Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pitkät lenkit (yli 3h)

Featured Replies

Kirjoitettu

Eihän tuossa tietenkään mitään kieli vyön alla lenkkiä kestä lähteä tekemään, mutta sellaista rauhallista dieselmäistä jyskytystä.

Kirjoitettu

Tässäpä tällainen normipäivä: https://www.strava.com/activities/1081299383

Paketti pekonia aamulla ja kahvi (olen tiputtanut puuron ja muut hilppeet pois). 4 keitettyä munaa ja pari keltaista kiwiä päivän mittaan.

Kävin sitten vielä vapaa-ajalla vähän ajelemassa ton päälle (pari tuntia) ilman mitään sen kummempaa energian lisäyksen tarvetta :)

Luopukaa ylimääräisistä hiilareista ... ainakin itse voin paljon paremmin ilman sitä terveellistä puuroakin.

Nimimerkillä: Kaljasta hiilarit

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tota noin, en ehkä viitti kirjoitella tänne ku, itse ajan kerta viikkoon 100 ja yleensä viikonloput menee pyörän päällä. Kuussa varmaan tulee 2-6 satasen lenkkiä ja loput joko asiointi hillarointia tai sit noita pidempiä lenkkejä.
Juhannuksena ajoin kaverin luokse 146 km ja aikaa meni 6 tuntii.

Suoraa aamiaispyödästä voi hypätä tienpäälle, mutta kun lopetan niin tunti pitää odottaa.

Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllähän tänne viitti ja saa kaikki kirjoitella.

Mielessä on kokeilla miten pitkälle sitä oikein pääsisi päivässä, on vaan kalenteri täynnä kaikenlaista menoa ja tekemistä että vaikea löytää kahta päivää. (Ajattelin varata toisen päivän palautumiseen.)

Kirjoitettu

No itellä tulee se koettua syyskuussa Ruskassa. Niin tietää ainakin miten pitkälle jaksaa ajaa.

Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tämmönen tänään: https://flow.polar.com/training/analysis/1622350306#

Sopivan rennosti tuli ajettua kun piti keskittyä vähän navigointiin. Kääntöpisteessä alkoi sataa niin piti yrittää ajaa vähän kovempaa sadetta karkuun. Sade meni sitten suht nopeasti yli joten olisi ollut parempi jäädä paikalleen odottelemaan.

  • 6 years later...
Kirjoitettu

Löysin tämän topicin vasta nyt. Pitkä lelnkki yli 3 tuntia. 

No ei ole. Pitkä lenkki on yli 5 tuntia.

Kirjoitettu

Äläpä kisu nyt. Joillekin 3h+ on pitkä lenkki, vaikka se ei sinulle sitä ole.

Omat peruslenkit on sitä 2-2.5h. Pitkinä pidän 3.5-4h paikkeilla olevia. Pisin tälle kesälle vähän päälle 8h ajoaika ja kokonaisaika aika tasan 9h.

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

  • 3 months later...
Kirjoitettu

Samaa mieltä, että tuo on henkilökohtaista. Kesällä maantiepyörällä mulle on nykyään 4 tunnin lenkki jo pitkä lenkki. Niitä ei tänäkään kesänä tullut kuin pari. Suurin osa pyöräilyistä 2-3 tuntia. Maastolenkit yleensä vain puolitoista. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.