Kirjoitettu 15. Maaliskuuta15. Maalis ^Ha, piti ihan kattoa ja totta vie. Noita missä näkyy vaan reitin kartta ja auto pallona olen ennenkin kattonut mutta tuollahan on F1TV:n kuvaa... Ite olen tyytynyt kattomaan tubesta ne koosteet kisan jälkeen. Jotenkin koko kisa on aina ollut liian pitkä omaan makuun. On topic: Murha ennen iltahartautta Areenasta.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta15. Maalis Eilen Netflixiltä Double jeopardy. Hyvä leffa. Niin ja tietty pyssyhiihtoa, kuten tänäänkin
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta16. Maalis Kirjoittaja En nyt ihan vielä, mutta Arkusta vähän myöhemmin: Mr. Nobody Against Putin https://areena.yle.fi/1-76556041
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta6. Huhti Pääsiäisen saldo: Netflixiltä Untamed. OK sarja ja komeet maisemat. Primeltä Long walk. Ehkä vähän hypetetty. Kyllä tuon nyt katsoi. Primeltä Crime 101. Tää oli mun makuun hyvä. Ja leffassa tänään Luottomies - Lepoloma. Oli hauska.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta6. Huhti Oraakkelin Kirja @netflix. Varsin jees kun pääsee vauhtiin, 3. kausi kattelussa nyt.
Kirjoitettu 6. Huhtikuuta6. Huhti Myöskin Crime 101, tykkäsin. Primeltä kattonu The Agencyä, hyvä , Disneyltä uutta Daredeviliä, Marveliks hyvä, HBOlta Capturea, tuokin hyvä. Sitten on vähän huonompia sarjoja kuten Hellström Disneyltä, Code of silence Areenasta, Scarpetta Primestä. Toki näitäkin kattoo, en muuten kattois 😄
Kirjoitettu 8. Huhtikuuta8. Huhti GCN Racing Showta, jossa joku britti ultrahippi oli ajanut viikossa maailmanennätyksen kilsoissa, oli 3826,47km. Löi entisen ennätyksen 13 kilometrillä ja vuorokaudessa ajoi keskimäärin 546km/vrk, tosin viimeisenä vuorokautena ajoi 727km. Aikamoista. Toi oli supported ajo eli tyyliin videon perusteella huoltojoukot työnsi lusikalla ruokaakin sen suuhun ettei ite tarvinnut. Sanoi haastattelussa että jos olis ollut unsupported, olis väkisin joutunut pitää pitempiä taukoja. Muokattu: 8. Huhtikuuta8. Huhti, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 8. Huhtikuuta8. Huhti Aloitettiin Netflixiltä The watcher. Pari ekaa jaksoa ja ihan OK:lta vaikuttaa...
Kirjoitettu 8. Huhtikuuta8. Huhti Mä oon varmaan kysynyt tätä ennenkin, mutta olikos joku kurkkinut tuota Plur1busia ? ja tuleeko suositusta sen verran, että kannattais ottaa toi plussaomppu kuukaudeksi koeajoon?
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta17. Huhti Disniplussalta The Amateur. Viihdyin tuon parissa. Joskus miettinyt, että toi IMDB:n 6.5 - 7 on aika sweet spot mun makuun, koska paljon sen alle alkaa olla B-luokkaa ja jos menee reilusti yli, niin vaarana on joku taidepläjäys. Toki poikkeuksiakin on noissa korkea arvosanan leffoissa, mutta harvoin tulee vastaan. Viimeisen 10 vuoden aikana ei taida olla tullut omaan makuun kuin uusi top gun ja oppenheimer, joilla on yli 8 ja joissa ei ole joku sukkahoususankari (marvel/batman/...) 😄
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta17. Huhti 2 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Disniplussalta The Amateur. Viihdyin tuon parissa. Joskus miettinyt, että toi IMDB:n 6.5 - 7 on aika sweet spot mun makuun, koska paljon sen alle alkaa olla B-luokkaa ja jos menee reilusti yli, niin vaarana on joku taidepläjäys. Toki poikkeuksiakin on noissa korkea arvosanan leffoissa, mutta harvoin tulee vastaan. Viimeisen 10 vuoden aikana ei taida olla tullut omaan makuun kuin uusi top gun ja oppenheimer, joilla on yli 8 ja joissa ei ole joku sukkahoususankari (marvel/batman/...) 😄 Aika hyvin sanoitettu. Piti oikein plärätä "2000-luvun parhaat elokuvat" ja sieltä ei löytynyt kun yks mielestäni hyvä yli 80p (Mullholland Drive). Siis jossei sukkahoususankareita lasketa. Tuntuu myös että striimauksen myötä on maku siirtynyt vielä enempi toimintaa kohti, joku leffa jossa kehitetään henkilöhahmoja kolme varttia aluksi ennen kun lähtee tapahtumaan, jää meikältä kattomatta. Tavallaan sääli, toisaalta ei.
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta17. Huhti Toki on tuossa noi Dunet , Ford vs Ferrari ja se kolmen billboardin leffa, jotka uppos kyllä. Tätä Hail Marya odotan kyllä mielenkiinnolla: https://www.imdb.com/title/tt12042730/
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta19. Huhti Areenasta The Assassin 2 ekaa jaksoa. Yllättävä positiivisessa mielessä, tästä ei oikein tiedä onko komedia vai ei, brittiläisyys paistaa, ei todellakaan mikään jenkkipehmennetty.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään