Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no ei tarvi pelätä, naapurilla oli "oma lehmä ojassa". Minä olen tehnyt useinkin lumitöitä naapuriautojenkin ympäriltä tai jos on tyhjä "ruutu", ja ihan vaan kuntoilun vuoksi ( kun fillaroinnista ei tullut mitään).Joku tullut harjailemaan omaa autoaan lumen alta, olen pyytänyt saako auttaa? Mutta tämmöinen telkkarissa mainostettu "myy vanhoja vaatteitasi kätevästi" - lataa vain sovellus, ota kuva tuotteesta ja se on siinä. No ei ole! jos myy vaatteita tai kenkiä, pitää olla kyllä kokotiedot ja mitat aika tarkkaan että joku uskaltaa vaatetta/kenkää ostaa.
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20242 vuotta Mitäh? Kuusamon talvilintulivessä siellä on kuvan mukaan -5° C. Ei varmana ole.
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20242 vuotta No enemmittä yksityiskohtiin puuttumatta, mutta ihan nuorillakin ( kuitenkin yli 30v) on ollut ongelmia kellotaulun piirtämisen kanssa ( siis ne numerot kellotauluun....) eikä osata tärkeitä yleisiä liikennemerkkejä "ajoneuvolla ajo kielletty"( ei saa ajaa käy myös) ja "pysäköinti ja pysähtyminen kielletty". Jos niitä ei osaa niin et mene ajaan, ja sitten tätäkään ei ymmärretä. Se ei ole niin että ajokorttitodistus myönnetään automaattisesti kaikille, silloinhan todistuksella ei ole mitään merkitystä, joskus se tuomio on että EI. Muokattu: 2. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20242 vuotta Ei ole todellista. Useimmiten nukuttaa....ja nukuinkin tässä välissä mutta nyt sitten ei nukuta ollenkaan. Verenpaine on kyllä ihan ihme....välillä se on 210/120 ja nyt sitten 100/67.
Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 20242 vuotta 15 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Siitä varmaan puuttuu kolmonen edestä... Kyllä, nyt on lukemat kohdillaan -35°C ja äänetkin tulleet takaisin.
Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 20242 vuotta 14 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Verenpaine on kyllä ihan ihme....välillä se on 210/120 ja nyt sitten 100/67. Sisko kokeili viime talvena mun mittaria ja ihmetteli poikkeavaa lukemaa. Mittari olikin menossa sököksi eli näytti väärin.
Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ ihan olotilan mukaiset paineet, toi 210 oli juuri se kun en oikein pystyssä pysyny ja fillarointi jäi. Ainut että syke 111 ei kyllä ollut oikein. Äskön oli 105/71 syke 85 ja otin aamulla verenpainelääkkeen.
Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 20242 vuotta Tapaus Törhönen ja väitöskirjan hylkääminen. Eka kerran kuultuani olin, että mitä ihmettä, eihän tämä oikeasti näin mennä. En ole itse asiaan otsikoita syvemmin tutustunut, mutta jonkin sortin henkilöön kohdistuvan ajojahdin tuossa olen nyt havaitsevani. Väitöstyöhän on käsittääkseni edennyt kaikki mile stonet vihreällä liputuksella ja nyt sitten yht' äkkiä no go ja punainen lippu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010095807.html
Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 20242 vuotta 10 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Tapaus Törhönen ja väitöskirjan hylkääminen. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010095807.html Itsestään voi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta väitöskirja on toinen juttu. Eräs herra kirjoitti väikkärin työstään erään meijerin palveluksessa. Siinä kerrottiin olleen väikkäriksi sopivaa ainesta neljän sivun verran. Kaveri sai ohjeen esittää se oikkiksen sijaan kauppakorkeassa. Miten lie kävi jatkossa, en tiedä.
Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 20242 vuotta Aika ajoin tuohon tulee mainos "Tämä palauttaa kuulon sekunneissa" - sitten siitä avautuu juttu jossa suomalainen prohvessori on kehittänyt aineen Acust Oil Pro, joka palauttaa kuulon 28 päivässä. Ihan turhaan ihmiset hankkii kalliita kuulolaitteita kun asiaan on helppo ratkaisu. Sitten on joka päivä paljon onnellisia kuulonsa takaisin saaneita ihmisiä kirjoittamassa kokemuksistaan, tänäkin aamuna on kirjoitettu jo. Taannoin jatkoin, ja tuotetta siis tilataan siten että postinjakaja tuo paketin, ja maksat sitten postinjakajalle. Tämä ei voi olla todellista, jos olisi niin kaikkihan tilaisivat ja kuulolaitefirmat kuolisi. Postinjakajalla olisi kova työ pakettien kanssa. Noi käyttökokemukset on ite keksittyjä. Lisäksi käyttökokemuksien kirjaamisessa on outo päiväys: sunnuntai 31.00 ( joulukuu on 12 mun käsittääkseni..) Joku vastuu mainistamisessakin. ^^ kun lukee juttua ja varsinkin Törhösen kommentteja niin ei yhtään ihmetytä. Tosin, kun lukee lehdestä näitä väitöskirjan nimiä, niistäkään en useimmiten ymmärrä yhtään mitään. Edes suomenkielisistä. ^ mitäh? eikös se ole erikseen järjestetty väitöstilaisuus, ei väitöskirjoja mennä esittämään että ei tänne vaan mene muualle, vaikka kauppaopistoon. Muokattu: 4. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu lisäihmetystä
Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 20242 vuotta En siis perehtynyt aiheeseen enempää. Mutta toi menettely tässä tapauksessa. Jos on huono tekele tulilla, se kampitetaan jo hyvissä ajoin eikä päästetä väitökseen asti. Miksi näin ei sitten ole menetelty? Se ihmetyttää. Ei voinut välttyä ajatukselta, kun nykyään kun on näitä cancel, woke, me too ja herra ties mitä feministijuttuja, joiden varjolla saa sitten hutkia ihmisiä(miestä) aivan sielunsa kyllystä ilman vastuuta.
Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 20242 vuotta Hieman ihmetyttää, että kannattaako 12-vuotiaan lapsen kanssa lähteä useamman yön yli kestävälle hiihtovaellukselle Lapissa ja on varmaan ollut jo lähteissä kylmät olosuhteet? Reippaus koitui kohtaloksi. ^ kyllä tuossa ukkelin ns. maine on vaikuttanut...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään