concorde Posted December 4, 2024 Posted December 4, 2024 Mikkelin yöstä voi näköjään saada vaikka mitä. Tää on kuitenkin sieltä helpoimmasta päästä selittää kotona 😆 No, olin mä kiekkoaitiossa viime viikon tiistaina Nokia-areenassa ja keskiviikkona kaupoilla tarjousten perässä, joten saattaa olla peruja sieltäkin.
Köfte Posted December 6, 2024 Posted December 6, 2024 Aamulla piti könytä parkkitalon portaissa ihan huolella. Oikea puoli kehosta on nyt vähän piestyn oloinen.
concorde Posted December 6, 2024 Posted December 6, 2024 Rouva sitten poimi kuitenkin sen koronan... 🙄 alpensau 1
Jopotuinen Posted December 6, 2024 Author Posted December 6, 2024 (edited) ^^ Kisu voi varmaan antaa vertaistukea ja hoito-ohjeita #sarkasmi# Edited December 6, 2024 by Jopotuinen Köfte and tommi2 2
tommi2 Posted December 6, 2024 Posted December 6, 2024 2 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Rouva sitten poimi kuitenkin sen koronan... 🙄 Tiedät mitä täällä epäillään... Köfte, concorde and Jopotuinen 3
concorde Posted February 4 Posted February 4 Prkl kun oon näemmä poiminutjostain väkijoukosta tuollaisen kurkkukivun ja yskän... 🤒🤧
alpensau Posted Sunday at 08:04 AM Posted Sunday at 08:04 AM Meniskö tähän ketjuun... Tervemenoa apteekkiin. Työntekijä lisäsi jauhemaisen antibiootin sekaan veden sijasta vetyperoksidia. Luulis asiakkaan osaavan lisätä sen veden kotona ostamalla sterilisoitua vettä ja ruiskun neuloineen.
Recommended Posts