Kirjoitettu 13. Elokuuta, 20232 vuotta Tuossa kesäkuun alussa kun oli talkoot, toinen hankkeen puuhamiehistä....painoa tullut aika paljo. Huolestutti, että mikähän on. No eilisissä talkoissa 2kk kuluttua - ai että ilahdutti että mies on entisellään. Kertoi siinä sitten omatoimisesti että lopetti jääkiekkoharrastuksen ja ...painoa tuli aika paljo lisää. Mutta oli saanu siis painosta pois aika tavalla, hienoa. Ilahdutti myös että nythän meillä on 3 talkoojärjestäjää, ja kaikki ovat maailman mukavimpia ihmisiä. Talkoisiin on niin kiva mennä.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 20232 vuotta +24C ja liki pilvetön auringopaiste. Katto auki - keli , siis 😎
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 20232 vuotta Lediaikana on tultu siihen, että halogeenilamput ylittävä uutiskynnyksen https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009781998.html Lainaa Halogeenilamppu syttyi palamaan Lielahden Prismassa Tampereella
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta 14.8.2023 klo 14.47, concorde kirjoitti: +24C ja liki pilvetön auringopaiste. Katto auki - keli , siis 😎 Eikun se on "istuu sisällä"-keli. Tosi hiostavaa ollu, ja tänäänkin aamulla +19, tosin sadekuuro viilensi. Mutta nahkeita uutisia, Nakkilassa saatu saalista ja about kymmenen maissa saatavilla, eli kohta voi lähteä matkaan...
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta Reilu kaksi viikkoa lomaa ja kaikki duunijutut kaukana pois mielestä. En muista koska edellisen kerran näin...
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Jostain mielen sopukoista tuli mieleen vanha keskustelu, jonka kuulin jossain sukujuhlissa tai hautajaisissa varmaan 40 vuotta sitten. Isoisän sisko: Meidän sukulainen oli merikapteenina Etelämerellä! Isoisä: Paskat oli!
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Jopoa kompaten, poutaa ja lämmintä joten tiedossa kivat talkoot ja pääsen myös sunnuntaina fillarilla lintukävelylle, otan reppuun kameran ja kiikarit. Kiva että pitkästä aikaa pääsee lintukävelylle. Lintujen suhteen olen ihan aloittelija, mutta niitä on kuitenkin kiva katsella. Ehkä joskus opin enemmän.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Toi mimmien futisfinaali. Viihdyttävää katseltavaa tähän asti.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Fillarilenkki. Tää on nyt jo toinen kerta... kahden viikon sisään?... kun olen sunnuntaina hakenut pari kaljaa "lääkkeks vaan" ja fillarilenkin jälkeen todennut että juon joskus muulloin. Murheet tippuu soralle. Ainakin osaksi. Olut ei käy enää oikein vatsalle, siksi vähän välttelen sen juomista vaikka se on niin kivaa ja hyväkin harrastus.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta 15 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Fillarilenkki. Tää on nyt jo toinen kerta... kahden viikon sisään?... kun olen sunnuntaina hakenut pari kaljaa "lääkkeks vaan" ja fillarilenkin jälkeen todennut että juon joskus muulloin. Murheet tippuu soralle. Ainakin osaksi. Olut ei käy enää oikein vatsalle, siksi vähän välttelen sen juomista vaikka se on niin kivaa ja hyväkin harrastus. Mun käsityksen mukaan hanaolueeseen ei laiteta sulfiittia, koska se kulutetaan nopeasti. Säilöntäaineet on syvältä.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Olen pitänyt hanaoluesta enemmän, vaikka onkin bakteeripesä. Ihmetellyt tuota sitten, mutta jokos se sitten sulffiitti 🤔
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Mulla oli just yks kaveri, joka ei voinu juoda hanaolutta kun siinä oli ... jotain? No, mulla sama on vaikka vetäis raakaa viinaa, alkoholi jotenkin ei sovi vatsalle, on oma päättely. 1 tai 2 menee, jos vetää tota enempi ja ei mene nukkumaan, niin tulee öklö olo muutaman tunnin kuluttua. Siihen auttaa alkoholi, eli olisko toi joku pienoiskrapula tms.?
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Mulla olut alkaa tökkiä 1-2 jälkeen, mutku sinnittelee aikansa, niin patotuma avautuu ja viemäri vetää taas vaikka kuinka. Tuossa välissä on varmaan jokin sisäinen ylitäytönestin aktivoituneena ja sen kun vaan saa jotenkin pois päältä, niin heipparallaa! Muokattu: 20. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään