Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20233 vuotta Oliko komeriaa vai rakeriaa? 😆 Muokattu: 22. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Iha vaan näitä meidän postauksia MiniPC:n jatkeena olevalta ruudulta siis. Trakikomediaa kai se sitte... Muokattu: 23. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta Giroa tuli vapaapäivänä pällisteltyä, lätkää vissiin sitten seuraavaksi. Ellen satu siirtymään vinyylien pyöritykseen, kun hellasärö ei ole läsnä.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Tänäänkään ei ole telkkari auennut. Hus hus, pois paha Maailma!
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta Suomi-Tanska ei kiehtonut, Newcastlen ottelu ei näy minulla. Siirryn sujuvaisesti 12" aihepiiriin.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20233 vuotta 5 minuuttia eilistä jääkiekkoa kun satuin avaamaan telkkarin hetkeksi kymmenen jälkeen. Aiempia pelejä katsonut yhteensä 10 minuuttia. Ei jotenkin ole jaksanut kiinnostaa. En myöskään ole uusinut eurosportin tilaustani eli kevään pyöräilykisat ja meneillään oleva giro on jäänyt väliin. Onko aika tullut sitten käytettyä johonkin hyödylliseen tai esim pyöräilyyn? No eipä juuri. Pleikalla olen pelannut paljon. Gt7 autopeliä esim joulusta laskien 300 tuntia 😱
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20233 vuotta ^Toihan on hyödyllistä. Ei liene tieteellinen tutkimus, mutta mutu kertoo minulle, että autopelien reagointi on siirtynyt oikeaan ajoon. Muutamat pikku vaaratilanteet yllättivät positiviisesti kun reagoin oikein ja nopeasti. Voihan se olla että muutenkin olisi, mutta väittäsin että nykypeleissä käytösmallinnus on enemmän kuin kohdillaan ja vaikka pelaa tatilla niin tollaset "lähtee näpeistä, korjaan näin" jää johonkin selkärankaan. On topic: en kato urheilua, viimeksi tuli katsottua HBOlta Sopranoksia. Varmaan 8. kerta kun katon läpi. Muokattu: 24. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Tai sitten sitä vain hakeu.., eikäku joutuu herkemmin kiperiin tilanteisiin...
Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Eilen tuli katseltua uusin Kummeli elokuva. Arvosteluna sanoisin - nojoo. En pidä Homeliuksen enkä Hurtan hahmoista, mutta Sirkka on suosikkini ja ne muut hahmot ovat myös hyviä. Joskus tuli seurattua näitä, mutta tämä viimeisin kausi on päässyt livahtamaan, että vain kaksi jaksoa nähnyt. Edellisen kerran taisi telkkaria tulla katseltua rrllu viikko sitten. Säästelen sinne hyviä ohjelmia pahan päivän varalle
Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 20232 vuotta Katsoin ylen unelma oy nimistä sarjaa muutamat ekat jaksot. Olikohan 7 kpl reilun 20 minuutin jaksoja. Löytyy Areenasta. Ohjelma kertoo kolmesta eri yrittäjästä heidän yrittäjäuran alkutaipaleella. Ei olis mun juttu yrittäminen mutta olen sen onneksi aina myös tiedostanut. Hirveesti duunia ja paineita. Asiat pyörii päässä yöt ja päivät mutta mitään ei jää käteen. Yksi osallistujista on putkimies, yksi kuvaa kasveja digikasvioon ja printteihin ja yksi duunaa puusta 10 m2 liikuteltavaa minikotia.
Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 20232 vuotta Cmorelta Sinistä enkeliä. Vähän sekavaa menoa, mutta hei, niinhän se kasari olikin. Pikku kauneusvirhe oli, kun poliisivene moottoreineen oli 2000-luvulta, mutta kait se kasarin paatti olis ollut hankala löytää...
Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Juu, siitä nähnyt vissiin ekan ja tokan jakson. Vähän ärsytti toi ylimielinen biletys ja juppi meininki, mutta semmosiahan myö oltiin Täytyy ltojen pimetessä kaivella sarja jostain. Mutta siellähän taisi olla myös Nokiasta joku sarja, mutta se on jäänyt kokonaan välistä. Olikohan kelpo sarja? Puitteet ainakin mielenkiintoiset.
Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 20232 vuotta 1 kappale Luottomies -kausia Areenasta, nähty ennenkin tosin. Sai mut hyvälle tuulelle.
Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 20232 vuotta Luottomiehet on huippuja! Se myötähäpeän määrä on vaan ihan jäätävä
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään