Kirjoitettu 14. Toukokuuta14. Touko 5 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:Fast n Loudia. Jotenkin tykkään noista, en tykkää kauheesti autoista, oon nähnyt noi kaikki jaksot vähintään 4 kertaa, mut silti... toi jotenkin rentouttaa.Dallasin komennuksella 2023 tuli käytyä G M pajan ohessa olevassa myymälässä. Paja oli kiinni vkonloppuna eikä sinne pa-henkilönä varmaan ole asiaa muutenkaan mutta tulipa käytyä hoodeilla aistimassa tunnelmaa.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Kirjoittaja Eikös noi Maikkarin ohjelmat näy kuitenkin netin kautta?
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Mä olen miettinyt koko TV:n livekatselun järkevyyttä, maksan kaapeliTVstä toista kymppiä kuussa... katon uutiset livenä. Nekin näkisi netistä.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta15. Touko Kai niistä ainakin osa näkyy. Eli Katsomo-palvelun kautta. Hauskasti tuon ylemmän viestin kirjoittamisen jälkeen meni ehkä 2 min kun vaihdoin ylen aamuteeveen välillä mtv:n puilelle ja sain taas pelkän Elisan tiedotteen luettavakseni. Niin automaatiosta maikkarille vaihtaminen siis tapahtuu. Mä kyllä uskon, että parin viikon sisällä tekevät uuden diilin ja toiminta jatkuu jälleen normaalisti. Mutta onhan tää tosi outoa, että yjtäkkiä jonkun 40 vuotta eli lähes koko muistettavissa olevan elämäni ajan kanava kolme on ollut itsestäänselvyys ja elämän peruspilareita ja sitten sitä ei olekaan! Ihan aluksi maikkarin ohjelmat tuli toki ylen kahden kanavan sisällä. Äitini vielä teki aikanaan pitkän uran mtv:llä ja siksi itsekin lapsena useat kerrat käytyä pöllölaaksossa työhuoneissa, käytävillä, studioissa, ohjaamossa, puvustamossa ja studioiden keskellä olevassa kahvilassa jossa saattoi vaikka spede kahvitella viereisessä pöydässä.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko Avicii, I A'm Tim @Netflix. Melko surullinen tarina kaverista jolla oli kaikki ja samalla, jostain käsittämättömästä syystä, ei mitään.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta24. Touko Eilen tuli töllöstä The Circle (2017). Emma Watson, Tom Hanks. En katsonut loppuun asti, mut siinä oli oikeaa sanomaa. Koko elämä julkaistaan netissä. Jotain kovin nykyaikaista.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta24. Touko Primeltä Citadelin toisen kauden. Ja siihen välisoittona uusin Jack Ryan, niin ikään Primeltä.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Arkivapaista johtuen Giroa on voinut pällistellä parin päivänä, valitettavasti huomenna työt kutsuvat.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko The Madisonia Skyshowtimelta Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu Lauantai klo 18:574 vrk Jalkapalloa UCL loppuottelua.edit, vaihdoin jääkiekon puolelle. Muokattu: Lauantai klo 19:084 vrk, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään