Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tällänen tuli facebookissa. Mainittakoon vielä erikseen että ei mitään ihme sähköpyörävastaisuutta ole, ne vaan ei (toistaiseksi) ole oma juttu. Muokattu: 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta Heräsin ja ....hei! huomenna ei tarvi lähteä töihin, välttämättä ei tarvi lähteä lenkillekään - mutta jos saan la-ma aikana ajeltua 70km niin heinäkuulle tulee 2000km.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 27.7.2023 klo 16.00, tommi2 kirjoitti: Tällänen tuli facebookissa. Mainittakoon vielä erikseen että ei mitään ihme sähköpyörävastaisuutta ole, ne vaan ei (toistaiseksi) ole oma juttu. Mun täytyy myöntää, että metsässä tai alamäkikeskuksissa mua jotenkin ärsyttää hieman kun näen niitä 6000-10000 euron sähkäreitä. Pätevän näköisten työmatkakulkineiden ja vastaavien ei yhtään vaan mietin niiden kohdallla josko joskus itsekin.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Jos mä ajaisin vielä alamäkiajoa, sähkäri vois olla kova sana. Ylös työntäminen aikanaan tappoi osaltaan ton harrastuksen ja toki että ei ollut lahjoja ja aloitin liian vanhana jolloin pelotti...
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta On 7/27/2023 at 7:46 AM, Densen said: Ei niitä olkatoppauksia! 😁 Kyllä. Ja Sonny Crockett valkoisessa puvussa vihreen paidan kera. Sukattomana, tottakai.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Toi ulkona sateessa seisova auto, joka ei tunnu edes kastuvan. Autoglymin Jorma keittelee kyllä hyviä vahoja...
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Jaahas, mihinkäs päin tarttis toi mun kosla tuupata kokeakseen vastaavan kirkastuksen..? Mitäs Glymmiä vetelit, mulla saattaa olla jossain punasta ja kultasta, mutta taitavat olla vanhemmalle pinnalle tarkoitettuja ehosteita? Saappia tai venettä saattanut joskus nuilla hivellä. Muokattu: 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, bici74 kirjoitti: Kyllä. Ja Sonny Crockett valkoisessa puvussa vihreen paidan kera. Sukattomana, tottakai. Purkkarit ilman sukkia, pikkutakissa käärityt hihat, lierihattu takaraivolla... no tätähän mäkin muistelin kasarin olleen, mutta jossain näin vanhan Hittimittarin Mikon juontamana ja siellä tanssi porukka karseissa pässinpökkimissä villapaidoissaan ja huonosti istuvissa Seppälän collegepaidoissa... vanhat luokkakuvat vahvistavat karun totuuden, ei oltu Miamissa...
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Täytyyki kaivaa purkkarit jostain, ni on taas muodin huipulla.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ylpeänä voin sanoa etten ole ikinä omistanut purkkareita tai muita juppi-kenkiä.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Jaahas, mihinkäs päin tarttis toi mun kosla tuupata kokeakseen vastaavan kirkastuksen..? Mitäs Glymmiä vetelit, mulla saattaa olla jossain punasta ja kultasta, mutta taitavat olla vanhemmalle pinnalle tarkoitettuja ehosteita? Saappia tai venettä saattanut joskus nuilla hivellä. Uudenpaan autoon voit hyvin laittaa pelkkää kultaista. On ihanan helppo levittää kun on ihan "vettä".
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mitäs Glymmiä vetelit Extra Glossia
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Nyt kun lähdet varovasti liikkeelle ja sitten hieman jarrutat, niin melkoinen ryöppy tuulilasilla
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään