Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pienoismallit

Featured Replies

Kirjoitettu

^ erityisesti jälkimmäinen osa jossa lavastettu tytteli kunnostamaan romuauto, välillä skootteri on siinä tai sitten ei.... Sen alla on sitten suloinen video jossa pelastaja pelastaa jäällä liukastelevan peuran/kauriin.

• 2 weeks later...
  • Viestejä 539
  • Katselut 48.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Taitaa olla nyt valmis, sammaleet jäi pois kun tuosta tuli tuommonen aavikko maisema, olen tyytyväinen.

• Tällainen tuli nyt laitettua tilaukseen. Sitten jännitetään ehtiikö jouluksi. Euroopan varastosaldo oli nolla.  Mittakaava 1:8, paino vajaa 5 kg ja huippunopeus yli 80 km/h.  Linkki valmista

• Luin kommentteja pienoismalli-sivustolta ja joku kiitteli "todella suuresta tapahtumasta". Kaikki on suhteellista. Ehkä tämä oli ison tapahtuman pienoismalli  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Näitä kunnostanu koko eilisen päivän ( 3 edullista 10e/kpl vielä tulossa)

2 ekaa on valmisvaatteita 70-luvulta, tennisasu on oikeesti legendaarinen mailoineen kaikkineen, muut äiteeni tekemiä ( ja mun kunnostamia)
20maaliskuuta25%20nuket1.jpg?img=smaller

Eka on tätini ( r.i.p. jonka asunnossa asun) Ranskasta tuotu tuliainen "Live Action" Barbie, eka barbie jolla nivelet taittui! ruskea nahka-asu on äiteeni tekemä ja siinä on oikeeta turkista, kolmas on mun rakas "Liini" ja asu 70-luvulta ( toinen jalka takana). Nämä on kaikki vitriinissä.
20maaliskuuta25%20nuket3.jpg?img=smaller

ei-niin-hyvin-onnistunut kuva, ensimmäisen asun kunnostin ja pesin, mansikka-asu on valmisvaate, ja noi muut äiteeni tekemiä, erityisesti yöpuku ja pitsitakki on mulle erittäin rakas asukokonaisuus. Levensin sitä Fashion Royalty-nukelle....mutta ei, palautin alkuperäiseen muotoonsa. Tohvelit tein ite. Huomaa punainen ämpäri jossa on 😄 mereneläviä...

20maaliskuuta35%20nuket2.jpg?img=smaller

muitakin barbieita joilla äiteeni tekemä asu, on vaan vitriinissä niin takana että anti olla sielä ( toistaiseksi)
Huolimatta siitä että nää on äiteeni mielestä "haista pska" mä näitä eilen tein ja koko keittiö ihan täynnä kaikkea tavaraa, ompelutarvikkeita ja lisäkangasta, neppareita ja kääk! saanko mä tän siivottua.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu

ja löytyi lisää nostalgia, tämä on kokonaan mun omatekemä asu, ja olen tehny itellenikin ( tosin vain kirjailut, muut tehny ompelija ) samanlaisen. Ja voin kertoa että kirjailuun, varsinkin siihen omaan mekkoon, meni "jokunen tunteroinen", puvun pukemiseenkin menee noin tunti. Ei tätä nuken asuakaan päivässä tehty...

Omatasut%20Barokki1.jpg?img=smaller  Omatasut%20Barokki3%20taka.jpg?img=small
(pahus kun myin 90% taustakankaista pois)

nämä hiihtoasut on kaikki äiteeni tekemiä, kuva otettu 5.1. 2011 ja oli pakkasta 25 astetta...
Talviulkoilua3.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

Mä onnistuin rikkomaan jouluksi ostetun radio-ohjattavan auton. Hyvä puoli näissä harrastustason (vrt. leikkitaso) autoissa on, että vähän osan kuin osan saa varaosana. Kymmenen euroa maksaa uudet korikiinnikkeet tämän hajoitetun osan tilalle. Noo, suomalaisella jälleenmyyjällä ja tuotteen valmistajalta on just tämä osa tällä hetkellä loppu mutta tsekkiläisellä alan liikkeellä näkyy olevan postitettavissa. Parikymppiä tulee posteineen hintaa tällä kertaa vauriokorjauksiin. 

Hauskaa on kyllä ajaminen ollut. Ja ihmeen hyvin on kestänyt volttisarjoja joilla on nurin auto mennyt.

Kirjoitettu
On 2/20/2025 at 7:29 PM, tommi2 said:

Löysin vielä tälläsen... voi olla et olen postannut joskus. Tällänen poltettu auto on mulle lottovoitto löytö

IMG_2184.JPG

Simo Vaatehuoneelta 5,99 gone bad.

Kirjoitettu

Nukeille autoja:
 Cadillac Escalade ( ja olen kerran nähny tällaisen auton livenä)
TestPassage%20p15.jpg?img=smaller

Ralli-Ferrari jolla voitettiin maailmanmestaruus ( lisätty pari tarraa, mutta mistä ihmeestä olen ton pokaalin löytäny...)
Ferrari%20Karolin%20p6.jpg?img=smaller  

kokeilin myös sitä kauko-ohjattavuutta, ja siihen tuli yleisöä katsomaan 😄 
Ferrarin%20koeajo%20p1.jpg?img=smaller

tuskin tarvii selittää...
Vauhtikapalat%20Pirkkala1text.jpg?img=sm

tämmöinenkin on, tietäis vaan missä....( tuolla laatikossa näköjään)
Poppy%20GrooveG%20Summer%20R2.jpg?img=sm

vanhanmallinen mersukin löytyy...
Veronique%20SoundAdvice%20Poesie%20mb4.j

ja Hummeri ( huomaa taustalla oleva hieno mazda...)
ArmyGirls140%20auto.jpg?img=smaller

ja sitten 😎

Ferrari458Spider%20VeroniqueSA%20Lo3.jpg

mä olen ihan pikkulapsesta asti tykänny autoista, mun ensimmäinen joululahjani jotain 3-vuotiaana oli punanen leikki-ooppeli ( vitsit kun se meni varman kirpparilla tai roskiin...)

Kirjoitettu

Yksi projekti done. Viime vuoden W-clubin liittymisnukke with vanilija-mansikkadrinkki

Dania%20%20summer25%20L1.jpg?img=medium

ja jonkiiverran vaikeeta kun olokiven alla heti sulaa ja muutenkin piti asetella jalka sellaiseen asentoon ettei tee kipeetä....

Kirjoitettu

toinenkin projekti done

agnes%20siren2%20L1.jpg?img=smaller  agnes%20siren2%20L2.jpg?img=medium

5 projektia jäljellä, ne otetaan Turun saariston kivirannlla.

voi että mikä kirjotusvihew....

Kirjoitettu

Pitäis pienten korjausten lisäksi vähän puhdistaa välillä. Helpoiten pääsis, kun suihkuttais pesuainetta ja huuhtelisi puutarhaletkulla. Periaatteessa vedenkestävät kun nuo elektronisetkin laitteet on. Mutta parempi olis vain huolellisesti paineilmalla ja jollain harjalla ja pensselillä putsailla.

20250322_150215.jpg

20250322_150139.jpg

Kirjoitettu

Tämäkin projekti sitten valmis ( eilen tein parhaani kivellä kuvatessani oikeessa asennossa ja oikea jalka suorana, just pystyi ettei tarvinnu jalkaa veteen laittaa...) Tehny koko yön näitä...( rajaus, kontrasti, vesikuplat...)

Violaine%20Siren%20L1a%20.jpg?img=smalle

Violaine%20Siren%20L3a.jpg?img=smaller

• 1 month later...
Kirjoitettu

Nurkkia kolutessa tuli vastaan Kirsberi putelissa kiinni ollut se kultainen pikkupikari.
Meinasin heittää pois, mutta sitten juolahti, että jos joku sellaista pienoismallien kanssa puuhastelevilla tekoa, vaikka voittopokaalina tms. 
Voin siis laittaa sen lahjoituksena kiertoon.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

En tiedä onko enää näitä mutta joskus oli coctailtikuissa finlandiavodkapullo ikäänkuin siinä päässä. Varren kun katkaisi, niin siinä oli just hyvä lesti Action Manille!!!!

Toinen hyvä saman alan pelastus oli kun tulin pikkujouluristeilyltä himaan ja hokasin että olin ostanut pojalle vain joululahjoja, en tuliaisia, niin kaivoin sen onko se nyt Sangre Del Toro-pullossa olevan pikkuhärän ja sehän kelpasi hyvin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.