Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20178 vuotta Eihän tuossa tietenkään mitään kieli vyön alla lenkkiä kestä lähteä tekemään, mutta sellaista rauhallista dieselmäistä jyskytystä.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20178 vuotta Tässäpä tällainen normipäivä: https://www.strava.com/activities/1081299383 Paketti pekonia aamulla ja kahvi (olen tiputtanut puuron ja muut hilppeet pois). 4 keitettyä munaa ja pari keltaista kiwiä päivän mittaan. Kävin sitten vielä vapaa-ajalla vähän ajelemassa ton päälle (pari tuntia) ilman mitään sen kummempaa energian lisäyksen tarvetta Luopukaa ylimääräisistä hiilareista ... ainakin itse voin paljon paremmin ilman sitä terveellistä puuroakin. Nimimerkillä: Kaljasta hiilarit
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20178 vuotta Tota noin, en ehkä viitti kirjoitella tänne ku, itse ajan kerta viikkoon 100 ja yleensä viikonloput menee pyörän päällä. Kuussa varmaan tulee 2-6 satasen lenkkiä ja loput joko asiointi hillarointia tai sit noita pidempiä lenkkejä.Juhannuksena ajoin kaverin luokse 146 km ja aikaa meni 6 tuntii. Suoraa aamiaispyödästä voi hypätä tienpäälle, mutta kun lopetan niin tunti pitää odottaa.Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla
Kirjoitettu 3. Elokuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Kyllähän tänne viitti ja saa kaikki kirjoitella. Mielessä on kokeilla miten pitkälle sitä oikein pääsisi päivässä, on vaan kalenteri täynnä kaikenlaista menoa ja tekemistä että vaikea löytää kahta päivää. (Ajattelin varata toisen päivän palautumiseen.)
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20178 vuotta No itellä tulee se koettua syyskuussa Ruskassa. Niin tietää ainakin miten pitkälle jaksaa ajaa.Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla
Kirjoitettu 5. Elokuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Tämmönen tänään: https://flow.polar.com/training/analysis/1622350306# Sopivan rennosti tuli ajettua kun piti keskittyä vähän navigointiin. Kääntöpisteessä alkoi sataa niin piti yrittää ajaa vähän kovempaa sadetta karkuun. Sade meni sitten suht nopeasti yli joten olisi ollut parempi jäädä paikalleen odottelemaan.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Löysin tämän topicin vasta nyt. Pitkä lelnkki yli 3 tuntia. No ei ole. Pitkä lenkki on yli 5 tuntia.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20232 vuotta Äläpä kisu nyt. Joillekin 3h+ on pitkä lenkki, vaikka se ei sinulle sitä ole. Omat peruslenkit on sitä 2-2.5h. Pitkinä pidän 3.5-4h paikkeilla olevia. Pisin tälle kesälle vähän päälle 8h ajoaika ja kokonaisaika aika tasan 9h. Muokattu: 31. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20232 vuotta Samaa mieltä, että tuo on henkilökohtaista. Kesällä maantiepyörällä mulle on nykyään 4 tunnin lenkki jo pitkä lenkki. Niitä ei tänäkään kesänä tullut kuin pari. Suurin osa pyöräilyistä 2-3 tuntia. Maastolenkit yleensä vain puolitoista.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään