Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20232 vuotta Eilen tuli telkusta Bumblebee ja jumitin katsomaan. Hauskahan toi on. Muokattu: 7. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 20232 vuotta No heräsin kumminkin ja Tanssii Tähtin Kanssa tässä menossa. Emma Kimiläisen ( naispuolinen formulakuski) reipas sambaesitys yllätti, hieno esitys. Kun iltapäivälehdissä on esitetty etukäteen kisan voittajaksi Sointu Borgia.....
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta 6.9.2023 klo 09.58, Jopotuinen kirjoitti: Pertsa ja Kilu, joku Faarao juttu Meilläkin pyöri tuo ruudussa. En kyllä juuri katsellut. Viimeisin katseltu oli pätkä uutisia ja sen jälleen katselin omaa ajamistani pleikkarilla.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta Täällä tais olla joku julkkistopikkikin, mutta oon käsipäivää paiskannut Clooneyn kanssa. Hän oli Nordic Business Forumissa (2019) ja vip-lipulla pääsi bäkkärille. Smalltalk oli tosi pientä. - Hello, sir - Hello. - Love your work and very nice keynote! - Thanks, glad you liked it. ... next... Muokattu: 11. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta Eilisiltana oli Suomi-reality-putki: Selviytyjät, Petolliset, TTK. Huh huh.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: Täällä tais olla joku julkkistopikkikin, mutta oon käsipäivää paiskannut Clooneyn kanssa. Hän oli Nordic Business Forumissa (2019) ja vip-lipulla pääsi bäkkärille. Smalltalk oli tosi pientä. - Hello, sir - Hello. - Love your work and very nice keynote! - Thanks, glad you liked it. ... next... Mahtava suoritus silti !!! Mä olen hanskaa paiskannut vaan Jamie Hynemanin kanssa. Mulla on yks kaveri joka pyrkii aina juttusille julkkisten kanssa, sillä on varsinkin suomi-julkkiksia melko kokoelma.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta Olis kyllä huippua päästä istumaan iltaa a) wanhan TopGear - jengin tai b) MythhBusters - jengin kanssa.
Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 20232 vuotta MTB XCO maailmancuppia ja Jaska Baueria iskemässä ählämeille turpaan. Muokattu: 11. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 20232 vuotta GoT lähti uusintakierrokselle. Kolmas kerta toden sanoo. Joo, vähän säälittävää mutta vähintään kahden vuoden sisää katon aina GoT, Bosch, Deadwood, The Sopranos, The Wire sarjat.
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 20232 vuotta GoT on sellainen mörkö, jonka sarviin en ole vielä tarttunut. Eikös siinä oo joku 8 tuotantokautta vai ylikin? Pitäis varmaan tsekata breaking bad uusiksi... siitä alkaa olla joku 10v ?
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 20232 vuotta Onhan siinä. Mutta nopeesti menee, se on niin hyvä. Olen mä yhden ihmisen tavannut, joka ei tykännyt. Siis sellaisista jotka on kattonu, tiedän montakin ihmistä joiden mielestä telkun katsominen on jostain muusta pois Yksi kaveri on jo hieman rasittava, ylpeilee porukassa kuinka ei katso kuin luontodokumentteja. Sitten kun ollaan kaljalla, niin jos pubissa on telkku auki niin ihan sama mitä paskaa sieltä tulee, jätkä nauliintuu siihen ja ei kuule mitään mitä sille puhutaan. Samalla miekkosella on monesti tabletti mukana pubissa ja äijä rupeaa "googlettamaan" muka jotain faktaa, juuttuen vähintää 10 minuutiksi nettiin. Monesti jos kahdestaan ollaan oltu, olen funtsinut et olisi voinut tulla yksin. Saattaahan se olla että mun jutut on niin puisevia, että tarvii jotain lisäviihdettä oluen painikkeeksi. Karposta tutulla fraasilla "en valita, mutta kyrsii" Muokattu: 17. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään