Densen Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Mä olen ihan tykännyt paratiisista. Toisen kauden pari ekaa jaksoa nyt katsottuna. Loppuvuodesta katseltiin myös Ivalon kausi 1 ja kohta vois aloittaa sen 2. tuotantokauden kun se nyt Areenassa on.
tommi2 Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 ^Musta Ivalon taso tipahti kakkoskaudella. En tosin ole katellut kokonaan. Jos on HBOmax hallussa, niin vahva suositus White Lotukselle.
Jopotuinen Posted January 5, 2023 Author Posted January 5, 2023 Ivalo oli pettymys, alkoi kyllä lupaavasti, mutta ohjaus ja juoni jotenkin kökköä. Kakkoskautta en ole viitsinyt edes avata. Sitten oli tämä Mädät omenat, jaksojen alut jääneet aina vahingossa näkemättä ja joku jaksokin välistä. Mutta odotusta sen suhteen on. Sitä nyt ainakin toistaiseksi seurailen, aina kun satun kohille osumaan
Gaastra Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Peltsin toinen luonto, kausi 3 tuli katsottua äsken areenasta kokonaisuudessaan. Mä kyllä tykkäilen näistä eräilyohjelmista 👍 tinke77 1
Densen Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 Mäkin periaatteessa tykkään mutta harvoin on tullut katseltua. Peltsistä olen kyllä aina tykännyt, Peltsin ja Juuson radion aamushowsta alkaen.
VesaP Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 Eilisen cyclocrossin X2O sarjan kisan. WVA on kyllä kova!!1!
Recommended Posts