Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20255. Loka Näennäinen hyötykäyttö hellasärön vaimentamisen varalta, lähinnä...
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20255. Loka https://www.youtube.com/watch?v=BrRUlqk24RY Ei muuta kun rakentelemaan, ei näytä olevan uusi innovaatio tommonen rc aura. 😁
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20255. Loka Kirjoittaja Mulla itseasiassa saattas olla yksi kytkös tollasten härvelien rakentelijoihin.. täytyy kattoo josko vaikka toteututuis.
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20255. Loka Onkohan kukaan kokeillut raivausahaa tien auraukseen ? Terää pitänee modifioida ottavammaksi, samoin lumisuihkun ohjausta.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Löysin häkkivaraston perukoilta puolikkaan pullon Tamiyan beigeä spray maalia niin piti sitten tilata jotain kasattavaa että saa tuhlattua tuon pois, valikoitui tuommonen Hellerin 2cv https://www.hobbylinna.fi/fi/product/heller-1:24-citroen-2cv-charleston-pienoismalli/G1000807660
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Kirjoittaja Mulla on ollut hinku kans ostaa jotain koottavaa, mutta kun en tiedä mitä tehdä valmiille tuotoksille. Ikä jolloin ne "sai" laittaa hyllyyn on ohi, tuntuu jotenkin tylyltä nakata roskikseen. Ehkä jos niitä kuvailisi jonkun aikaa ja sitten vippaisi menemään. Toinen on tuo kasaustilan puute. Kotiväki valittaa liimankärystä ja tuulettuvat tilat meillä ovat ulkolämpötilassa... vähän kylmä eikä liimakaan kovetu. Töissä? Mitähän noi sanoisi kun kokoisi koottavaa? Jotkut kutoo niin eikö tämä ole ihan sama?
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka ^ Niitä entuudestaan kaapista löytyviä voi modailla, mielikuvitus vain rajana. Ja ainakin Loctite väittää tehneensä hajuttomia pikaliimoja https://www.jula.fi/catalog/rakentaminen-ja-maalaus/maalit-ja-saumaus/liimat-saumausaineet-ja-kitit/superliimat/pikaliima-502082/
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Kirjoittaja Oliskohan noi hyviä koottaville. Se normiliima vissiin sulattaa muovin ja näin saa aikaa pysyvän liitoksen. Tollanen vois olla kova sana. Mulla on jokunen auto, mitä olen himoinnut, mutta realistina tiedän etten koskaan hanki. Ne voisi tehdä koottavina. Toinen hauska olisi kaikki entiset autot, tosin Ladaa ja Sierraa koottavina varmaan vähemmän...
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Muovimallit kootaan mek:llä, tulee samalla lisää terveyttä. Meikäläinen tehnyt pakettiautollisen muovimalleja poikasena/nuorena, mek:llä tietysti. Pikaliima toimi kittinä kun ei aina malta odotella kittien kuivumisia.
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka Mä oon aina liimaillut sillä mitä on sattunut kaapista löytymään, yleensä joku pikaliima, tilasin nyt kokeeksi ihan tommosen Revellin contact liquid liiman, on jotenkin super ohutta ja siinä pitäs olla pieni sivellin millä se levitetään, ehkä tolla sitten tulee vähemmän sotkua ja toivottavasti en liimaa sormia yhteen 😁
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 202513. Loka 4 hours ago, tommi2 said: Oliskohan noi hyviä koottaville. Se normiliima vissiin sulattaa muovin ja näin saa aikaa pysyvän liitoksen. Tollanen vois olla kova sana. Mulla on jokunen auto, mitä olen himoinnut, mutta realistina tiedän etten koskaan hanki. Ne voisi tehdä koottavina. Toinen hauska olisi kaikki entiset autot, tosin Ladaa ja Sierraa koottavina varmaan vähemmän... Kun seuraavan kerran käyn Stadissa, voin kurkata kaappiin. Sieltä voi löytyä Lada jostain 80-luvun lopulta, ehtaa Neukku-kamaa. Vostokin ja Tu-144:n kasasin...ja iso läjä jäi kasaamatta, se Lada myös. Jos se löytyy, laitan sen Lahteen postitse riemuksesi.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 202514. Loka 15 tuntia sitten, Nickname kirjoitti: Mä oon aina liimaillut sillä mitä on sattunut kaapista löytymään, yleensä joku pikaliima, tilasin nyt kokeeksi ihan tommosen Revellin contact liquid liiman, on jotenkin super ohutta ja siinä pitäs olla pieni sivellin millä se levitetään, ehkä tolla sitten tulee vähemmän sotkua ja toivottavasti en liimaa sormia yhteen 😁 Meillä on liimailtu viime vuodet tällä. Toi pilli on superohut ja sillä saa siten liimailtua yllättävän tarkkaan. Toista se omassa lapsuudessa, kun liima oli puristettavassa "hammastahnatuubissa". https://en.harrastepaja.fi/product/3720/?gad_source=1&gad_campaignid=21919481480&gbraid=0AAAAABIsV2YQ0dWnrwQ2ugf3qpY26yaZ1&gclid=Cj0KCQjw6bfHBhDNARIsAIGsqLgPq5GVoH6B0u-13TyM8O3QCoF-Kx8JLJCA5FB_wGwdozY8UCmtjDoaAizhEALw_wcB
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 202514. Loka Kysyin juuri tarjousta tästä lapsuuteni autosta eli Kyosho Optimasta plus siihen sopivasta nopeudensäätimestä ja moottorista. Tuo on siis koottava eikä ready-to-run versio. Aika hiton kallis koottava hyllykoriste jollaiseksi tuon ehkä jättäisin.
Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 202514. Loka 7 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Meillä on liimailtu viime vuodet tällä. Toi pilli on superohut ja sillä saa siten liimailtua yllättävän tarkkaan. Toista se omassa lapsuudessa, kun liima oli puristettavassa "hammastahnatuubissa". https://en.harrastepaja.fi/product/3720/?gad_source=1&gad_campaignid=21919481480&gbraid=0AAAAABIsV2YQ0dWnrwQ2ugf3qpY26yaZ1&gclid=Cj0KCQjw6bfHBhDNARIsAIGsqLgPq5GVoH6B0u-13TyM8O3QCoF-Kx8JLJCA5FB_wGwdozY8UCmtjDoaAizhEALw_wcB Tuota samaa olen joskus aikoinaan tainnut käyttää, pari viimesintä olen kasannut juuri noilla tuubi liimoilla, kauhea sotku tulee ja tarpeeks monta kertaa kun sitä korkkia aukoo niin jää jossain kohtaa liimaa kierteeseen ja sittenhän sitä ei enää saa auki, mutta toisaalta on saanut kuitenkin kasattua, tuubi liimojen kanssa hammastikku ehkä se paras millä levittää liimaa niin ei turahda liikaa. Muokattu: 14. Lokakuuta, 202514. Loka, käyttäjä: Nickname
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään