Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sairaus ja kipu, ynnä muu tuska

Featured Replies

Kirjoitettu

Esimerkkipostaus esimerkkiin: jonkin sortin ilmavaivat vaivaa... täytyy olla varovainen ettei tule ns. varren kanssa.

• Viestejä 289
  • Katselut 14k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ nyt on ihan pakko vastata, kuvittelet varmaan että toi on vitsi, mutta ei ole. Julkinen puoli ei suostunut edes katsoman, leikattiin ja  laitettiin Diakonissalaitoksella metalliverkolla. Ei ollut ihan halpa leikkaus, ja tämän takia ummetusta EI SAA tulla.

Kirjoitettu

Ohhoijaa, taas tää mystisesti käänty suhun ja sait joku tekosyyn raivota. Taidan poistua venaamaan että saat sen ikuisen bannin. Ei pitäs mennä kauaa tähän tahtiin.

Kirjoitettu

Hou hou sullekin. Siis mä olen iloinen että asia saatiin ammattitaidolla korjattua, tuli vielä toinen masuleikkaus joka pelasti mun hengen. Ehkä...tai mitään ehkä vaan hyvä ettei tumpuloitu Tayssissa ( jossa tehtiin tapahtumasarjan aloitttanut epäonnistunut umpisuolenleikkaus). Mutta pointtina oli että vitsi voi olla jollekin tosi. On enemmän kuin lottovoitto että löytää osaavan lääkärin.

Miten sä pystyt kääntämään kaikki mitä kerron niin valitttamiseksi ja vielä raivoomiseksi???
Pääsin tutulle lääkärille, asiat selviytyi, tuli uusi pankkikortti joka toimii....just tulin lintukävelyltä, opin uutta ja oli todella mukava päivä. Olen iloinen 🙂 

ps. käy lintutopicissa

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Käytin Rouvaa eläinlääkärissä, talossa oli iso kyltti, että PET-KESKUS.

Tekivät rasituskokeen, nykyisin sekin käynyt helpoksi, kun käskivät vaan sinnitellä siinä sen 7 minuutti, kun antavat suoneen rohtoa, joka pisti pumpun toisi koetukselle ja veti aivan äärirajoille ja eikä ite ei tarvinnut tehdä yhtään mitään, sen kun makoili vaan putkessa.

No, nyt on ainakin pumppu koeponnistettu ja hyväksi ilmeisesti havaittu, kun antoivat Rouvan takaisin, eivätkä laittaneet lappu varpaaseen.

Vaan rasituskokeelta sitä en välttynyt minäkään.
Kun elukkatohtorilta päästiin niin heti määrättiin suunnaksi IKEA!
Väittäisin kokemaani kärsimystä paljon kovemmaksi, joka toteaminen puolestaan suututti Rouvan. 

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

määrättiin suunnaksi IKEA!
Väittäisin kokemaani kärsimystä paljon kovemmaksi, joka toteaminen puolestaan suututti Rouvan. 

Se on kuule aika mestaruutta jos pääseen IKEAsta pois, ja löytää vielä autonsa parkkipaikalta 😄 tsemiä

ps. "Rouva" on varattu mun entisen työpaikkani tyypille, ota joku vaikka The Rouva...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ai täällä voi varata sanoja? Mä muistin (tosi juttu) että yhtä entistä työkaveria kutsuttiin nimellä Nahkiainen, sen oikee nimi oli vähän tonne päin. Se on siis varattu mun entiselle työkaverille, ota joku vaikka mato tai limavellos.

Kirjoitettu

^ se on kuule sillä lailla että nimi on enne. Vastikään viereinen potilas sukunimellä Nahkiaisoja, ja mä halusin hänen kanssa naimisiin 😄 ( onneksi oli huumorismiehiä ) mä olen joka palstalla "tempokisu" ja työnantajani (r.i.p.) vaimo on "Rouva"....kyllä niitä nimiä/palstanimiä on siinä valittavana vaikka miten paljo, ei tartte kopioida.

t. tempokisu the palstanahkiainen 😄 

ps. on kyllä ihme homma, joku päivä itkee ja sitten on päivä kun kyllä tässä selvitään, ja se mikä eniten auttaa on luonto ja linnut. Tänään oli hyvä päivä, paitsi että oon nukkunu suurimman osan päivää. Mutta kyllä se tästä; autolle huolto ens keskiviiikkona ja katsastus kuukauden kuluttua....
Oon luvannu autolleni jos pääset katsastuksesta, korjautan yhden viillon ( oma moka), ja vien Nakkilaan superkiiltopesuun.

tunteet vaihtelee

Kirjoitettu

Melkosta kiukuttelua taas ja määräilyä. Ja huomio: se että sanoo "tämä ei ole valittamista" ja sen jälkeen selittää miljoonatta kertaa kuinka takuueläkkeeseen asti ei eletä ja rahat ei riitä, ei poista sitä asiaa että se nimenomaan on valittamista.

Kirjoitettu

Mitä sanoo laki:

Lainaa

Jotkut merkit voivat olla rekisteröitäväksi kelpaamattomia senkin vuoksi, että niihin ei voida myöntää kenellekään yksinoikeutta. Merkki ei esimerkiksi saa olla yleinen alalla käytettävä kaupallinen ilmaisu. Ajattele vaikka sanaa ALE. Olisi kohtuutonta, jos yksi elinkeinonharjoittaja saisi yksinoikeuden ALE-sanaan. Tällaista merkkiä ei kohderyhmässä edes miellettäisi tavaramerkiksi.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

Melkosta kiukuttelua taas ja määräilyä. Ja huomio: se että sanoo "tämä ei ole valittamista" ja sen jälkeen selittää miljoonatta kertaa kuinka takuueläkkeeseen asti ei eletä ja rahat ei riitä, ei poista sitä asiaa että se nimenomaan on valittamista.

Voi hyvänen aika sentääs 😄  näköjään sulla on onkelma enempi kun mulla. Tai sitten et vaan ymmärrä mun postauksiani, näet kaiken negatiivisesti kun mä taas näen ne positiiviseksi.
Kaikki on ihan hyvin, en todennäköisesti elä takuueläkkeeseen ( ja se on hyvä asia)  mutta rahat kyllä riittää, ellei nyt osta jotain uutta bemaria tai mersua.

Jo aikasemmin mainitsin, että tää suomalaisten kansantauti...mietipä mikä se on....mulla sitä ei ole mutta sulla näköjään on ( vaikka en ammatissani enää ole niin kyllä mä jotain diaknooseja honaan). tsemiä.
Ainoo elämää hieman hidastava on jalkapöydän murtuma....mutta onneksi en ole kaivannu koko pyöräilyä, pystyn hitaasti käveleen ja just kävely ja lintujen elämän seuraaminen on parasta ikinä. Justhan laitoin että 😄 olen iloinen, jäikö välistä?

ps. käypä tuolla perustamassasi pienoismallit-topicissa, että lisää löylyä sinne....

pps. nyt tuli kyllä isot naurut kun katsoin tota sivupalkkia...."kisu voi varmaan antaa vertaistukea ja hoito-ohjeita" - autan mielelläni jos vain voin, ja ilmaseen.Tai laita mulle vaikka peukku...
"tiedät mitä täällä epäillään" - älkää epäilkö
"...jatkuvasti mielessä, banaanin pelko" - kuule tässä on syöty banaania ja yhtä foorumia lukuunottamatta saatu useammat banaanit - eikö jo se ole legendaarista.

Hei hyvällä mielellä tässä mennään, päivä kerrallaan. Ainoo mikä vähän huolettaa on meneekö mun mazdani katsastuksesta läpi. Huomenna huolto.

ppps. bannit millimetrin päässä - nahkiaisen kutumunat on pienempiä, että ei lähelläkään...

lisäyksiä

Kirjoitettu
35 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentääs 😄  näköjään sulla on onkelma enempi kun mulla.

Luultavasti onkin. Mä en vaan toitota niitä täällä

Kirjoitettu

Kävin keskiviikkona Lohjanharjun Cittarissa. Itsepalvelukassalla alkoi jo yskittämään. Mitä ihmettä siinä putiikissa tapahtuu ? Otsonaattoreita käytössä ?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.