Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pienoismallit

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
1 minuutti sitten, Nickname kirjoitti:

Ai on olemassa ihan Star wars päivä empä tiennyt tuotakaan, aina oppii uutta.

Melkein joka päivä on joku ihme päivä.. useampikin. Batman day on olemassa.. siis joku näitä vaan keksii, eikai noita kalenterissa lue.

• Viestejä 539
  • Katselut 48.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Taitaa olla nyt valmis, sammaleet jäi pois kun tuosta tuli tuommonen aavikko maisema, olen tyytyväinen.

• Tällainen tuli nyt laitettua tilaukseen. Sitten jännitetään ehtiikö jouluksi. Euroopan varastosaldo oli nolla.  Mittakaava 1:8, paino vajaa 5 kg ja huippunopeus yli 80 km/h.  Linkki valmista

• Luin kommentteja pienoismalli-sivustolta ja joku kiitteli "todella suuresta tapahtumasta". Kaikki on suhteellista. Ehkä tämä oli ison tapahtuman pienoismalli  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No nyt meni vetoakseli poikki radio-ohjattavasta. Uusi ei onneksi maksa kuin 13 euroa mutta vaihtaminen saattaa ollakin sitten isompi ja minulle uusi operaatio. Kysyn menisikö takuuseen. Vetoakselin ei toki pitäis katketa tälleen yhden kevään ajoilla ja takuu on 2 vuotta. Katkeaminen oli odotettua, kun akseli oli sorvautunut koko ajan vain lisää ja lisää aivan hurjan näköiseksi. Tuossa on siis täytynyt käydä niin, että hiekalla ajettaessa pieniä erikokoisia kiviä lentää tuohon pyörivän akselin ja vieressä olevan kehikon väliin. Kivi sitten sorvaa akselia rikki kunnes pääsee lennähtämään pois. Koskaan en ole kiviä ajon jälkeen siinä nähnyt. 

Mutta onhan tuo uusi ehjä ja mun katkennut aivan eri planeetalta.

https://hobbyfactory.fi/p89443/arrma-rc-composite-center-slider-driveshaft-set-ara311170?change_country=FI&change_currency=EUR&gad_source=1&gad_campaignid=21696902555

20250510_131723.jpg

Kirjoitettu

Herkempää tunnelmaa aamusella, vakiokuvauspaikallani aamuviideltä. Tämän takia salama on ihan välttämätön, lisäksi on otsalamppu kohdennettu nuken kasvoihin.

Vanessa%20FlowerFairy%20L2b.jpg?img=medi

Kirjoitettu

En muista oonko jo laittanu tästä kuvasarjasta, mutta aamulla kävin ottaan - teksti hupparissa on aika pienellä mutta se on "who runs the world - tempokisu" 😄 

Imogen%20tempokisu%20L2.jpg?img=smaller   Imogen%20tempokisu%20L3.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

Mä olen kyllä huomannu että - muutamaa kymmentä poikkeusta ( kun näitä on noin tuhat nukkea) olen ite siinä kuvassa mukana. Ite olen aika paljo vaatteitakin nukeille väsänny. Tällä minänukella on ostettu trikoot ja saappaat ( joihin lisänny turkista. Muu tehty ite. Ennakoivasti on kävelykeppikin mukana...
Toisessa kuvassa celtic äitee teki puseron ja vyö on "Jack Sparrow-Ken-nukelta, mä tein muut. Vanhoja koruja ja erikoisia nappeja on saatu mukavasti hyötykäyttöön.

Imogen%20Saga%20s1.jpg?img=medium   Vanessa%20Celtic%20L3.jpg?img=medium

Jokunen vuosi sitten innostuin kutomaan nukeille villapaitoja. Tätä kalakuviota on useammakin, yritin tässä kutoa vielä samaa kuvaa - ei onnistunu. Perusvillapaita jollain pienellä yksinkertaisella ^^^^^^ kuviolla saattaa onnistua, mutta mitä sitä laatikkoon näitä ( ja virveli tehty pyöränpinnasta)..äitini tekemät villapaidat on erityylisiä ja ihan superhienoja ( äh, tästä tuli nyt vaan tämmönen on hänen mielipiteensä...) mutta minähän se olen näissäkin kuvissa 😄 

Imogen%20Syyskalat%20L5.jpg?img=medium  Poppy%20Grey%20Nahkiainen%20L9b.jpg?img=

kyllä äitee on sanonu että liikaa on nukkeja, itekin yllätyn kun joskus järjeselen yhden vitriinihyllyn...että aha, mulla on tuommoinenkin, tai sitten joutuu taskulampun avulla etsimään missä joku tietty nukke on.
Ja sitä jos en olisi ostanu....mutta nää on ollu kivoja projekteja, harjoitella kutomista ja kuvaaminen on kivaa, jos lähtee onnistumaan ( aina ei lähde ) harrastus tosin on tietystä syystä hiipumassa...ja tilakin loppumassa.
Vapaa-aikaa on aina ollut, ja nyt varsinkin, on se kiva puuhastella, 8kk ja ollut ehkä 2 päivää että mitähän tässä tekisi ( kun pyöräillä ei voi ). No, alan lukea vanhoja luonto-kala-lintukirjoja. Ja opetella niitä tieteellisiä nimiä ( kala ja linnut, linnut on vaikeita, kalojen nimet oppii helpommin. Keskittymisen kanssa on tosin tietystä syystä vaikeeta.

Kirjoitettu

ja tässä sitä  vielä värikkäämpää kevättä ( tämä kuvauspaikka on kyllä nyt käytetty..) .ja mä tykkään noista kuplapalleroista 😄 
järjestelyihin menee puoli tunti ja kuvien ottamiseen 10 minuuttia...

Eugenia%20colourful%20spring25%20L3.jpg?

• 1 month later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Hyvä video... tuli katottua manuaali ja bmx-ratarainatkin 😄 . Eipä ole tullut kasattua tai kuvattua. Jotenkin ollut saamaton kesä. Onhan tätä nyt vielä jäljellä tosin. 

Kirjoitettu

Mäkään en ole manuaalia tänä vuonna harjoittelemassa kuin kerran joskus aikaisin keväällä (saati, että olisin kuvannut). Nyt ei varmaan menis montaa metriä. edit. Jaa niin sää tarkoitit tietysti pienoismallien kasaamista ja niiden kuvaamista. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Kierros radalla rc-autolla mun ajamana:

https://www.pinkbike.com/video/590442/

Ja uusi crash compilation pojan suorittamana:

https://www.pinkbike.com/video/590443/

Salasana videolle: Arrma

Seuraavana päivänä hajosi taas kardaaniakseli. Nyt tilasin Alista metallisen josko kestäis paremmin kuin hiilikuituinen joka siis jälleen sorvautui poikki.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Hö, pojan videota ei päässy tolla salasanalla kattoon... ainaka meikä. Mutta hyvän näköstä menoa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.