bannataan sitten kaikilta muiltakin! ei saa kertoa selkäkivusta eikä tenniskyynärpäästä tai murtuneesta ranteesta. Tasa-arvoa kiitos.

Sä pyörität elämän kurjuuslevyä aamusta iltaan. Saman toistoa. Ne jutut ei sitten mahdu kiputuska-topikkiin ?

Kirjoitettu

^ ???? Ei elämä ole kurjaa, ainut että taloudellinen tilanne huolestuttaa! Tässähän on ollu vaikka mitä kivaa tekemistä, nähdä Kotkan Maretariumissa nahkiaisten kutua ( haluutteko tähän kuvan...no ei sitten) sekä lokkien parittelu ja muutenkin seuraan tutun lokkipariskunnan elämää. Käyny lintukävelyillä ja oma talviruokinta.
Just nyt askartelen nukeille vaatteta, kivaa tekemistä on vaikka miten paljo. Ainoo ettei uskallla oikeen jalan vammojen vuoksi pyöräillä, mutta se nyt ei haittaa yhtään. Tavoite ensi keväänä pyöräillä, hyötyajoa.
Ruokahalukin on palanu, kirjaimellisesti sillä eilinen affen+peruna+sipulit paloi "vähän" enempi ...ja syöminen jäi puolitiehen. Mutta onneksi oli äiteen tekemää rahkapiirakkaa 🙂 

Päivät vaihtelee, ja meillä kaikilla on joskus hieman pahempia päiviä, mutta vastapainoksi kivoja päiviä. Mun elämäntilanteeni takia olen tullu herkemmäksi, paha tuntuu pahemmalta ja hyvä paremmalta. Jännitän kaikkea jos tarvii mennä jonnekin, mutta menen silti.
Ja arvakkaa miten reagoin kun löysin silmälasit - oli koko ajan ollu tuossa metrin päässä....
Nyt jännitän vaan pääseekö auto katsastuksesta 3 vko kuluttua läpitte.

Hei laittakee mulle joku lista että mistä asioista saa kirjoittaa, ja mistä ei.

Kirjoitettu

Mitäh? korttilompakko putosi ja löydettiin ja sain takas, tilasin uuden Kela-kortin ( + ajokortti, pankkikortti ) mutta äskön tuli vielä uusi Kela-kortti??? No mä pidän molemmat korttilompakossa...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.