Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pienoismallit

Featured Replies

• Viestejä 539
  • Katselut 48.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Taitaa olla nyt valmis, sammaleet jäi pois kun tuosta tuli tuommonen aavikko maisema, olen tyytyväinen.

• Tällainen tuli nyt laitettua tilaukseen. Sitten jännitetään ehtiikö jouluksi. Euroopan varastosaldo oli nolla.  Mittakaava 1:8, paino vajaa 5 kg ja huippunopeus yli 80 km/h.  Linkki valmista

• Luin kommentteja pienoismalli-sivustolta ja joku kiitteli "todella suuresta tapahtumasta". Kaikki on suhteellista. Ehkä tämä oli ison tapahtuman pienoismalli  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mulla itseasiassa saattas olla yksi kytkös tollasten härvelien rakentelijoihin.. täytyy kattoo josko vaikka toteututuis.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mulla on ollut hinku kans ostaa jotain koottavaa, mutta kun en tiedä mitä tehdä valmiille tuotoksille. Ikä jolloin ne "sai" laittaa hyllyyn on ohi, tuntuu jotenkin tylyltä nakata roskikseen. Ehkä jos niitä kuvailisi jonkun aikaa ja sitten vippaisi menemään. Toinen on tuo kasaustilan puute. Kotiväki valittaa liimankärystä ja tuulettuvat tilat meillä ovat ulkolämpötilassa... vähän kylmä eikä liimakaan kovetu. Töissä? Mitähän noi sanoisi kun kokoisi koottavaa? Jotkut kutoo niin eikö tämä ole ihan sama?

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Oliskohan noi hyviä koottaville. Se normiliima vissiin sulattaa muovin ja näin saa aikaa pysyvän liitoksen. Tollanen vois olla kova sana.

Mulla on jokunen auto, mitä olen himoinnut, mutta realistina tiedän etten koskaan hanki. Ne voisi tehdä koottavina. Toinen hauska olisi kaikki entiset autot, tosin Ladaa ja Sierraa koottavina varmaan vähemmän...

Kirjoitettu

Muovimallit kootaan mek:llä, tulee samalla lisää terveyttä. Meikäläinen tehnyt pakettiautollisen muovimalleja poikasena/nuorena, mek:llä tietysti. Pikaliima toimi kittinä kun ei aina malta odotella kittien kuivumisia. 

Kirjoitettu

Mä oon aina liimaillut sillä mitä on sattunut kaapista löytymään, yleensä joku pikaliima, tilasin nyt kokeeksi ihan tommosen Revellin contact liquid liiman, on jotenkin super ohutta ja siinä pitäs olla pieni sivellin millä se levitetään, ehkä tolla sitten tulee vähemmän sotkua ja toivottavasti en liimaa sormia yhteen 😁

Kirjoitettu
4 hours ago, tommi2 said:

Oliskohan noi hyviä koottaville. Se normiliima vissiin sulattaa muovin ja näin saa aikaa pysyvän liitoksen. Tollanen vois olla kova sana.

Mulla on jokunen auto, mitä olen himoinnut, mutta realistina tiedän etten koskaan hanki. Ne voisi tehdä koottavina. Toinen hauska olisi kaikki entiset autot, tosin Ladaa ja Sierraa koottavina varmaan vähemmän...

Kun seuraavan kerran käyn Stadissa, voin kurkata kaappiin. Sieltä voi löytyä Lada jostain 80-luvun lopulta, ehtaa Neukku-kamaa. Vostokin ja Tu-144:n kasasin...ja iso läjä jäi kasaamatta, se Lada myös. Jos se löytyy, laitan sen Lahteen postitse riemuksesi. 

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Mä oon aina liimaillut sillä mitä on sattunut kaapista löytymään, yleensä joku pikaliima, tilasin nyt kokeeksi ihan tommosen Revellin contact liquid liiman, on jotenkin super ohutta ja siinä pitäs olla pieni sivellin millä se levitetään, ehkä tolla sitten tulee vähemmän sotkua ja toivottavasti en liimaa sormia yhteen 😁

Meillä on liimailtu viime vuodet tällä. Toi pilli on superohut ja sillä saa siten liimailtua yllättävän tarkkaan. Toista se omassa lapsuudessa, kun liima oli puristettavassa "hammastahnatuubissa".

https://en.harrastepaja.fi/product/3720/?gad_source=1&gad_campaignid=21919481480&gbraid=0AAAAABIsV2YQ0dWnrwQ2ugf3qpY26yaZ1&gclid=Cj0KCQjw6bfHBhDNARIsAIGsqLgPq5GVoH6B0u-13TyM8O3QCoF-Kx8JLJCA5FB_wGwdozY8UCmtjDoaAizhEALw_wcB

Kirjoitettu

Kysyin juuri tarjousta tästä lapsuuteni autosta eli Kyosho Optimasta plus siihen sopivasta nopeudensäätimestä ja moottorista. Tuo on siis koottava eikä ready-to-run versio. Aika hiton kallis koottava hyllykoriste jollaiseksi tuon ehkä jättäisin. 

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Meillä on liimailtu viime vuodet tällä. Toi pilli on superohut ja sillä saa siten liimailtua yllättävän tarkkaan. Toista se omassa lapsuudessa, kun liima oli puristettavassa "hammastahnatuubissa".

https://en.harrastepaja.fi/product/3720/?gad_source=1&gad_campaignid=21919481480&gbraid=0AAAAABIsV2YQ0dWnrwQ2ugf3qpY26yaZ1&gclid=Cj0KCQjw6bfHBhDNARIsAIGsqLgPq5GVoH6B0u-13TyM8O3QCoF-Kx8JLJCA5FB_wGwdozY8UCmtjDoaAizhEALw_wcB

Tuota samaa olen joskus aikoinaan tainnut käyttää, pari viimesintä olen kasannut juuri noilla tuubi liimoilla, kauhea sotku tulee ja tarpeeks monta kertaa kun sitä korkkia aukoo niin jää jossain kohtaa liimaa kierteeseen ja sittenhän sitä ei enää saa auki, mutta toisaalta on saanut kuitenkin kasattua, tuubi liimojen kanssa hammastikku ehkä se paras millä levittää liimaa niin ei turahda liikaa.

Muokattu: , käyttäjä: Nickname

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.