Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 202520. Heinä Kahvia. Tänään olikin jokin Liiterin halpis Wilhelmiina tjms. jonkun 6,5€. Mutta sehän oli hyvää, parempaa kuin tuhlamokka, josta en suostu kymppiä pulittamaan. Ehkä yksi luisikka enemmän puruja, että himpun vahvempaa, mutta kelpasi se näinkin. Mutta pehmeää oli. Sen jälkeen joku 3€ Pirkka koemaisteluun.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 202520. Heinä Kirjoittaja damn... teoria alkaa hajota.... Jopolla kans näin.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä Taannoin tuli noista leimoista puhetta kaveripiirissä ja silloin joku kysyi, että ottaisinko missään tilanteessa tatskaa ja jos, niin mikä se olisi. Jos mä olisin keksinyt esim Linuxin ja sille logon, niin tuollaisessa tilanteessa voisi harkita ottaa sen pingviinin kuvan pienenä johonkin (joka normisti peittyy vaatteella). Ja ehkä voittavana olympiaurheilijana ne rinkulat samoin jonnekin piiloon. ja noitakin harkittaisiin aika tarkkaan siltikin😄
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä Olympiaurheilijat tuntuvat laittavan ne renkaat jo siitä, kun pääsevät olympialaisiin kisaamaan. Samoin ig-profiilissaan monella silloin kirjaimet oly. Hienohan se on kisoihon päästä mutta en itse näkisi itseni siitä tatuointia laittavani.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä Kirjoittaja Joo ei tatuointeja millekään urheilijoille, esittävät rock-elämäntapaa vaan. Samoin jos on omistanut Cavalet-salkun tai sinivalkoraidallisen kauluspaidan, tatskat on no-no. Tatuoinnit on jengille jotka kuulee kun basso alkaa mörisemään, voimasoinnut lähtevät täydentämään, paita lentää pois ja suunta kohti mosh pittiä. Setämiehet jäävät katokseen juomaan värikästä drinkkiään puolikkaasta ananaksesta ja selittävät että menisivät, mutta kun on merkkikehykset kaksitehoissa, niin ei voi.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä Jep. Billy-Bob ja Mary-Jane trailer park- kamaa tuollaiset 😄
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä Kirjoittaja Jos sit hetken puhun tosissani: suurin osa kartsalla näkyvistä tatskoista on nykyään sellaisia mitä en ite ottaisi. Noissa, kuten graffiteissa ja kaikessa kuvataiteessa on hyvää ja huonoa, oma inhokkigenre on "puhelinmuistio", eli sutattu kaikennäköistä sinne sun tänne ihan eri tyyleillä. Ei ole mitään suurta tunteenpaloa puolesta tai vastaan, tuli vaan joskus kaverin kanssa juttua ja se sanoi että ei ottaisi miljardistakaan tatskaa, niin se vähän ihmetytti (ja on vielä olevinaan joku hevimies, mut toisaalta insinööri, eiks nää ole toisensa poissulkevia ( no en päässyt koko postausta tosissani läpi...huoh)). Muokattu: 21. Heinäkuuta, 202521. Heinä, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä Hevimies Bruce Dickinsonilla on vain yksi tatuointi, syöpähoitojen kohdistuspiste Itse olen haaveillut sellaisesta koko selän peittävästä "Kung po kana 13,70€ annokseen kuuluu keitetty riisi. Paistettu riisi tai nuudelit +2€" Ois katu-uskottava ja siitä näkisi hyvin ottovuoden
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä Sotu jalkapohjaan kaikille jo syntyessään olisi kätsy. Tietty jossain tunnistautumsessa, vaikka nyt pankin tiskillä voisi se olla hieman hankala, ainakin senioreille. Ja sitten tietysti, jos jalka amputoitu. Tänäpäivänä se voisi olla RFID keskellä otsaa. Joskin puliveivarit voisivat vaihdella niitä.
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä Naapurifoorumin meininki. Siellä keskusteltiin foorumin tulevaisuus nimisessä keskustelussa siitä miten olematonta toiminta on ja miten moderointi on vaikuttanut puuttuvan kokonaan viime aikoina ja miten linjatonta se on ollut silloin kun sitä oli. Ylläpitoon ei myöskään ole saanut yhteyttä tarvittaessa. Sulokin kävi viestittelemässä otsikon alla. Nyt on sivut (jälleen) kaatuneet näemmä. Ei yllätä ihan hirveästi.
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä Monesti olen miettinyt että oma veriryhmä olis hyvä tatuoituna jonnekin tohon kämmenselkään tai ranteeseen, olis semmonen hyödyllinen tatuointi. Muoks. Tai jos olis kalju ja haluais hassutella niin Hitmanin viivakoodi takaraivoon, toki voisi olla jokin muukin viivakoodi vaikka kotimaisen kurkun jos sille tuntuu. Muokattu: 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä, käyttäjä: Nickname Lisätty löpinää
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä Toi veriryhmä olis aika hyvä. Toki se ja oma nimi ja omaisten yhteystiedot vois olla jonakin rannekkeena tai korunakin. Lähes aina sitä on silti itsellä nykyään puhelin mukana ja se kotelossa jossa kaksi pankki-/luottokorttia ja ajokortti. Mutta joskus toki ei. Ja ei mun veriryhmä taida ajokortin kautta suoraan selvitä hoitohenkilökunnalle? En muista sitä edes itse... Edit. Ei ne kuulemma tiedä. Mutta onnettomuustilanteissa annetaan tarvittaessa yleisverta kunnes ehditään testata oma veriryhmä Muokattu: 22. Heinäkuuta, 202522. Heinä, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 202523. Heinä 8 tuntia sitten, Densen kirjoitti: onnettomuustilanteissa annetaan tarvittaessa yleisverta kunnes ehditään testata oma veriryhmä A-ryhmän veri tulee atrialta, B hkagrilta ja loput Snellmanilta. ; ) röh ! Muokattu: 23. Heinäkuuta, 202523. Heinä, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään