Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ mä teen aluksi kyykkyjä polvikivun sallimissa rajoissa. Sitten yläkroppaliiketä ja kädet yhteen toinen olkapään ylä-ja alakautta, molemmin puolin. Kynttilä asento. Jalat lattialla V-asennossa ja rintakehä ja pää maahan. Spagaati. Ja tietty se kämmenet lattiaan seisoen. Voi myös tehdä "karhunkävelyä" pari kertaa huoneitten ympäri niin tietää tekevänsä... Mutta kyllä sä, ja mä, sinne ylös päästään ilman venyttelyjäkin.... Muokattu: 7. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kolme ISOA itikan iskemää mollukkata reidessä, tai oikeastaan neljä, kun yksi niistä on sellainen tandemmallinen. Ja nyt syyhyttää ihan vit.. 🤬! Tulis pakkanen ja tappais noi vitutuksen inisijät!
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Mulle tuli kaksoispurema... epäilisin minikokoista käärmettä, mutta missä hemmetissä olisin voinut altistua moiselle? Ehkä itikkaveljekset pääsivät ruokikselle? Kutisee kans. Tulis kammohelle, ainakin 35, niin noi surkastuisivat jonnekin kuivuneeseen lätäkköön.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kyllä se on ollu se sama porari, ihan vaan vittuiluaan tehnyt viereen toisen porauksen.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi 7.5.2025 klo 13.03, concorde kirjoitti: Joo, iän myötä tulee kaikkea kremppaa, mutta se kuuluu asiaan. Pitää vaan ottaa se asenne, että tekee sen, minkä pystyy niitä hoitaakseen, hoidattaa ammattilaisilla sen minkä pystyy ja loppuihin puree vähän hammasta. Ei niiden harmittelu auta tilanteeseen. No ei auta harmittelu, ja sain lääkäriajan 3.6. ( eka vapaa aika) mutta samaa mieltä, todellakin teen sen mitä pystyn ja yritän joka päivä ulkoilla vähän, hidastahan se on mutta pakko saada ulkoilmaa.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ..ja huomena päivystysajan klo 11. Tänään ei päässy. Nimittäin pelästyin itekin kun oikean tassun varpaatkin alkaa sinertään, ja tassussa myös uusi punamustelma. Tosi paljon ajatellu sitä että mitä sitä turhia niukistella, kaikkea voi sattua ja sitten kun jätit elämättä?
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Mites, ootko harkinnut jotain rullatuolin tapaista menopeliä? Siinä saisi kädet hyvää treeniä ja pääsisi liikkumaan. En tiedä onko noita jotain "kevyempiä versioita" ihmisille joilla on kävelykykyä. Tiesin aikanani yhden tyypin joka osasi ihan kävellä, mutta pelasi ..olisko ollut korista.. rullatuolisarjassa. Eli ei kai noiden käyttämisessä täydy olla ihan kävelykyvytön. Sellasta "plösöskootteriahan" voi ajaa jos vaan on laiska, mut tarkoitan lihasvoimilla liikkuvaa. Jos älytön ajatus tai ei taivu moiseen, jätä ihan omaan arvoonsa ehdotus. Tuli vaan mieleen.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ mun kädet on niin rimpulat että kiitos ei. Kyllä mä liikkumaan pääsen, mutta hitaasti 1km/h. Aikoinani kun olin sairaalassa anoreksian takia, en saanu kävellä mutta rullatuolilla. Ja voin sanoa että se rullatuolilla meno vasta vaikeeta ja raskasta oli! On ollu elämäni aikana niin paljo jalkavammoja että tässä osaa jo sopeutua. Ja tämmöiset fyysiset terveysharmit ei paljoo enää harmita, kun on suurempiaki murheita. Ja kun se olotilakin vaihtelee päivittäin; on että tää oli tässä, ja sitten kyllä tästä selvitään... Muokattu: 8. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mullakin oli rimpulat jalat (ja maha, josta irvailtiin, että mistä tiedän, onko se selkä vai vatsa, kun on kipeä?) joskus kloppina, mutta sitten ostin 14v ikkäsenä omilla kesätienesteillä Tunturin 10v retkipyörän ja sit mentiin. Mutta nyt on ainoastaan maha, kun ei ole rimpula. Asiaa yritetään nyt korjata sähköhoidolla. Ja kuten tiedettyä, uusi kalusto aiheuttaa aina suorituspaineita. Muokattu: 8. