Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sairaus ja kipu, ynnä muu tuska

Featured Replies

Kirjoitettu
28.3.2025 klo 22.46, Olutmoottori kirjoitti:

Tuossa ylempänä mainittu kaverin menehtyminen. Viikon päästä olisi siunaustilaisuus ja näin pitkäaikaisena kaverina/työkaverina valikoiduin sitten keskustelemaan papin kanssa tulevan puheen tiimoilta. 

Olin miettinyt voiko tilaisuudessa esittää vainajan niin kovasti rakastamaa heavy musiikkia, tätä olikin pohdittu papin mukaan jo sukulaistenkin toimesta. Mitään valtaisaa räimettä ei tule. Sen sijaan Manowar, Heart of Steel. Ei huanoo. 

Pienimuotoinen siunaustilaisuus pidetty tänään het aamusta. Mukava havaita että kohtuullisesti oli lähin väki järjestänyt arkiaamuun aikaa jättääkseen jäähyväiset, eräskin vanha työkaveri vuosien jälkeen tuli ihan asioikseen noin Oulun tasalta Ruotsista. Meillä olikin vuosituhannen vaihteessa oikein hyvä työporukka johon tämä ruotsalainen kaveri kuului erottamattomasti. 

• Viestejä 289
  • Katselut 14k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kovin kipeältä tuo koronan kourissa kärvistelevä rouva vaikuttaa. Saapa nähdä, miten ärhäkkäästi tämä nykymallin virus tarttuu. Oletus Amerikan tuliaisesta vaihtui Brexit-maan tarjontaan, kun saman työretkueen osallistujia on myös taudin kourissa.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, alpensau kirjoitti:

Montako torjuntapiikkiä olet ottanut ?

Ne kolme tarjottua jo vuosia sitten. Virukset ovat vähän hankalia, kun muuntautuvat jatkuvasti. Toki bakteeritkin, mutta paljon hitaammin. Antibioottiresistenssi nyt esimerkkinä.

edit. autocorrectia korjailtu 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Pahin vaihe taudissa taitaa olla selätetty. En kyllä näin kipeä ollut viimeksi (-22 syksyllä). Rouva totesi saman asian. Huvittavinta asiassa on, että rouvan molemmat tartunnat on tuotu Iso-Britannian tuliaisina. Eka kerralla vältyin itse, iski vasta puolta vuotta myöhemmin ihan kotimaisesti.

Kirjoitettu

On varmaan funtsittu alkuperäistä tartuntalähdettä. Itse en koske kuppiloissa muihin kuin kertakäyttömukeihin. Otan kylläkin metalliset aseet, jos otan tavanomaisen fetapiirakan.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
8 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

On varmaan funtsittu alkuperäistä tartuntalähdettä. Itse en koske kuppiloissa muihin kuin kertakäyttömukeihin. Otan kylläkin metalliset aseet, jos otan tavanomaisen fetapiirakan.

Lienee turhaa, tuolla on muutenkin tartuntamäärät kohollaan. Itse kallistuisin ilma-altistuksen kannalle. Hanakkahan tuo on siirtymään.

Kirjoitettu

Eilen maanantaina oli jo kuumeeton päivä, tosin kehon lämmönsäätely on vielä aivan sekaisin. Lehden haku postilaatikosta osoittautui yllättävän raskaaksi suoritukseksi, eli lepopäivä on edessä.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Viikon verran köhimistä, sitten eilen pakkasi kuumeen päälle - 39,2. Nyt vain 38,2. Kohta valmistuu koronatesti.

Ei näy kuin yksi viiva ts. neg.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mulla irtosi lasiainen silmästä, yrittänyt sitä tuossa itse silmämunaa puristellen ja riisipussilla hautoa takaisin jo muutaman päivän, mutta laihoin tuloksin.
Ilmenee tollasena hämähäkkinä vasemman silmän näkökentän vasemmassa laidassa.
Kaipa se on vaan sitten totuttautuminen rapistumiseen.    

Kirjoitettu
23 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

Kuume vaihtui ripuliksi. Illalla vielä 39,4. Aamulla alin 35,2.

Meikäläisellä oli tämmöinen kuume -> ripuli vaiva talvella. Yleensä pakki ei sekoa oikein mistään mutta nyt kun tuo kuume oli ruusun aiheuttama niin siihen nautittu lääkekuuri saattoi tehdä tepposet. En ole ikinä joutunut syömään esim Imodiumia mutta sekin tuli kokeiltua kun pakki ei meinannut löytää oikeaa vaihdetta millään, töissä on ikävä olla kun se perinteinen ripulin parantaminen pieremällä oli aika tarkkaa ettei käy "vahinko". 🙂

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.