Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta ^Toi on kyl hyvä. Vika jakso vielä kattomatta. Pojalla oli noi pelit, mutten ikinä pelannut ite.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta Noihin realityihin en ole koskaan saanut mitään tarttumapintaa. Joku exä rannalla odottamassa amazing seikkailua paratiisisaarelle vieteltäväksi ja sieltä jonkun farmin tai bb-talon kautta seiskan lehdille turhaksi julkkikseksi niin joo ei. Ja sitten ultimaattisena huipentumana jotkut katsoo telkkarista sitä, kun porukka istuu sohvalla katselemassa noita yllä mainittuja. Ei helevata... 🙄 Toisaalta, katsoohan junnutkin juutuubista sitä, kun joku pelaa tietokonepelejä...
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta ^Temppareissa on vissiin ollut jotain, kun monet julkkikset, mm. Toni Wirtanen vaimoineen, kehuvat ko. ohjelmaa. Mä itse jäin koukkuun "juonenkäänteisiin", esim. yhdessä kaudessa yksi sinkkumies hoiti homman tosi härskisti, mutta onnistuneesti, kotiin, juorusi toisesta sinkusta puoliperättömiä juttuja, piiritti varattua naista niin Suomessakin shown jälkeen, että kimma dumppasi poikaystävänsä. Toisessa kaudessa eräs varattu mies oli tehnyt tuhmuuksia, mutta luuli että ko. tilassa ei ollut kameroita. Tätä sitten seurasi mielellään kuinka hemmo valehteli sujuvasti, kunnes video tuli nenän eteen (tyttöystävä näki sen myös). Jätkä sanoi vaan "jep jep". Kääntöpuolena on känniördäys, omaan makuun kiusallisen härskit "pelit" . Nyt tuntuu että nuo ovat korostuneet, taitaa jääd jatkossa katsomatta. Tämä siis "olen kunnon ihminen koska Wirtasetkin katsoo Temppareita"- selittelynä
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta Joo, en mä sormella osoittele, vaikka joku noita katsookin. Mua ei vaan ole koskaan kiinnostanut parisuhdejuoruilut/-juonittelut, ei telkussa eikä siviilissä, niin siksi mä en oo varmaan ees kohderyhmää (waikka Wirtanen oliskin... 😂) Niin ja jos paljasta pintaa haluaa nähdä, niin siihen on parempaakin settiä... 😉 Muokattu: 21. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta No Temppareissa on paljasta pintaa lähinnä miestissien ystäville... taitaa olla 7 ja 12 vuotiailta kielletty nuo jaksot ja vahvasti sumennettu, jos jotain vilahtaa. Mutta kai sitä vois heittää asiaakin väliin: Katselussa nyt HBomax: Deadwood, Last of us, True Detective, Your Honor, Mutsi, Riviera Areena: McDonald & Dodds, Smother TV: Voice, irtoelokuvia (nyt Pilvikartasto) "narulta".
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta Katselusuositus myös Amazon Primen Jack Ryanille, jos tuollainen jännitys/toiminta sarjana uppoaa.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta Prime olis kova palvelu ottaa, mut ei huoli PayPalia mikä on mun diilpreikör. Ehkä mä joskus luovutan ja pistän kortin tonne
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20233 vuotta Mä niin olin iloinen kun Emmerdalessa murhaajapsykopaatti-Meena jäi kiinni....no ei jäänyt, ja vaikka lääkäri Liam sai vapautettua Meenan vangit ( just olivat kuolemassa häkämyrkytykseen, ladossa paku käynnistettynä...) niin ei ole todellista, toinen vangeista lähti poliisiasemalle turvaan, mutta nää muut jäi hortoilemaan - Meena pääsi pakoon ja liftasi eteenpäin, poliisiautot piippasi vastaan ja Meena nautti kun pääsi jälleen pälkähästä. aarrgh, siis voihan sitä aikansa, mutta nyt on paha jatkunut liian pitkään, mä en halua katsoa kärsimystä ja turhia kuolemia. Mikä näitä sarjojen kirjoittajia vaivaa - ei katsojat halua jatkuvasti seurata miten superpahikset vaan porskuttaa ja aina tapahtuu ikäviä asioita. Elämässä tapahtuu ikäviä asioita niin paljo muutenkin että semmoinen sarja jossa hyvä voittaa on kyllä katsojien suosikki. Esimerkiksi "Pieni Talo Preerialla" ja "Sydämen asialla" kyllä sielläkin ikävää tapahtuu, mutta hyvä ja oikeus ja inhimillisyys voittaa aina.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20233 vuotta Viaplayltä Sijainen. Ihan OK. Spoiler Ohjaaja tais ollut tsekannut leffan käsi joka kehtoa keinuttaa... 😉
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20233 vuotta Illan leffana oli Hiljainen paikka. Tykkäsin. Tuosta näyttää olevan jatkopätkäkin tarjolla lähes yhtä hyvillä arvosteluilla. Pitääkin laittaa katsontalistalle.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20233 vuotta Primeltä konsulenttihommia: https://www.imdb.com/title/tt16152716/
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20233 vuotta Youtubesta suoraa lähetystä Arnolds Strongman Classic kisasta Ohiosta. Muokattu: 3. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta Yle areenasta pari tuntia Tanskalaista maajussia, ihan huippu ohjelma, tullut katsottua vuosien aikana kaikki jaksot ja joka vuosi näyttää vaan uusi kausi tulevan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään