Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Päivällä jotain sellaista ohjelmaa, jossa seurataan muutamaa mimmiä SA Intissä
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Eipä ole sitten Elton John elokuvan jälkeen tullut telkkua avetuksi. Olis täällä myös Netflix, mutta ei vain tuo aparraatti vedä puoleensa. Kummalista, mutta eipä liene haitaksikaan. Katellaan sitä sitten kotosalla
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta 13 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Päivällä jotain sellaista ohjelmaa, jossa seurataan muutamaa mimmiä SA Intissä Häpeilemätöntä sukupuolettamista. Eikö se olekaan moitittavaa ?
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Saaristossa olis nyt myytävänä Naistensaari. Tää oli joskus lehdissäkin, kun tasa-arvovaltuutetun mukaan on ihan ok, että miehille on sinne pääsy kielletty. Mutta Herrain glupille naisten pääsyn kielto ei ole ok. Monimutkaisia nämä tasa-arvokysymykset. Kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset, tiesi George Orwell jo muinoin. Saatan tosin kuvitella ton naisten saaren, valtava lauma pelkkiä naisia pienellä saarella. Ja sitten se yksilötasoisen hierarkian rakentuminen, nokkimisjärjestys. Voi sitä huutoa ja melskettä:D
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta The Continentalin viimeisen jakson. Rankkaa shittiä, kuten John Wickitkin, mutta laatua.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta 8 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Saatan tosin kuvitella ton naisten saaren, valtava lauma pelkkiä naisia pienellä saarella. Ja sitten se yksilötasoisen hierarkian rakentuminen, nokkimisjärjestys. Voi sitä huutoa ja melskettä:D Mustialassa meidän kurssilla oli 3 jannua ja 18 gimmaa. Edellisellä kurssilla oli ollut pelkkiä gimmoja. Useampi opettaja oli hyvin huojentunut meidän kurssin hengestä ja sanoi asiasta ääneen kiitoksensa. Mitä oli aiemmin tapahtunut ?
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta Mä olin yhden joululoman Elannnon leipomossa duunissa. Siellä ei montaa mistä ollut. Istuin kahvitunnilla tyhjään pöytään, olisi pitänyt tietää että se oli "varattu". Siihen tuli naista ympärille ja sitten sellanen sillin näkönen pikkuäijä joka kävi äyskiin ja komentelemaan mua. Selitti jotain että olin hänen vaimoaan tullut vikittelemään. En muista sanoinko tuolle mitään. Toinen hauska tilanne tuolla oli, kun olin sotkenut käteni johonkin nostellessa metallirullakoita. Olin menossa käsipesulle kun todella agressiivinen nainen komensi mut pistämään paahtoleipää viipalointikoneeseen. En saanut sanaa väliin ja siihen sitten menin. Kävi vissiin röökillä tai jossain, tuli kohta takaisin ja totesin että ei tarvinutkaan enää pestä käsiä, siinä ne oli paahtoleivän kylkeen putsaantuneet.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta Unohtu mainita että "Rillit Huurussa". No katoin uutiset vielä ton jälkeen, mut uutisia en edes laske ohjelmaksi.
Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 20232 vuotta 9 hours ago, Jopotuinen said: Monimutkaisia nämä tasa-arvokysymykset. Kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset, tiesi George Orwell jo muinoin. Mua nyt ei tasa-arvojutut hirveästi kiinnosta a) koska asiaa koskevat päätökset tehdään jossain, b) naisten käsitys tasa-arvosta on ns. sinnemäkeläinen eli jos eduskuntaryhmässä on välilihasuora, niin se osoittaa että tasa-arvo toteutuu ryhmässä hyvin. Lisäksi hyvään yhteisunnalliseen tai ammatilliseen eliittiin päässeet naiset paskat nakkaavat suurimman osan naisista asemasta, tarkoitan ihan duunari- ja alemman tason toimihenkilöiden asemaa siis. Nämä eliitin naiset kälättävät jotain johtajien paikoista miten on vähän naisia tajuamatta, että hyviä johtajia on miehistäkin muutama hassu rosentti ja huippujohtajat periaatteessa uhraavat paljon elämästään tehtäväänsä. Onneksi yleensä puolisot tukevat. On tietysti myös kallasvoita ja vastaavia, joista firmoille ei suoraa hyötyä ole ja alaiset ovat estäneet suuremmat fibat. Täytyykin katsoa taas Margin Call ja The Big Short.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ nais-työyhteisöissä ollut aina huono yhteishenki, kyräilyä ja kateutta...sitten miesten työporukassa täysin eri meininki, autetaan toista ja tuetaan. Mutta asiaan, "Kauniit ja Rohkeat"- uusinnan viime perjantailta. Voi että olen iloinen, Ridge valitsi "kohtalonsa" eli Brooken! Mutta Liam-raukka joutui todistamaan kuinka vaimonsa Hope nyt sitten suuteli Hopen malliston pääsuunnittelija Thomasia, koko ajan oltu että Thomasilla on pakkomielle Hopeen mutta olikin toisin päin.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta XCO maailmancupin finaalia. Varsinaista mutarallia tällä erää. Ja OFFT: sit seuraavaksi Exact CX krossikisaa! Eli NYT SE ALKO!! Crossikausi euroopassa! Mitä parhainta teeveeviihdettä on se!
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20232 vuotta The Continentalin jatkoksi lähti John Wick - nelikosta eka leffa. Aika ryskettä.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Wick 2. Tänään ehkä kolmonen ja sitten uusin perään loppuviikosta.
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20232 vuotta Kauniit ja Rohkeat uusinta eiliseltä ( kun oli töitä...) voi että olen iloinen että Rigde ja Brooke palanneet yhteen. Taylor tietysti harmissaan ... Se vaan on niin että Ridge ja Brooke kuuluvat yhteen, ja tämän aikoinaan matriarkka Stepanie Forrester siunasi. Hopen puoliso Liam matkusti yksityiskoneella Roomaan yllättääkseen vaimonsa....mutta näkikin kun Hope suuteli Thomasia ( aiemmin ollut pakkomielle Hopesta mutta tilanne kääntyi päinvastaiseksi...) ja nyt kotona kyynisenä kyselee Hopelta että miten Roomassa meni....
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään