Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20251 vuosi Eikö tuota Elokapina rikollisjärjestöä voi kieltää lailla? Nyt uhkaavat pistävänsä Hesan sekaisin ja varautuvat jo että putkatilat ei riitä kaikille. Ja tiistaina ja keskiviikkona meno jatkuu samana kuulemma. Vittu mikä peelo järjestö. Pitäs päästä alkuviikosta lääkäriin Kamppiin autolla... Mistä vitusta nyt tietää monelta lähteä ku tiedä missä pellet tönöttää. 🤬
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Saahan nuo huomiota kun kiusaavat tavan ihmistä eikä niitä hirviösaastuttajia-päättäjiä joita vastustavat, mutta mielestäni vääränlaista huomiota. Luonto ja jonkinsortin anarkismikin on ihan jees, mutta tota jengiä ei kyllä voi kunniottaa.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20251 vuosi 6.6.2025 klo 14.53, VesaP kirjoitti: Joo, laihis alkaa siis huomenna! 🫡 Joo, kanarullakebab tilattu. Mä oon mestari näissä 1.5vrk laihiksissa!!1!
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20251 vuosi 6 hours ago, VesaP said: Eikö tuota Elokapina rikollisjärjestöä voi kieltää lailla? Nyt uhkaavat pistävänsä Hesan sekaisin ja varautuvat jo että putkatilat ei riitä kaikille. Ja tiistaina ja keskiviikkona meno jatkuu samana kuulemma. Vittu mikä peelo järjestö. Pitäs päästä alkuviikosta lääkäriin Kamppiin autolla... Mistä vitusta nyt tietää monelta lähteä ku tiedä missä pellet tönöttää. 🤬 Helsingissä on n. 4500 katua. Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä jotain viereistä katua pitkin. Itse menisin Kamppiin lääkäriin julkisilla oli siellä Elokapinaa tai ei.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20251 vuosi 26 minuuttia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Helsingissä on n. 4500 katua. Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä jotain viereistä katua pitkin. Itse menisin Kamppiin lääkäriin julkisilla oli siellä Elokapinaa tai ei. Ruuhkasessa kaupungissa se yhdenkin kadun tukkiminen vaikuttaa jo aika paljon, varmasti sen voi kiertää toisen kadun kautta mutta miten kauheet ruuhkat sinne muodostuu on toinen asia.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 9 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Helsingissä on n. 4500 katua. Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä jotain viereistä katua pitkin. Itse menisin Kamppiin lääkäriin julkisilla oli siellä Elokapinaa tai ei. Ookkona pöökkönä ? Tee se temppu Länsiväylältä tultaessa tavoitteena ajaa Kampin parkkihalliin. Samanlailla ne bussit siellä ihmiskilven takana seisovat. Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 10 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä jotain viereistä katua pitkin Tästä tulee mieleen Lappeen Rannan taksikurssilla pohjois-afrikkalaisen suusta kuultu lausahdus: jos ei tiedä paikkaa, jonne asiakas haluaa, voisko asiakkaan viedä paikkaan, jonka itse tietää? 😄 On teorioita ja on käytäntöjä. joskus ne kohtaa, toisinaan ei.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi Aina voi harkita sellaista autoa tai fillaria tms jossa on kääntyvät etupyörät. Niitä saa kaupoista.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Teepä itse se temppu ja kerro sitten meille onnistuitko. Ajanut useamman kerran. Melko vaihtoehdoton reitti - yksisuuntaisia väyliä. Jos peelot makaa kadulla, niin koitapa kääntyä reitiltä pois. Bussi pari blokkaa ihan kivasti väylän kuin väylän. Toki italialainen vaihtoehto vois toimia täälläkin. Tarpeen vaatiessa ei oo ongelma ajaa kiellettyyn ajosuuntaan vaikka pidempikin matka. Onko Puttilalla edes ajokorttia, kun on sen verran kevyet jutut ?
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, MV kirjoitti: Aina voi harkita sellaista autoa tai fillaria tms jossa on kääntyvät etupyörät. Niitä saa kaupoista. Toinen 15-vuotias ?
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 2 hours ago, concorde said: Tästä tulee mieleen Lappeen Rannan taksikurssilla pohjois-afrikkalaisen suusta kuultu lausahdus: jos ei tiedä paikkaa, jonne asiakas haluaa, voisko asiakkaan viedä paikkaan, jonka itse tietää? 😄 On teorioita ja on käytäntöjä. joskus ne kohtaa, toisinaan ei. Kaikkea olet ehtinyt tehdä, kun taksikurssinkin käynyt, mutta muuten ehtaa persu-puhetta.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 8 minutes ago, alpensau said: Ajanut useamman kerran. Melko vaihtoehdoton reitti - yksisuuntaisia väyliä. Jos peelot makaa kadulla, niin koitapa kääntyä reitiltä pois. Bussi pari blokkaa ihan kivasti väylän kuin väylän. Toki italialainen vaihtoehto vois toimia täälläkin. Tarpeen vaatiessa ei oo ongelma ajaa kiellettyyn ajosuuntaan vaikka pidempikin matka. Onko Puttilalla edes ajokorttia, kun on sen verran kevyet jutut ? Niin, onko ne Elokapinat nyt siellä tukkimassa pääsyn parkkihalliin Kampissa?
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi 3 minuuttia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti: Kaikkea olet ehtinyt tehdä, kun taksikurssinkin käynyt, mutta muuten ehtaa persu-puhetta. Puheenaihe oli liikenteen tukkiminen. Mä menen Kampin parkkihalliin vaan puolipakon edessä - melko suolaiset hinnat. Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään