Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ no ei tarvi pelätä, naapurilla oli "oma lehmä ojassa". Minä olen tehnyt useinkin lumitöitä naapuriautojenkin ympäriltä tai jos on tyhjä "ruutu", ja ihan vaan kuntoilun vuoksi ( kun fillaroinnista ei tullut mitään).Joku tullut harjailemaan omaa autoaan lumen alta, olen pyytänyt saako auttaa?

Mutta tämmöinen telkkarissa mainostettu "myy vanhoja vaatteitasi kätevästi" - lataa vain sovellus, ota kuva tuotteesta ja se on siinä. No ei ole! jos myy vaatteita tai kenkiä, pitää olla kyllä kokotiedot ja mitat aika tarkkaan että joku uskaltaa vaatetta/kenkää ostaa.

• Viestejä 4.4k
  • Katselut 375.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No enemmittä yksityiskohtiin puuttumatta, mutta ihan nuorillakin ( kuitenkin yli 30v) on ollut ongelmia kellotaulun piirtämisen kanssa ( siis ne numerot kellotauluun....) eikä osata tärkeitä yleisiä liikennemerkkejä "ajoneuvolla ajo kielletty"( ei saa ajaa käy myös) ja "pysäköinti ja pysähtyminen kielletty". Jos niitä ei osaa niin et mene ajaan, ja sitten tätäkään ei ymmärretä. 
Se ei ole niin että ajokorttitodistus myönnetään automaattisesti kaikille, silloinhan todistuksella ei ole mitään merkitystä, joskus se tuomio on että EI.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ei ole todellista. 
Useimmiten nukuttaa....ja nukuinkin tässä välissä mutta nyt sitten ei nukuta ollenkaan.
Verenpaine on kyllä ihan ihme....välillä se on 210/120 ja nyt sitten 100/67.  

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:

Siitä varmaan puuttuu kolmonen edestä...

Kyllä, nyt on lukemat kohdillaan -35°C ja äänetkin tulleet takaisin.

Kirjoitettu
14 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Verenpaine on kyllä ihan ihme....välillä se on 210/120 ja nyt sitten 100/67.  

Sisko kokeili viime talvena mun mittaria ja ihmetteli poikkeavaa lukemaa. Mittari olikin menossa sököksi eli näytti väärin.

Kirjoitettu

^ ihan olotilan mukaiset paineet, toi 210 oli juuri se kun en oikein pystyssä pysyny ja fillarointi jäi. Ainut että syke 111 ei kyllä ollut oikein. Äskön oli 105/71 syke 85 ja otin aamulla verenpainelääkkeen. 

Kirjoitettu

Tapaus Törhönen ja väitöskirjan hylkääminen.
Eka kerran kuultuani olin, että mitä ihmettä, eihän tämä oikeasti näin mennä.
En ole itse asiaan otsikoita syvemmin tutustunut, mutta jonkin sortin henkilöön kohdistuvan ajojahdin tuossa olen nyt havaitsevani.
Väitöstyöhän on käsittääkseni edennyt kaikki mile stonet vihreällä liputuksella ja nyt sitten yht' äkkiä no go ja punainen lippu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010095807.html

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Tapaus Törhönen ja väitöskirjan hylkääminen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010095807.html

Itsestään voi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta väitöskirja on toinen juttu. Eräs herra kirjoitti väikkärin työstään erään meijerin palveluksessa. Siinä kerrottiin olleen väikkäriksi sopivaa ainesta neljän sivun verran. Kaveri sai ohjeen esittää se oikkiksen sijaan kauppakorkeassa. Miten lie kävi jatkossa, en tiedä.

Kirjoitettu

Aika ajoin tuohon tulee mainos "Tämä palauttaa kuulon sekunneissa" - sitten siitä avautuu juttu jossa suomalainen prohvessori on kehittänyt aineen Acust Oil Pro, joka palauttaa kuulon 28 päivässä. Ihan turhaan ihmiset hankkii kalliita kuulolaitteita kun asiaan on helppo ratkaisu. 
Sitten on joka päivä paljon onnellisia kuulonsa takaisin saaneita ihmisiä kirjoittamassa kokemuksistaan, tänäkin aamuna on kirjoitettu jo. 
Taannoin jatkoin, ja tuotetta siis tilataan siten että postinjakaja tuo paketin, ja maksat sitten postinjakajalle. 

Tämä ei voi olla todellista, jos olisi niin kaikkihan tilaisivat ja kuulolaitefirmat kuolisi. Postinjakajalla olisi kova työ pakettien kanssa. Noi käyttökokemukset on ite keksittyjä. Lisäksi käyttökokemuksien kirjaamisessa on outo päiväys:
sunnuntai 31.00 ( joulukuu on 12 mun käsittääkseni..) 
Joku vastuu mainistamisessakin.

^^ kun lukee juttua ja varsinkin Törhösen kommentteja niin ei yhtään ihmetytä. Tosin, kun lukee lehdestä näitä väitöskirjan nimiä, niistäkään en useimmiten ymmärrä yhtään mitään. Edes suomenkielisistä.

^ mitäh? eikös se ole erikseen järjestetty väitöstilaisuus, ei väitöskirjoja mennä esittämään että ei tänne vaan mene muualle, vaikka kauppaopistoon.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
lisäihmetystä

Kirjoitettu

En siis perehtynyt aiheeseen enempää. Mutta toi menettely tässä tapauksessa. Jos on huono tekele tulilla, se kampitetaan jo hyvissä ajoin eikä päästetä väitökseen asti.

Miksi näin ei sitten ole menetelty? Se ihmetyttää.
Ei voinut välttyä ajatukselta, kun nykyään kun on näitä cancel, woke, me too ja herra ties mitä feministijuttuja, joiden varjolla saa sitten hutkia ihmisiä(miestä) aivan sielunsa kyllystä ilman vastuuta. 

Kirjoitettu

Hieman ihmetyttää, että kannattaako 12-vuotiaan lapsen kanssa lähteä useamman yön yli kestävälle hiihtovaellukselle Lapissa ja on varmaan ollut jo lähteissä kylmät olosuhteet? Reippaus koitui kohtaloksi.

^ kyllä tuossa ukkelin ns. maine on vaikuttanut...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.