Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä katselit TV:stä viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 82k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Noihin realityihin en ole koskaan saanut mitään tarttumapintaa.  Joku exä rannalla odottamassa amazing seikkailua paratiisisaarelle vieteltäväksi ja sieltä jonkun farmin tai bb-talon kautta seiskan lehdille turhaksi julkkikseksi niin joo ei.

Ja sitten ultimaattisena huipentumana jotkut katsoo telkkarista sitä, kun porukka istuu sohvalla katselemassa noita yllä mainittuja. Ei helevata... 🙄

Toisaalta, katsoohan junnutkin juutuubista sitä, kun joku pelaa tietokonepelejä...

Kirjoitettu

^Temppareissa on vissiin ollut jotain, kun monet julkkikset, mm. Toni Wirtanen vaimoineen, kehuvat ko. ohjelmaa. Mä itse jäin koukkuun "juonenkäänteisiin", esim. yhdessä kaudessa yksi sinkkumies hoiti homman tosi härskisti, mutta onnistuneesti, kotiin, juorusi toisesta sinkusta puoliperättömiä juttuja, piiritti varattua naista niin Suomessakin shown jälkeen, että kimma dumppasi poikaystävänsä. Toisessa kaudessa eräs varattu mies oli tehnyt tuhmuuksia, mutta luuli että ko. tilassa ei ollut kameroita. Tätä sitten seurasi mielellään kuinka hemmo valehteli sujuvasti, kunnes video tuli nenän eteen (tyttöystävä näki sen myös). Jätkä sanoi vaan "jep jep". 

Kääntöpuolena on känniördäys, omaan makuun kiusallisen härskit "pelit" . Nyt tuntuu että nuo ovat korostuneet, taitaa jääd jatkossa katsomatta. 

Tämä siis "olen kunnon ihminen koska Wirtasetkin katsoo Temppareita"- selittelynä :D 

Kirjoitettu

Joo, en mä sormella osoittele, vaikka joku noita katsookin. Mua ei vaan ole koskaan kiinnostanut parisuhdejuoruilut/-juonittelut, ei telkussa eikä siviilissä, niin siksi mä en oo varmaan ees kohderyhmää (waikka Wirtanen oliskin... 😂)

Niin ja jos paljasta pintaa haluaa nähdä, niin siihen on parempaakin settiä... 😉

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

No Temppareissa on paljasta pintaa lähinnä miestissien ystäville...  taitaa olla 7 ja 12 vuotiailta kielletty nuo jaksot ja vahvasti sumennettu, jos jotain vilahtaa.  

Mutta kai sitä vois heittää asiaakin väliin:

Katselussa nyt 

HBomax: Deadwood, Last of us, True Detective, Your Honor, Mutsi, Riviera

Areena: McDonald & Dodds, Smother

TV: Voice, irtoelokuvia (nyt Pilvikartasto) "narulta". 

Kirjoitettu

Prime olis kova palvelu ottaa, mut ei huoli PayPalia mikä on mun diilpreikör. Ehkä mä joskus luovutan ja pistän kortin tonne

Kirjoitettu

Mä niin olin iloinen kun Emmerdalessa murhaajapsykopaatti-Meena jäi kiinni....no ei jäänyt, ja vaikka lääkäri Liam sai vapautettua Meenan vangit ( just olivat kuolemassa häkämyrkytykseen, ladossa paku käynnistettynä...) niin ei ole todellista, toinen vangeista lähti poliisiasemalle turvaan, mutta nää muut jäi hortoilemaan - Meena pääsi pakoon ja liftasi eteenpäin, poliisiautot piippasi vastaan ja Meena nautti kun pääsi jälleen pälkähästä. aarrgh, siis voihan sitä aikansa, mutta nyt on paha jatkunut liian pitkään, mä en halua katsoa kärsimystä ja turhia kuolemia.
Mikä näitä sarjojen kirjoittajia vaivaa - ei katsojat halua jatkuvasti seurata miten superpahikset vaan porskuttaa ja aina tapahtuu ikäviä asioita. 
Elämässä tapahtuu ikäviä asioita niin paljo muutenkin että semmoinen sarja jossa hyvä voittaa on kyllä katsojien suosikki. Esimerkiksi "Pieni Talo Preerialla" ja "Sydämen asialla" kyllä sielläkin ikävää tapahtuu, mutta hyvä ja oikeus ja inhimillisyys voittaa aina. 

Kirjoitettu

Youtubesta suoraa lähetystä Arnolds Strongman Classic kisasta Ohiosta.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Yle areenasta pari tuntia Tanskalaista maajussia, ihan huippu ohjelma, tullut katsottua vuosien aikana kaikki jaksot ja joka vuosi näyttää vaan uusi kausi tulevan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.