Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Niin, tuossa MiniPC kanssahan oli vaikeuksia Wlan kanssa, se kun ei verkkoja tunnistanut. Nyt tuli kiinalaiselta ystävältä ajurit ja videolinkki asian korjaamiseksi. Mitähän kaikkea ihanaa nuo zip-tiedosto mahtaakaan sisältää, tuskin maltan odottaa...! Olisiko jollain heittää kiinan sanakirjaa toviksi lainaan Nyt alkaa veivaaminen, koetetaan sitä sun tätä, eikä mikään auta. No multa löytyi kuitenkin extra USB ac luokan Wlan nyt tuolla koneen takapuolessa ja sillä se toimii mainiosti, varmaan sitä sisäistäkin paremmin. Video https://www.bilibili.com/video/BV1yt4y1o7cW/?spm=a2g0s.imconversation.0.0.59113e5fPfGE5Y&t=5.4 Muokattu: 18. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Android emulaattori Windowsille, enpäs tiennytkään, että niitäkin on. Iitähän on vaikka kuinka paljon. Täytyykin kokeilla jossain välissä.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta 11.5.2024 klo 12.48, Jopotuinen kirjoitti: Virtapainikkeen saa näköjään lisätyksi työpöydälle ja sieltä raahattua alareunan tehtäväpalkkiin, niin on sitten siinä heti esillä. >Napsauta työpöytää hiiren kakkospainikkeella ja valitse Uusi. >Valitse Pikakuvake. >Klikkaa Selaa -painiketta. >Valitse Sammuta -toiminto. >Klikkaa OK -painiketta. >Anna pikakuvakkeelle nimi (esimerkiksi “Sammuta”). Yritin tätä nyt mutta mulla ei ole Selaa-painikkeen takana tarjolla Sammuta -toimintoa
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja No, kokeiles kirjoittaa uuden kuvakkeen lisäyksessä komento: shutdown /s /t 0 ja napsauta Seuraava. Vaihda sen jälkeen kuvakkeeksi virtanappi. Lienee WIN11 ominaisuuksia lisätä toiminto suoraan valintalistalta.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 20242 vuotta Yritän huomenna muistaa kokeilla. En jaksa avata duunikonetta enää illalla.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20242 vuotta 20.5.2024 klo 17.26, Jopotuinen kirjoitti: No, kokeiles kirjoittaa uuden kuvakkeen lisäyksessä komento: shutdown /s /t 0 ja napsauta Seuraava. Vaihda sen jälkeen kuvakkeeksi virtanappi. Lienee WIN11 ominaisuuksia lisätä toiminto suoraan valintalistalta. Jes. Nyt muistin testata tuota ja onnistui!
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi Tää vois mennä useampaankin topikkiin, mutta tulkoon tämä hämmästely/ihmettely/oppiminen tänne atk-osastolle. Mä oon käyttänyt sähköpostia vuodesta -91 ja tänään vasta opin säpoihin sisäänrakennetun sub/plus addressingin. Siis sen, että [email protected] lähettää säpon tuohon [email protected] - osoitteeseen. Tolla plussalla saa siis luotua N kpl sub-aliaksia ihan tosta noin vaan. Kätevä testaamisessa. Mutta todellakin, piti reilu 30v naputella näitä rakkineita, että tuollainen oppi tuli silmille. Tiesittekö te kaikk imuut tän jo? Olinko se maailman viimeinen jannu? https://en.wikipedia.org/wiki/Email_address#Sub-addressing
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi Te puhutte kyllä eri kieltä kuin minä maalaisjuntti.... en ymmärrä mitään. Niin ja mikä se VMP on? olisi kiva tietää mitä minulla nyt EI ole. Muokattu: 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu välilyönti
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi Hakuriville saa kirjoittaa melkein mitä vaan, vaikkapa 'Mitä tarkoittaa tietotekniikassa VPN ?' tai 'Mitä tarkoittaa tekoäly ?'. Ainakin googlen hakukone tietää.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi Ylivoimaisesti parsa windowsin käytössä on Don't sleep -niminen kikkare. Sillä voi estää konetta menenästä lepotilaan, estää näytönsäästäjän sammuttamasta näyttöä ja muuta mukavaa. Hienoin ominaisuus on kuitenkin ajastettu sammutus jonka voi helposti tehdä valikosta valiten. Valintettavasti ohjelman käyttö estettiin töipaikan toimesta kun se ei ole virallinen ja ylihintainen tuote. Vähentää ressiä kun ei mene töiaika yli varatun. Saapa koneen saamutettua myös komentoriviltä, mutta siinä pitää osata laskea oikea määrä sekundeja.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 20241 vuosi ^ ei mulla koneet mene minnekään lepotilaan...tässä nää rouhii, toisella koneella laitan kuvat ja tällä pikkukoneella netti toimii sitten paremmin.
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi Pitäisi androidiin ladata hyvä qr-lukumööpeli. Suosituksia raadilta?
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20241 vuosi Semmonen kuin QR Code Reader-Scanner tekiä Mauricio Giordano Avoin lähdekoodi, ei käytä eikä tarvitse muuta kuin kameran käyttöluvan. Ei paikannuslupaa tms. shittii
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään