Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 29 minuuttia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Kaikkea olet ehtinyt tehdä, kun taksikurssinkin käynyt, mutta muuten ehtaa persu-puhetta. Jep. 8 vuotta henkilölogistiikkasoftabisneksessä. Ja joo, kävin myös taksikurssin siinä sivussa, vaikka en ole mittaria ajanutkaan koskaan. Pitää vaan tuntea käyttäjäryhmänsä. Ja sulla tuntuu olevan toi PS kovin lähellä sydäntä. Ja se(kin) on ihan OK.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi politiikalle on oma triidinsä. sinne tappelemaan pojat, ni saatte maggaraa.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 1 hour ago, alpensau said: Puheenaihe oli liikenteen tukkiminen. Mä menen Kampin parkkihalliin vaan puolipakon edessä - melko suolaiset hinnat. Taitaa olla nykyään samat hinnat kadun varrella pysäköidessä ja parkkihallissa.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi Pakko jättää auto Vehkalaan ja tulla junalla ytimeen ja sieltä kävellä Terveystalolle. Tuskin noi peelot sentään junaa sekoittaa. Eka kerta ku noiden peeloilut sekoittaa omat aikataulut. Prkle. Ja ei sit niillä peeloilla ainakaan omaan duunipaikkaan oo koskaan mitään asiaa jos kaikki hankkii niskoittelusakkotuomiot. Ei ne viherhipit tuommosia aattele kun vielä isi ja äippä maksaa elämisen. Mutta sit ku pitäs omaa rahaa alkaa kerää ni tuleekin seinä vastaan kaikissa paremman pään duuneissa. Onnea vaan sit. Oli kannattavaa tönöttää keskellä Manskua. Varmaan ympäristö on siitä hyvästä paremmin voivaa! Pellet.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kadunvarsipysäköinti ykkösalue 4€/h. P-cityforum luola 3,80 € alkava 30 min (ma-la 8-18) (Jäin ilman kabanossia.)
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 15 minutes ago, VesaP said: Pakko jättää auto Vehkalaan ja tulla junalla ytimeen ja sieltä kävellä Terveystalolle. Hyvä valinta, luonto kiittää ja saat hyötyliikuntaa myös👍 15 minutes ago, VesaP said:
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi Siinä hesarin yhteenvedossa oli noiden elokapinallisten saamia sakkotuomioita ja vaikka siellä oli ihan kohtalaisesti varattomia, osalla oli ihan kunnon päiväsakot.
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 202516. Kesä LUKElle tutkimusaihe: Luonnonvaraisten lypsylehmien muuttoreitit ja talvehtimisalueet Pohjois-Euroopassa.
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011354588.html Mitäs mieltä olette oliko oikeesti hyödyllinen tai tarpeellinen muutos? Mun mielestä vähän turhaa noita on lähteä vaihtamaan, itse en ollut edes kiinnittänyt mitään huomiota valon väriin en olisi osannut sanoa kysyttäessä minkä värinen se on ollut, eikö pääasia ole että ne erottuu ja toimii?
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä Kirjoittaja Mä en edes oikein tajua mitä noilla tehdään. Palaako ne koko ajan vai vaan kun joku kävelee?
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä ^ Käsittääkseni kun siitä kävellään? En ole kyllä täysin varma.
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä Jos tarkoitatte niitä suojatien tolppiin laitettuja tyhmiä vilkkuvaloja (en klikannu linkkejä) niin se/ne vilkkuu ku autolla lähestyy, oli siinä suojatiellä ihmisiä tai ei. Näin ainakin täällä päin. Muokattu: 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20259. Heinä Ihan hyviä on - jos toimivat. Olen aina tolkuttanut, että suojatien huomio sinne tolpan alaosaan, jossa autoilhan tarkempi näkökenttäkin haahuilee, ei siellä tolpan nokassa. Torressa alkaneet kaivamaan LED välkkyjä korotettujen suojateiden eteen. Korokkeetkin ovat inhimillisen loivia ja ei autoja tuhoavia betonimöykkyjä Suomen tyyliin. Lisäksi käyttävät sen suojatuekyltin ympärillä LED vilkkunauhaa.
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 202510. Heinä Ovakto kaikki hankkineet jo miinanharavan loppukesän marjastuskautta ajatellen? Mikä on hyvä ja luotettava merkki?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään