Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Jaa.... Mulla kuitenkin maha tykkää kyttyrää varsinkin jos käy vaikka ulkomailla ja tempasee muutaman joka päivä. Täytynee kokeilla noita... Miks sitten pitää juoda vaikka ulkomailla? No, se jotenkin allekirjoittaneella kuuluu tohon juttuun, vähän kun runsaampi syöminen myös ja jos vaikka Lontooseen menee niin onhan se hölmöä vetää vissyä pubissa, pubit kuuluvat kuitenkin tohon kulttuuriin. Tosin kun kaveri sairasti loppuvaiheen syöpää ja kävin Manchesterissa viimeisen kerran moikkaamassa häntä, niin juotiin teetä pubissa aina. Ei se kauheasti tahtia haitannut. Mäkun en juo paljon teetä normisti, niin se oli spesiaalia tuokin. Kannu pöytään ja hörppimään.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Aseldahydi on karsinogeeni, nappi on siten samalla vastamyrkky syöpävaaralliselle aineelle. Tervetspilleri siis.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Ja kynnet ja tukka kasvaa... no kasvaa ne nytkin, mutta jos niinkun haluis esim. hippi-liikkeeseen liittyä.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Kynsistä tuli mieleen hupaisa juttu. Leikkelin varpaankynsiä tuossa jo paljonkin aikaa sitten. Sitten havaitsin, että olinkin unohtanut leikellä myös toisen jalan kynnet. Taas kului jokunen viikko, kun muistin asian ja leikkasin sen toisenkin jalan kynnet. Nyt ollaan tilanteessa, että toisessa jakassa on pitkät kynnet ja toisessa hirmu pitkät. Tarttis kai nyt leiikellä molemmat.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Että n. 90% ikätovereista on vielä elossa... https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009810197.html
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Ei saisi nauraa, mutku urhea ruokarobotti toi sorsille evästä... – Siihen se jäi niille sijoilleen. Sorsat uiskentelivat sen ympärillä, Järveläinen kertoo. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f451c09-b125-4e0e-bb41-d6ed6258efdc
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta 27 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ...urhea ruokarobotti toi sorsille evästä... Viisas kuin avustajabotti
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Erikoista, koska luulis, että tuollainen lätäkkö on ihan legit juttu ja antureissa/softassa sellainen olisi otettu huomioon...
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Mä näin eilen tuollaisen miniauton. Jäin seuraamaan minne menee - juuttui suojatien keskikorokkeelle ja vieressäni oleva ilmeisen intialaistaustainen mies näpräsi kännykkää, onko siinä joku kauko-ohjain? Lopulta miniauto pääsi Sale-kaupan viereen. Mutta Ratinan lokkeja- kuvat onnistui ihan ok, ja onneksi oli pilvinen vähätuulinen sää niin ei tullut häiritseviä varjoja. Tämän päivän olosuhteet on huonot luontokuvaukselle, ja ei lokkeja tänään siinä laiturilla ollutkaan.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Auto on taas leimattu. Yksi käyntikerta riitti. 2 kertaa on aiemmin vaihdatettu takajarrulevyt ruosteen takia (siis hylky). Hondassa on niin tehokkaat etujarrut, että levyt takana eivät saa juurikaan äksöniä.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Itse yrittänyt silloin tällöin tehdä täysjarrutuksen reippaasta vauhdista asfaltilla. On se auton pysähtyminen kyllä tehokasta. Irtotavarat lentää kyllä etuosaan jos niitä on. Välillä taas jarrutan täysillä hiekalla ajatellen, että järjestelmä käskee takajarrutkin silloin kyllä hommiin pysähtymisen maksimoimiseksi. Seisontajarrua ei sen sijaan enää viimeisimmissä autoissani ole voinut laahata saati tehdä käkkäriä. Tylsiä nuo napista päälle laitettavat / automaattisesti päälle menevät käsijarrut.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Voi että mä haluaisin oppia sen käsijarrukäännöksen. Vanhanmallisessa autossani on toki perinteinen käsijarru. Mutta en uskalla, jonkun pitäisi ensin näyttää. Sensijaan olen ajanu Mänttä-Vilppulasta Pirkkalaan käsijarrun varassa...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään