Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

Kirjoitettu

Eikö tuota Elokapina rikollisjärjestöä voi kieltää lailla? Nyt uhkaavat pistävänsä Hesan sekaisin ja varautuvat jo että putkatilat ei riitä kaikille. Ja tiistaina ja keskiviikkona meno jatkuu samana kuulemma. Vittu mikä peelo järjestö.

Pitäs päästä alkuviikosta lääkäriin Kamppiin autolla... Mistä vitusta nyt tietää monelta lähteä ku tiedä missä pellet tönöttää. 🤬

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Saahan nuo huomiota kun kiusaavat tavan ihmistä eikä niitä hirviösaastuttajia-päättäjiä joita vastustavat, mutta mielestäni vääränlaista huomiota. Luonto ja jonkinsortin anarkismikin on ihan jees, mutta tota jengiä ei kyllä voi kunniottaa. 

Kirjoitettu
6.6.2025 klo 14.53, VesaP kirjoitti:

Joo, laihis alkaa siis huomenna! 🫡

Joo, kanarullakebab tilattu. Mä oon mestari näissä 1.5vrk laihiksissa!!1!

Kirjoitettu
6 hours ago, VesaP said:

Eikö tuota Elokapina rikollisjärjestöä voi kieltää lailla? Nyt uhkaavat pistävänsä Hesan sekaisin ja varautuvat jo että putkatilat ei riitä kaikille. Ja tiistaina ja keskiviikkona meno jatkuu samana kuulemma. Vittu mikä peelo järjestö.

Pitäs päästä alkuviikosta lääkäriin Kamppiin autolla... Mistä vitusta nyt tietää monelta lähteä ku tiedä missä pellet tönöttää. 🤬

Helsingissä on n. 4500 katua. Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä  jotain viereistä katua pitkin. Itse menisin Kamppiin lääkäriin julkisilla oli siellä Elokapinaa tai ei. 

Kirjoitettu
26 minuuttia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:

Helsingissä on n. 4500 katua. Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä  jotain viereistä katua pitkin. Itse menisin Kamppiin lääkäriin julkisilla oli siellä Elokapinaa tai ei. 

Ruuhkasessa kaupungissa se yhdenkin kadun tukkiminen vaikuttaa jo aika paljon, varmasti sen voi kiertää toisen kadun kautta mutta miten kauheet ruuhkat sinne muodostuu on toinen asia.

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:

Ookkona pöökkönä ? Tee se temppu Länsiväylältä tultaessa tavoitteena ajaa Kampin parkkihalliin. Samanlailla ne bussit siellä ihmiskilven takana seisovat.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:

Jos Elokapina tukkii sen yhden kadun mitä pitkin sä tietenkin kulkisit niin sä pääset sinne Kamppiin lääkäriin omalla autolla kiertämällä  jotain viereistä katua pitkin

Tästä tulee mieleen Lappeen Rannan taksikurssilla pohjois-afrikkalaisen suusta kuultu lausahdus: jos ei tiedä paikkaa, jonne asiakas haluaa, voisko asiakkaan viedä paikkaan, jonka itse tietää?  😄

On teorioita ja on käytäntöjä. joskus ne kohtaa, toisinaan ei.

Kirjoitettu

Aina voi harkita sellaista autoa tai fillaria tms jossa on kääntyvät etupyörät. Niitä saa kaupoista.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:

Teepä itse se temppu ja kerro sitten meille onnistuitko. 

Ajanut useamman kerran. Melko vaihtoehdoton reitti - yksisuuntaisia väyliä. Jos peelot makaa kadulla, niin koitapa kääntyä reitiltä pois. Bussi pari blokkaa ihan kivasti väylän kuin väylän. Toki italialainen vaihtoehto vois toimia täälläkin. Tarpeen vaatiessa ei oo ongelma ajaa kiellettyyn ajosuuntaan vaikka pidempikin matka. Onko Puttilalla edes ajokorttia, kun on sen verran kevyet jutut ?

Kirjoitettu
1 tunti sitten, MV kirjoitti:

Aina voi harkita sellaista autoa tai fillaria tms jossa on kääntyvät etupyörät. Niitä saa kaupoista.

Toinen 15-vuotias ?

Kirjoitettu
2 hours ago, concorde said:

Tästä tulee mieleen Lappeen Rannan taksikurssilla pohjois-afrikkalaisen suusta kuultu lausahdus: jos ei tiedä paikkaa, jonne asiakas haluaa, voisko asiakkaan viedä paikkaan, jonka itse tietää?  😄

On teorioita ja on käytäntöjä. joskus ne kohtaa, toisinaan ei.

Kaikkea olet ehtinyt tehdä, kun taksikurssinkin käynyt, mutta muuten ehtaa persu-puhetta. 

Kirjoitettu
8 minutes ago, alpensau said:

Ajanut useamman kerran. Melko vaihtoehdoton reitti - yksisuuntaisia väyliä. Jos peelot makaa kadulla, niin koitapa kääntyä reitiltä pois. Bussi pari blokkaa ihan kivasti väylän kuin väylän. Toki italialainen vaihtoehto vois toimia täälläkin. Tarpeen vaatiessa ei oo ongelma ajaa kiellettyyn ajosuuntaan vaikka pidempikin matka. Onko Puttilalla edes ajokorttia, kun on sen verran kevyet jutut ?

Niin, onko ne Elokapinat nyt siellä tukkimassa pääsyn parkkihalliin Kampissa?

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, Kaaro Puttila kirjoitti:

Kaikkea olet ehtinyt tehdä, kun taksikurssinkin käynyt, mutta muuten ehtaa persu-puhetta. 

Puheenaihe oli liikenteen tukkiminen. Mä menen Kampin parkkihalliin vaan puolipakon edessä - melko suolaiset hinnat.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.