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mullakin oli rimpulat jalat (ja maha, josta irvailtiin, että mistä tiedän, onko se selkä vai vatsa, kun on kipeä?) joskus kloppina, mutta sitten ostin 14v ikkäsenä omilla kesätienesteillä Tunturin 10v retkipyörän ja sit mentiin. Mutta nyt on ainoastaan maha, kun ei ole rimpula. Asiaa yritetään nyt korjata sähköhoidolla. Ja kuten tiedettyä, uusi kalusto aiheuttaa aina suorituspaineita. Ja mulla ei ole peppua, vaan lommot siinä. Laita pitkähihanen paita ( ja niitä muka mulla ole kun kämpässä on "aika lämmintä" ) kun menet hoitajan/lääkärin pakeille, äitee ohjeisti. No nimenomaan tarvi näyttä nämä mustelmat. Tein myös testin, kolautin tahallani oikeeta kättä ovenkulmaan että tuleeko mustelma - ei ole tullu. En kyllä yhtään ymmärrä...mistään mitään. 😄 mutta mä ostin kans kesätyörahoilla ( se oli kyllä alle 12v kun anoreksiaa ei silloin vielä ollu) retkipyörän johon laitettiin kippuratanko, ja annas olla kun sain matkamittarin niin tuli ajeltua satanen päivässä pikkulikkana...muistan kun sellaiseen "ystäväni-vihkoon" kirjoitin että mieluisin "urheilulajisi" - pyöräily. Ostin Colnago Ferrarin 2008, ja oli/ on niin kiva ajaa että siittä ne pitkät lenkit lähti ( 2007 sairauden takia kilometrejä 0 ) No, suorituspaineet on ny mennyttä, pääasia on että ulkoilisi sen tunnin päivässä...katsotaan huomena mikä on oikean tassun tilanne. Mutta kyllä mä nyt olen päättäny että en jätä loppuelämääni elämättää, voi ostaa kalaa ja voi käydä havannoimassa ja ajaa autolla kivalle kuvauspaikalle. Ja Nakkilaan ( tosin ehkä ei syksyllä nyt 6 kertaa, ehkä 3...) Onhan tässä vapaaherrattajuudessa puolensa, menin nukkumaan ja heräsin tunti sitten, eikä mitään stressiä että tarvisi aamulla johonkin tiettyyn aikaan herätä. Kyllä mä nyt klo 11 terkkariin jaksan, samalla reissulla hoituu kauppa-asiat. Muokattu: 8. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirotusvihre
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi 11 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Asiaa yritetään nyt korjata sähköhoidolla. Nii että kun keskinopeus laskee alle 20:n, niin sarvista saa määrävälein sähköiskuja ? Jarrukahvat muuttuvat kokonaan jännitteisiksi. Muokattu: 9. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Nyt on maailmankirjat sekaisin. Suku voi saada itsemurhasta hoitovirhekorvausta. Kohta saa korvauksia alle 90-vuotiaana kuolemisesta. Muokattu: 9. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi ^Mä tavallaan tajuun ton. Hoitoon on pitkät jonot ja jos joku on itsetuhoinen ja ei pääse hoitoon, niin vähän sama kun ei hoidettaisi vuotavaa valtimoa. Saako tota kukaan oikeesti, on sitten eri asia. Mä olen tosin luullut että tolla pääsee nopeasti hoitoon. Tiedän 2 tapausta, jotka pääsivät Muumilaaksoon vielä samana iltana. Itseasiassa taisi olla aikanaan ainakin ainoa tapa päästä nopeaan hoitoon.
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Mutta onko kallonkutistajalta toiselle kiertäminen tehokas lääke ? Psyykkaa itsesi terveeksi ? Pakkotyö(leiri) ja ammatinvaihto vois siirtää ajatukset muualle pitkäksi aikaa. Muokattu: 9. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Luonto on ( ainakin mulle ) ja on ollu paras lääke, liikkuminen myös mutta se liikunta ei nyt oikein suju.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään