Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015071120012819 kuitenkin esim. henkirikokset laskussa. Nuoremmat nuoret tekevät ilmeisesti enempi väkivaltaa tai jäävät kiinni/tästä ilmoitetaan. 80-luvulla tuli usein turpaan, kaverit olivat sairaalassakin, mullakin murtumia ja tikkejä, mutta emmä mihkään näitä ilmoittanut, niinkun ei kukaan muukaan. Ei taidettu muuten ensiavussa automaticly soittaa poliisia...  tällä saattaa olla tekemistä myös. 

Mut joo, vaikka olisi ollut ennekin, niin paskaahan toi on. Ainakin rikoksen uusijoille joku ihan hirvee rangaistus olisi paikallaan.

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ennevanhaa oli kaakkipuu. Siihen joutuminen ei maksanut mitään ja päivä siinä riitti pitäytymään kaidalla polulla jo pidempäänkin.

Jenkkilässä tuomari laittoi jonkun tyypin päiväksi kanniskelemaan jotain banderollia, jossa pahoitteli edesottamuksiaan ja lupasi parannusta.

Aika nopeita, kivuttuomia, edullisia ja vaivaan tepsiviä rangaistusmetodeja.

Kirjoitettu
12 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Aika nopeita, kivuttuomia, edullisia ja vaivaan tepsiviä rangaistusmetodeja.

Ei tehoa yhtään mitään. Sen pitää olla pitkällinen kivulias rangaistus, ja siten että oikeesti joudut maksamaan. Nythän se on uhrin asia perätä "tuomittiin maksamaan" että jää varmaan enimmäkseen korvaukset saamatta. 

Ei ole todellista, tämän tapetun pikkupojan äiti ja isäpuoli - päästettiin vapaaksi. Hei siis elinkautinen kiven sisään eikä mitään mukavuuksia. Hammurabin laki tämmöisille pirulaisille! 
Ihan järkyttävää että pieni lapsi ei ole saanut koskaan tuntea kodin turvaa ja äidin rakkautta, elämän peruspilareita.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

No ei ole reilua. Ensin osallistutaan UMK-viisuihin, ja sitten ...no ei olla varmoja lähdetäänkö kisaan jos Israel on mukana.
Lähtökohtaisesti kun kisaan lähdettiin, että Israel ON mukana, ja olisi nyt sitten reilua että lunastetaan yleisön antama äänivyöry. 
Yleisesti ottaen, politiikkaa EI pitäisi sotkea viisuihin. 
Tosin, mun mielestä Israel ei ylipäätään kuulu Euroviisuihin, en miellä eurooppalaiseksi valtioksi. Kuten en Venäjääkään.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Miten firmoilla voi vielä nykyaikana olla paskat verkkosivut verkkokaupassaan. Esim. Bilteman sivusto on aivan suolesta.

Kirjoitettu

^ mä löysin sieltä kätevästi hyllypaikan josta löytyy kännykälle akku..

Mutta kuka ihme sai kuningasajatuksen että "Kansanradio - minä olen kyllä sitä mieltä että...." tulee uusintana yöradiossa. Armoa. Siis aika moni puhuu tekaistua murretta ikään kuin olisi lupsakampi ( ei ole, säälittävää) ja sitten nämä mummelit kun laulaa...

Kirjoitettu

Paikallislehdykäisessä...Partolan "huijaukset" poikineet rikosilmoituksia. Siis olet pankkiautomaatilla ( kuva Prisman automaatilta) ja joku pyytää että mun kortti ei toimi voisitko nostaa mulle rahaa, maksan takaisin...no voi elämä, kuka uskoo?? ei nämä mitään huijauksia ole, annat rahaa pyytävälle ja se on ihan sun oma moka. 

Kirjoitettu

Tollaset saa sitten epäluottavaiseksi. Mä olin kerran bensa-asemalla niin maalaismurretta puhuva nuori mies tuli selittämään että tämä automaatti ei anna bensaa kun kortilla ja hänellä on vain käteistä. Tarjosi 20e jotta pistäisin ko. summan hänelle tankattavaksi. Tuli heti epäluottavainen olo, mutta pistin, tarkkailin automaattia, neuroottisena persoonana tarkistin tilin saldon kännyllä tapahtuman päätyttyä. Ei huijausta. 

Mietin vaan kuinka moni kieltäytyy auttamasta. Sama monissa muissa jutuissa, on näitä luettu että ollaan konepelti pystyssä ja sitten viedäänkin rahat/auto/jotain...  sama jengi varmaan on se joka valittaa kun ihmiset eivät enää auta toisiaan. 

Nykyään parkkiliput alkavat olla historiaa, mutta vielä jokunen vuosi sitten monesti kun tarjosin lippua ostavalle itse lähtiessäni pois ja huomatessani että tuli ostettua liikaa aikaa (noi monesti hyppäsivät, eka tunti kallis, sit kun laitoit vielä rahaa niin se oli seuraavaan aamuun asti) "tässä on vielä paljon aikaa" niin ei kelvannut. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Pienikokoinen pyöräilijä  Valkeakoskella pikkutiellä Vanhassakylässä...siellä auto ojassa ja 4 nuorta ( 3 mies ja 1 naispuolinen) siinä...huudellaan että tule auttaan...olen Ferrarilla ajamassa, totean että ei minusta ole apua...

Toinen epäilyttävä tapaus, ajelen kolmostietä Valkeakoskelle ja siinä ulkomaisilla kilvillä rekka, kuski kyselee apuja. 
No en mene, mitä minä nyt siinä muka osaan auttaa?? enkä edes uskalla....kun näissä ollut kyse mistään ihmishenkeä uhkaavasta asiasta...

Kirjoitettu

Kerran ajelin aamuhämärissä töihin autolla, niin motarin liittymän tuntumassa (Lahdesta etelään) pari nuorta miestä viittoilivat. Heillä on auto läheisellä sorakuopalla ja he ovat pulassa (millä tavalla ?).Niin että voisinko tulla sinne kuopalle ? Ja *itut. Sanoin, että teidän juttu haisee. Jonkun päivän kuluttua luin jutun, että viikonlopun aikana Järvenpäässä oli löydetty sorakuopalta tapettu henkilö.

Kirjoitettu

^Ei kai se tapettu ollut sinä?  :D  (seuraavassa kuvassa huomataan että ollaankin kaikki kuolleita ja jääty henkilökohtaiseen helvettiin kirjoittelemaan foorumeille)

Kirjoitettu

Silloin mulla olisi ms-käyttis ja se päivittäisi itseään 4 h joka päivä. Eläkeikää korjattaisiin säännöllisesti ylöspäin sitä mukaa, kuin mä lähestyn määrävuotta.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Varma keväänmerkki.

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/21d6ab4c-b001-4e83-a94a-699b4cb9dbc5

Se, että nämä kansallispukuiset tulevat vuodesta toiseen aiheuttamaan hämminkiä, joissa kaveri on kännykkäkameran kanssa valmiina.
Kun show on saatu taltioitua, lähetetään se iltapaskoihin joka julkaisee sen isolla lööpillä. Jostain syystä tämä ihmisryhmä on ainoa, josta näitä videoita julkistetaan ylipäätään.

Kirjoitettu

Taas tämmönen hissiturma. Miksi AVI tai joku Tukes puutu, ennen kuin ihmishenki menetetään. Ehkäpä Kone ja Otis ovat vain niin isoja toimijoita.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c44a3717-0456-4f7d-89a4-848fa0f281e2

Rouva työpaikallaan todisti vastaava tilannetta, jossa koira ampaisi hihnassa ulos hissistä samalla kun ovet sulkeutuivat ja hissi lähti. Koira nousi hissin matkassa oven yläreunalle asti ja hihna antoi kaulapannasta periksi ja koira tipahti hengissä lattialle.

Meidän talon hississä käynyt yhdelle koiralle aivan samalla tavoin. 
Omakohtainen vähältä piti tapaus oli, kun oli sylillinen purjeveneen köysiä matkalla pestäviksi. Painoin hissin liikkeelle ja äkkiä alkoikin köyttä lapata ulos ovien välistä. Hississä ei ole hätä-seis painiketta ja hissi veti ylös asti köyden lappaessa sylistä. Onneksi ei ollut raajan tai kaulan ympärillä ja saatoin heittää köydet lattialle.

Tämä meidän hissikori uusittiin joitain vuosia sitten, kun oli se sisäovettoman korimallin kanssa se puristumiskuolematapaus, jota hissivalmistajat käyttivät tehokkaasti markkinoinnissaan.
Vanhassa hissikorissa kuvatun lainen tilanne ei kuitenkaan olisi ollut mahdollista. Tuolloisessa hissikorin kynnyksessä oli väliinjääntisuojapainike, joka olisi heti pysäyttänyt hissin. Tämän lisäksi hississä oli hätä-seis painike. Uudesta korista nämä lienee katsottu säästösyistä tarpeettomiksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.