Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ erityisesti jälkimmäinen osa jossa lavastettu tytteli kunnostamaan romuauto, välillä skootteri on siinä tai sitten ei.... Sen alla on sitten suloinen video jossa pelastaja pelastaa jäällä liukastelevan peuran/kauriin.
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi Näitä kunnostanu koko eilisen päivän ( 3 edullista 10e/kpl vielä tulossa) 2 ekaa on valmisvaatteita 70-luvulta, tennisasu on oikeesti legendaarinen mailoineen kaikkineen, muut äiteeni tekemiä ( ja mun kunnostamia) Eka on tätini ( r.i.p. jonka asunnossa asun) Ranskasta tuotu tuliainen "Live Action" Barbie, eka barbie jolla nivelet taittui! ruskea nahka-asu on äiteeni tekemä ja siinä on oikeeta turkista, kolmas on mun rakas "Liini" ja asu 70-luvulta ( toinen jalka takana). Nämä on kaikki vitriinissä. ei-niin-hyvin-onnistunut kuva, ensimmäisen asun kunnostin ja pesin, mansikka-asu on valmisvaate, ja noi muut äiteeni tekemiä, erityisesti yöpuku ja pitsitakki on mulle erittäin rakas asukokonaisuus. Levensin sitä Fashion Royalty-nukelle....mutta ei, palautin alkuperäiseen muotoonsa. Tohvelit tein ite. Huomaa punainen ämpäri jossa on 😄 mereneläviä... muitakin barbieita joilla äiteeni tekemä asu, on vaan vitriinissä niin takana että anti olla sielä ( toistaiseksi) Huolimatta siitä että nää on äiteeni mielestä "haista pska" mä näitä eilen tein ja koko keittiö ihan täynnä kaikkea tavaraa, ompelutarvikkeita ja lisäkangasta, neppareita ja kääk! saanko mä tän siivottua. Muokattu: 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi ja löytyi lisää nostalgia, tämä on kokonaan mun omatekemä asu, ja olen tehny itellenikin ( tosin vain kirjailut, muut tehny ompelija ) samanlaisen. Ja voin kertoa että kirjailuun, varsinkin siihen omaan mekkoon, meni "jokunen tunteroinen", puvun pukemiseenkin menee noin tunti. Ei tätä nuken asuakaan päivässä tehty... (pahus kun myin 90% taustakankaista pois) nämä hiihtoasut on kaikki äiteeni tekemiä, kuva otettu 5.1. 2011 ja oli pakkasta 25 astetta... Muokattu: 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi Mä onnistuin rikkomaan jouluksi ostetun radio-ohjattavan auton. Hyvä puoli näissä harrastustason (vrt. leikkitaso) autoissa on, että vähän osan kuin osan saa varaosana. Kymmenen euroa maksaa uudet korikiinnikkeet tämän hajoitetun osan tilalle. Noo, suomalaisella jälleenmyyjällä ja tuotteen valmistajalta on just tämä osa tällä hetkellä loppu mutta tsekkiläisellä alan liikkeellä näkyy olevan postitettavissa. Parikymppiä tulee posteineen hintaa tällä kertaa vauriokorjauksiin. Hauskaa on kyllä ajaminen ollut. Ja ihmeen hyvin on kestänyt volttisarjoja joilla on nurin auto mennyt.
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi On 2/20/2025 at 7:29 PM, tommi2 said: Löysin vielä tälläsen... voi olla et olen postannut joskus. Tällänen poltettu auto on mulle lottovoitto löytö Simo Vaatehuoneelta 5,99 gone bad.
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi Nukeille autoja: Cadillac Escalade ( ja olen kerran nähny tällaisen auton livenä) Ralli-Ferrari jolla voitettiin maailmanmestaruus ( lisätty pari tarraa, mutta mistä ihmeestä olen ton pokaalin löytäny...) kokeilin myös sitä kauko-ohjattavuutta, ja siihen tuli yleisöä katsomaan 😄 tuskin tarvii selittää... tämmöinenkin on, tietäis vaan missä....( tuolla laatikossa näköjään) vanhanmallinen mersukin löytyy... ja Hummeri ( huomaa taustalla oleva hieno mazda...) ja sitten 😎 mä olen ihan pikkulapsesta asti tykänny autoista, mun ensimmäinen joululahjani jotain 3-vuotiaana oli punanen leikki-ooppeli ( vitsit kun se meni varman kirpparilla tai roskiin...)
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi Yksi projekti done. Viime vuoden W-clubin liittymisnukke with vanilija-mansikkadrinkki ja jonkiiverran vaikeeta kun olokiven alla heti sulaa ja muutenkin piti asetella jalka sellaiseen asentoon ettei tee kipeetä....
Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi toinenkin projekti done 5 projektia jäljellä, ne otetaan Turun saariston kivirannlla. Muokattu: 21. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu voi että mikä kirjotusvihew....
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 20251 vuosi Pitäis pienten korjausten lisäksi vähän puhdistaa välillä. Helpoiten pääsis, kun suihkuttais pesuainetta ja huuhtelisi puutarhaletkulla. Periaatteessa vedenkestävät kun nuo elektronisetkin laitteet on. Mutta parempi olis vain huolellisesti paineilmalla ja jollain harjalla ja pensselillä putsailla.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tämäkin projekti sitten valmis ( eilen tein parhaani kivellä kuvatessani oikeessa asennossa ja oikea jalka suorana, just pystyi ettei tarvinnu jalkaa veteen laittaa...) Tehny koko yön näitä...( rajaus, kontrasti, vesikuplat...)
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi Nostetaanpas tätä ketjua vähän, Shoretroopperit jauhamassa kahvia, vähän tyhmä rajaus kun loppui pöytä kesken.
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Sopiva aihe "Star wars daylle" (May the forth (be with you))
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi Nurkkia kolutessa tuli vastaan Kirsberi putelissa kiinni ollut se kultainen pikkupikari. Meinasin heittää pois, mutta sitten juolahti, että jos joku sellaista pienoismallien kanssa puuhastelevilla tekoa, vaikka voittopokaalina tms. Voin siis laittaa sen lahjoituksena kiertoon.
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi Ai on olemassa ihan Star wars päivä empä tiennyt tuotakaan, aina oppii uutta.
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja En tiedä onko enää näitä mutta joskus oli coctailtikuissa finlandiavodkapullo ikäänkuin siinä päässä. Varren kun katkaisi, niin siinä oli just hyvä lesti Action Manille!!!! Toinen hyvä saman alan pelastus oli kun tulin pikkujouluristeilyltä himaan ja hokasin että olin ostanut pojalle vain joululahjoja, en tuliaisia, niin kaivoin sen onko se nyt Sangre Del Toro-pullossa olevan pikkuhärän ja sehän kelpasi hyvin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään