Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Jaha vai niin, vai onko seli seli. En katsonut/kuunnellut eilistä levyraatia mutta uusinta tulee tänään iltapäivällä. 
Että siellä on kuunneltu artisti Behmin kappaleen demoversio, joka ei ollut ihan valmis. Että onko vaan selitys? sillä Behmin sinänsä herkkä kaunis kappale ( en tiedä nimeä, mutta tämä jossa meillä on kaupungin kauniimmat katseet...) ja sitten ihan lopussa  "voidaanko koskaan enää rakastua"... mutta ennen sitä tulee nauruhörähdys, joka tekee tyhjäksi kaiken. 
Behmin suosiota ihmettelen muutenkin, kaikki kappaleet paitsi "Frida" on ihan samanlaisia hönkäilyjuttuja, eivät todellakaan jää mieleen tai voi rallatella mukana. 

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä tunnen Behmin

... mutta se ei ole toi Rita Behm

Kirjoitettu

Taylor Swiftin jättisuosio maailmalla ( kerran kuullut radiosta Wildest Dreams ja se olikin ihan ok, etsin juutuubista jälkeenpäin ja äskön ) siis konsertista tienaa 10 miljoonaa dollaria. No kyllähän noi spektaakkelikonsertit tietysti maksaakin. 
Mun mielestä Taylor Swift on jo ärsyttävän täydellinen, ei mitään särmää ( paitsi ehkä nuorempana syömishäiriö?). On kaunis, upeat esiintymisasut ja todella tyylikäs Grammygaala-asu, joka musiikkivideo on ikäänkuin minielokuva ja tosi hienoja. Mutta ei ne laulut ( kävin kuuntelemassa juutuubissa..) nyt mitenkään niin maailman parhautta ole. 

Adele on parempi ja löytyy jotain särmääkin, samoin Miley Cyrus on persoonallisempi ja  myös Floor Jansen. 
Palstalaisetkin varmaan tietää ^  artistien kappaleita, mutta tunnetteko Taylor Swiftin kappaleita? eikä ne jäänyt edes mitenkään mieleen tuota Wildest Dreams lukuunottamatta. Varsinainen menneiden aikojen elokuvakliseet-video!

Kirjoitettu

Joku 10v sitten(?) ei voinut olla kuulematta Shake it offia tai Blank spacea, koska ne soivat koko ajan ja joka asemalla. Ei siinä, kyllä niitä kuuntelee.

Edit. molemmilla näemmä n. 3.3 miljardia(!) katselukertaa tubessa...

Kirjoitettu

^ nevö höörd... mä kuuntelen autossa Radio Sun tai Kasari, ja kotona Radio Suomi. 

Ihmettelyn ihmettely. Pressaehdokkaat ei tiedä bensalitran hintaa tai mitä olut maksaa, tai jotain kanasuikaleitten hintaa, tai hei kauramaidon hinta!!! no kuka muuten tietää, jos ei osta kyseisiä tuotteita niin eipä tule katsottua, kaupoissa on niin satoja erilaisia saman kategorian tuotteita, että ei niitä kaikkia voi osata.
No tuossa kun käy asioilla tai töissä  niin bensan hinta tulee katsottua, mutta se vaihtelee 1.689 - 2.099 samanakin päivänä.
Ei mitään aavistusta mitä maksaa olut, kanasuikalepaketti tai kauramaito. Olisiko parempi kysymys ollu paljonko käytät rahaa ruokaan viikossa? Tai mikä on lempi- ja ei-lempiruokasi? Molemmat ehdokkaat syö varmaan aika terveellisesti. 

Kirjoitettu

Joo, mulla soi autossa Loop tai NRJ niin Taylorin kappaleita kuulen paljonkin. Monista oon tykänny ja sit kun olen kuullut kenen biisi, niin en tykännyt enää... no ei vaan :D , mut en mitenkään fanita kyseistä artistia, jotenkin johtuu "kantritaustasta".  Mutta biisi toki ratkaisee. Kyynisenä voisi todeta, että varmaan sitä saa hyvää musaa, kun on rahaa taustalla. En tiedä tekeekö ite biisit, mut rohkenen epäillä ja ainakin tuotanto yms. on sit huippuluokkaa. 

Musiikkimaku kyllä ihmetyttää, lähes kaikki pitävät omaansa oikeana ja eivät tajua hävetä... 

Kirjoitettu

^ Taylor Swift tekee ite kappaleensa, just tuossa Grammy-gaalassa että on niin onnellinenn kun löytyy kertosäe ja saa tehdä näitä kappaleita, kiitos miljoonasti kiitos teidän ansiostanne voin tehdä tätä työtä.
Kantritausta on siinä se juttu joka taas itseä kiinnostaa, mutta nykyisin noin amerikan kantrit on enemmän poppia. Onhan Taylorin kappaleet ja erityisesti ne musiikkivideot kaunista kuunneltavaa ja katseltavaa.

Kenenkään musiikkimaku ei ole väärä onneksi on erilaista, mutta räppi ei ole musiikkia vaan rytmipuhetta. 

Kirjoitettu

Kyllä mä räppiä kuuntelen, nuorena tykkäsin varsinkin metalli-räp sekoituksista.

Toi itse kirjoittaminen saattaa olla myös "ei itsekirjoittamista", Madonna ja joku muu, en saa nimee mieleen... eiku joo Avril Lavigne on jääny jumiin siitä etteivät kirjota ite. Avril (salaliitto on että hän kuoli ja korvattiin toisella samannäköisellä) oli myös muka "kirjoitan itse" ja Madonna co-writer... diili oli se että jossei artistille annettu näitä meriittejä, ei biisiä ostettu... moni ottaa mielummin puolet Madonna-biiseistä, kun jättää myymättä. Rahan takia nääs

Kirjoitettu

No ihan sama. Mutta otetaan tämä(kin) musavideo - ilman katselua on ihan kökkö, muuten sinänsä kiva tuhkimotarinan versio. Dita vonTeesekin sinne saatu. Ja upeita asuja. 

Kirjoitettu

..päästiin vauhtiin niin otetaan tähän tämä Miley Cyruksen live-esiintyminen, mielestäni todella hieno kappale ja esitys, tyylikäs ensemble ja monella muulla laulajalla olisi siellä taustakuoro. 

diivoja tietty ovat molemmat, ja ansiosta.

Kirjoitettu

Minä olen koronapandemian alusta lähtien kuunnellut ainoastaan indie-artisteja. Kyllä maailmassa on paljon lahjakkaita ja ahkeria taiteentekijöitä. 

Kirjoitettu

Se tämä suomalaisten koulut ja jatko-opinnot, että minkä ihmeen takia kaikki piti mennä pilata? Liittyykö tämä kaikki inkluusioon vain mihin ihmeeseen, kai tuohon jokin järjellinen syy täytyy olla, vaiko "ihan muuten vaan". Ja kuka tai ketkä nyt sitten lopputuloksesta hyötyvät.

Aika vahvoja näkemyksiä tuolla aivan asian ytimessä, luulis jo että Kulttuuri- ja Opetusministeriön kahvipöydissä edes kahvikupit kolahtelisi. Eivätkä nuo viimeaikaiset Pisa tuloksetkaan taida muusta kertoa:

– Osaamistaso on Suomessa romahtanut niin törkeästi, että insinööriopintoihin tulevilla on alakoulutasoista matematiikan osaamista. EIKÄ osaaminen opintojen aikana välttämättä kehity, Toivola sanoo. 

– Meillä valmistuu ammattikorkeakoulusta insinöörejä, ketkä eivät ymmärrä matematiikasta hölkäsen pöläystä, Toivola sanoo.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010204995.html

Oma matematiikan taitaminen yritettiin aikanaan pilata Joukko-opilla, tai niin tehtiinkin, mutta onnekseni sitä saatiin jälkeenpäin paikkailtua, mutta varmasti se jälkensäkin jätti.

Ilmeisesti tuosta ajasta on ehtinyt kulua riittävästi aikaa ja asia päätettiin tehdä uudelleen.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mä en räpissä pidä että se on niinkän laulua vaan sanomaa rytmillä, kokonaisuus luo musiikin ja onhan nykyisin sitten jonkun taidokkaan laulajan vetämä kertsi melkein joka tsygessä. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.