Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta 52 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Kun Trumppi valittiin USA:N pressaksi, niin totesin että meillähän sitten voisi olla....arvaatte varmaan kuka. Taidat tykätä puoluetoimistojen kasvateista ? Kokoomus ja Käteinen jne ? Trump laittoi USAn, Kanadan ja Meksikon kauppa-aluesopimuksen uusiksi. Jarruja kiinakaupoille ja tuotantoa takaisin jenkkeihin. Lähtökuopat Afganistanista poistumiseksi.
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta ^^ ootte ihan pihalla, otetaan kahden pisteen vihje "Diili"- ohjelma ( se aiempi, ei tämä Jaajon hömpötys). Politiikasta en tiedä enkä ymmärrä yhtään mitään, mutta pressanvaalit on yleensä henkilövaalit, kuten nytkin.
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta Mulla on 2 suosikkia, sama kuin Kisulla ja sitten Mestari. Mutta näissä vaaleissa saa äänestää ketä tahansa, vaikka Donaldia - jopa 2 kertaa. 😁 Veikkaan Paavo Väyryselle kohtalaista äänisaalista. Muokattu: 17. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta Juu, mää luulin että se on Kisu, kun Pressahan on se kaikkein ylin päällikkö. Sitten siinä hommassa joutuu matkusteleen paljon, mutta siellä on aina ne saattajat mukana.
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta 6 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Miksi joillain ihmizillä on pakonomainen tarve kertoa, ketä aikovat äänestää presidentinvaalissa? Ulkoministeriön videoissa toi ei vissiin ollut sallittua kuitenkaan
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta 55 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Juu, mää luulin että se on Kisu, kun Pressahan on se kaikkein ylin päällikkö. Sitten siinä hommassa joutuu matkusteleen paljon, mutta siellä on aina ne saattajat mukana. Mä en tätä vitsillä sanonu, mutta kyse on - tietysti - nyt ehdokkaina olevista henkilöistä. ( mutta tempokisuhan on pressaakin ylempänä oleva...pressa ei voi lähteä aamukuudelta yksikseen fillaroimaan, mutta tempokisu voi. No, toisaalta tempokisun ulkonäkö ei kestä julkisuudessa oloa...)
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ^^ ootte ihan pihalla, otetaan kahden pisteen vihje "Diili"- ohjelma ( se aiempi, ei tämä Jaajon hömpötys). Politiikasta en tiedä enkä ymmärrä yhtään mitään, mutta pressanvaalit on yleensä henkilövaalit, kuten nytkin. Sarasvuo? Oliko tuo ehdokkaana? Narsistipuolueen? Oma ehdokkaani on tietenkin suuri salaisuus, hhihiihihihihihi..... Muokattu: 17. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta ei ole todellista, ei Jari Sarasvuo ole Diilissä ollu, mutta joo olisi kyllä suosikkini jos olisi ehdolla. Nimittäin joskus kauan aikaa sitten kun ajelin pyörätiellä lenskariasemalle päin, niin hopeanharmaalla mersulla ajava tyyppi pysähtyi, honasin heti että kääk! Jari Sarasvuo...ja kysyi olenko minä minä kun tunnisti mun Ferrarin. Halusi ottaa kuvan olin kyllä todella otettu! Mutta hei joku näistä ehdolla olevista : Sari Essayah Jutta Urpilainen Liv Andersson Mika Aaltola Olli Rehn Jussi Halla-Aho Pekka Haavisto Hjallis Harkimo Alexander Stubb ei nyt pitäisi olla kovin vaikeeta arvata vihjeitteni perusteella.
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta Sarasvuo on ollut Diilin vetäjänä, ihan noin niinku tiedoksi vaan. "Sarasvuo toimi johtajana keväällä 2005 esitetyssä tositelevisiosarjassa Diili, joka perustui yhdysvaltalaiseen The Apprentice -ohjelmaformaattiin." https://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Sarasvuo Kyllä mä nyt tajuun miksei jengi noita sano sittenkin...
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ 2005 oli se vuosi kun tuli olkapääonnettomuus ja siitä lähti harmillisempi sairastelukierre, joten en tuommoista muista ollenkaan..no mutta Sarasvuohan olisi ehdoton suosikkini jos olisi. Mutta otetaan se toinen Diilin isäntä.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20242 vuotta Huomenta. Luin aamupalalla eilistä Tamperelaista. Ai että Hämeenkadulla joku pysäyttää sut, usein kertovat olevansa ulkopaikkakunnalta, heillä on polttoaine lopussa ajoneuvosta ja pitäisi päästä tankille ( no just, missähän se auto on...) ei ole majoitusta yöksi eikä rahaa ruokaakaan. Että pyydetään sun nostavan rahaa automaatista ja luvataan että maksetaan takaisin. Kuka uskoo? Aiemmin kun vastaanotolla oli myös ei-ajokorttiasiakkaita, näitä "olen just muuttanu Forssasta mutta kirjat ei ole vielä siirtyneet..." ja tarvii "tiettyjä" lääkkeitä...kun yksityispuolella on ihan sama missä asut ja missä olet "kirjoilla". Vuosia sitten Tampereella Hämeensillan kupeessa oli kerjäläinen ja jalka paketissa....kas sitten siihen tuli auto ( silloin Hämeenkadulla sai ajella normaalisti ) ja ei kun jalkapaketti pois ja ihan ketterästä tämä kerjäläinen nousi kyytiin...
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20242 vuotta Egyptissä oli rampa nuori kerjäläisneito, taisi olla niitä kun oli käsi toinen silvottu, jotta paremmat hankkeet. Siinä oli ja esitti oikein surkeaa ja kärsivää. Sitten tuli joku hänen läheinen tuttu ja se surku kärsimysilme vaihtui iloiseksi ja suupielet levisi korviin asti samalla kun pinkaisi halailemaan tätä tyyppiä. Taisi hommissa iskeä kaffepaussi pälle Tampereella käydessä sitä ihmettelin, kun joku pummi kävi nimittelemään myyräksi. Hei, onks sulla myyrä tupakkaa? se huuteli. Hyvä etten tirvassut sitä turpiin.
Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 20242 vuotta Nythän mä huolestuisin. Mitä kaikkia tukia on jäänyt hakematta ? Tähän saattaa tulla selvyys parin vuoden sisällä. Kohta alkaa ikäkin riittämään uusiin tienistipolkuihin. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010130945.html
Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 20242 vuotta Sisältövaroitus: boomerin ihmetykset aheesta: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010096072.html
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään