Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kuin myös. Nyt mikälie eka vastaan tullut spy Edit: Mutta eihän löytynyt Mauriciota... jotain muuta brannereita alko tyrkkimään Muokattu: 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi Mauricio löytyi, mutta ei yhtynyt tähän versioon. Tinkaan huomenissa nuorisolta vinkkejä. Muokattu: 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 20241 vuosi Jipii! onnistuin ammattikortin aktivoinnin kanssa ja laitoin samat helpot pin-koodit kun aiemmin.
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi 9 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^ Mikään paha rasti sitten ollutkaan? Oli kyllä järkyttävän vaikee melkein kahden kuukauden projekti. Neljännessä paikassa se kortin uusiminen, tai siis kortin tilaus, sujui, mutta sitäkin nimenomaista paikkaa Hatanpään sairaalassa etsin tunnin, kunnes yksi henkilökuntalainen osasi opastaa oikeeseen paikkaan. Ja sitten vielä - miten täältä pääsee pois. Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi Infopiste on yleensä sisäänkäyntien lähellä. Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Infopiste on yleensä sisäänkäyntien lähellä. No eipä todellakaan ollut. Tai yhdessä rakennuksessa oli, mutta siellä ei ollu ketään infoamassa. Sai todella etsiä edes jotain henkilökuntalaista jolta kysyä, eikä sittenkään tiedetty. Ja se paikka missä kortin tilauksen pystyi tekemään, oli kellarikerroksessa ja ihan sokkelon perällä. Ja ottain huomioon että kävin ensin Pirkkalan tk:ssa, Pitkäniemessä ( kaikki ovet lukossa) ja varasin ajan Oriveden apteekkiin, mutta siellä " ei täällä ole varausta" ja sitten tämä Hatanpään sairaalassa harhailu, niin ihan käsittämättömän mutkikas ja vaikee projekti.
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: niin ihan käsittämättömän mutkikas ja vaikee projekti. Tuo on ollut kuin toisinto tarinasta, jossa kaksoisagentti menee Kremliin ja haluaa antautua. Ei ollut ihan helppoa. Siinäkin loppu meni niin, että sen oikean tiskin takaa sanottiin, että 'Sinulla on siis tehtävä. Mene suorittamaan sitä äläkä kulje häiritsemässä töitään tekeviä ihmisiä'. 😁
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi ^ 5 vuotta sitten oli koko kesän projekti; piti käydä passikuvassa, hankkia henkilökortti ja siihenkin piti käydä poliisilaitoksella "tunnistautumassa että olenko minä minä" sitten sen henkilökortin kanssa paikallisessa terveyskeskuksesa, ja odottaa korttia ja tunnuslukuja. Ja ladata työpaikan tietokoneelle kortinlukuohjelma, joka onneksi onnistui.
Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Näin se toimii ja hyvä niin, kun on näitä valelääkäreitä. Taaskin oli yksi örkki pyrkimässä systeemiin, mutta paljastui ja pääsi karkuun. Toki, voihan silä olla muutama muu, kun ei ole jäänyt kiinni. Yleensä Valtiollinen toimija ei jätä asioita yhden kortin varaan ja jossain sitten se läpimurto.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20241 vuosi ..ja ainut mitä sillä kortilla on virkaa, että voi kirjoittaa e-reseptin. Paperisen reseptin voi kirjoittaa muutenkin, ja sitä tässä välillä teinkin. ..ja mikä "Valtiollinen toimija", ainakaan itse en ole. Älkää kommentoiko jos ja kun ette tiedä.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Nyt et itse tiennyt ja silti kommentoit "Valtiollinen toimija" viitataan esim. FSB asioilla liikkuvaan tyyppiin. Ihan on hyvä asia, ettet kuulu tuohon populaatioon Muokattu: 29. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 20241 vuosi ^ joo en, mikä on FSB ???, ja olen tässä jo aiemminkin useampaan otteeseen todennu etten suurimmaksi osin tiedä mitään ( no nahkiaisista, jotain valokuvauksesta ja ajokorttitodistuksista aika paljon ) mutta tarkoitan että mun asioista kommentointi. Varasuunnitelma pitää aina olla. On kuulemma älykkyyden merkki että osaa sopeutua uuteen tilanteeseen ja toimia tilanteen muuttuessa toisin.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Hupsista! Nyt tulikin vähän isompi pulma, mitähän tästä vielä seuraa? Ja onko tuo edes totta, mitä kerrotaan pulman aiheuttajaksi? Mutta jos se on tuo väitetty väärää päivitysversio, enpä haluaisi olla se tyyppi, joka tämän laittoi jakoon... https://www.is.fi/digitoday/art-2000010574834.html
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Jaahas, Maailmanloppu taitaa olla sittenkin peruttu. Onneksi en ehtinyt laittaa hulinaksi ja tuhlata kaikkeen typerään, jollei tota mun maakaapelihankintaa lasketa mukaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään