Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Mä oon jo vuosia harrastanut sitä, että joka reissulla ainakin kerran painan voimakkaasti jarrupoljinta, kun oon vaikkapa risteyksessä tai liikennevaloissa topissa. Kun painaa riittävästi, niin takapalatkin saa liikettä eivätkä jämähdä.

Mulla meni hybridi-passatissa 70tkm kohdalla takalevyt ruosteen takia uusiksi (maantie, adaptiivinen vakkari ja hidastuksen regenerointi tarkoitti sitä, ettei paljoa tarvinnut jarrutella ja käytön puutteen vuoksi takapalat jumissa ja levyt ruosteessa)

Muokattu: , käyttäjä: concorde

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Pari kk sitten tuntui, että edessä toinen puoli pitää ääntä. Enemmän lämmennyt puoli kulmasta ylös ja pyörä pois. Toinen jarrusatulan liuista jumpperissa. Olin nähtävästi laittanut siihen viimeksi kuparipastaa hovikorjaajan suosituksesta. Mm. uudessa Kia Sportagessa on vaseliini, ei kuparitahna. No, vaihdoin siihen vaseliinin. Katsastusukon mittari näytti tänään etujarrujen olevan tosi tasan. Mulle tuli kuva, että se jumissa ollut liuku on hieman vääntynyt. Pitänee uusia, molemmat samalla kertaa. Kenties molemmat puoletkin. Kai niitä myydään erikseen (motonetin sivuille...).

Toki myydään. Eteen 13,90 taakse 15,90. Siis 27,80 eteen kahdet 😀

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Minä käytin autoa tai no Opelia leimalla tuossa kesäkuussa niin koko homma kesti jotain 5min. Jäi vähän kuva, että ei hirveästi kiinnostanut tutkia kovin tarkkaan.

Kirjoitettu

Minua pyydettiin kaivamaan takapenkin kolmas alempi turvavyökiinnike esille.

Aika helppoa pitää hondaa pösö 407 1,6 dieseliin verrattuna. Jälkimmäinen oli hieno auto ja täys katastrofi yhtaikaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Pekka Toveri: Prigozhinin kaksi ”virhettä” olivat liikaa Putinille – kokki putosi korkealta

:D :D :D 

Pekka taisi muuten ennustella tuon jo alkuvuodesta, että syksyyn mennessä tyyppi siirtyy kylmäkoipisten komppaniaan.

Kirjoitettu

Kävin pitkästä aikaa naapuripalstalla. Toki valikoiden. Hyvää musiikkia ja kelpoisia oluita.

Nostagisia laitteita... En tuntenut oloani kotoisaksi.

Kirjoitettu

Oli sitten kuitenkin töitä.
Sääennusteessa luvataan poutaa, viikonlopuksi myös ja olisi sekä lauantaina että sunnuntaina lintukävelyt. Olisi talkootkin hyvässä säässä, mutta niin harvoin olen päässy lintukävelyille ( samaan aikaan talkoot) että ne on vuorossa ensi viikonloppuna. 
Aamulla Ratinassa oli lokit jälleen lähempänä olevalla laiturilla, menen huomenna taas katsomaan ja kuvaamaan.

Kirjoitettu

Eilinen metsässä rämpiminen. Ryteikköä ja rinnettä, mukavasti sai liikuntaa ja muutaman litran sieniä bonuksena. Eikä yhtään hirvikärpästä! Se on jännä miten tuo luonto rauhoittaa mieltä. Saman teki viikonlopun vesilläliikkumiset (soutu-uistelua ja kajakkimelontaa).

Kirjoitettu

Lounaassa on ollut puoliaurinkoista koko päivä, mutta varsin tuulista ja vialkkata, 15 aseteen molemmin puolin.
Paistaahan tuo aurinko nytkin, mutta oliskos jotain 16 astetta. Tuuli taitaa olla luoteen puoleista nyt.
Helteitä odotellessa, mutta nyt ei sada :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Havittelemani tupla-LP on saapunut noutopaikkaan. Perjantain vapaapäivälle mukavaa lisätoimintaa.

Akvaarion siivous täytyy vaan siirtää samalle päivälle töiden (vuorot ja matka) vuoksi, mikä haittaa vähän

muita harrastuksia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.