Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tällänen tuli facebookissa. Mainittakoon vielä erikseen että ei mitään ihme sähköpyörävastaisuutta ole, ne vaan ei (toistaiseksi) ole oma juttu.

363351365_10159193728616852_5583289865121970706_n.jpg

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Heräsin ja ....hei! huomenna ei tarvi lähteä töihin, välttämättä ei tarvi lähteä lenkillekään - mutta jos saan la-ma aikana ajeltua 70km niin heinäkuulle tulee 2000km. 

Kirjoitettu
27.7.2023 klo 16.00, tommi2 kirjoitti:

Tällänen tuli facebookissa. Mainittakoon vielä erikseen että ei mitään ihme sähköpyörävastaisuutta ole, ne vaan ei (toistaiseksi) ole oma juttu.

363351365_10159193728616852_5583289865121970706_n.jpg

Mun täytyy myöntää, että metsässä tai alamäkikeskuksissa mua jotenkin ärsyttää hieman kun näen niitä 6000-10000 euron sähkäreitä. Pätevän näköisten työmatkakulkineiden ja vastaavien ei yhtään vaan mietin niiden kohdallla josko joskus itsekin. 

Kirjoitettu

Jos mä ajaisin vielä alamäkiajoa, sähkäri vois olla kova sana. Ylös työntäminen aikanaan tappoi osaltaan ton harrastuksen ja toki että ei ollut lahjoja ja aloitin liian vanhana jolloin pelotti... 

Kirjoitettu
On 7/27/2023 at 7:46 AM, Densen said:

Ei niitä olkatoppauksia! 😁

Kyllä. Ja Sonny Crockett valkoisessa puvussa vihreen paidan kera. Sukattomana, tottakai. 

Kirjoitettu

Jaahas, mihinkäs päin tarttis toi mun kosla tuupata kokeakseen vastaavan kirkastuksen..? :D

Mitäs Glymmiä vetelit, mulla saattaa olla jossain punasta ja kultasta, mutta taitavat olla vanhemmalle pinnalle tarkoitettuja ehosteita?

Saappia tai venettä saattanut joskus nuilla hivellä.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
1 tunti sitten, bici74 kirjoitti:

Kyllä. Ja Sonny Crockett valkoisessa puvussa vihreen paidan kera. Sukattomana, tottakai. 

Purkkarit ilman sukkia, pikkutakissa käärityt hihat, lierihattu takaraivolla...  no tätähän mäkin muistelin kasarin olleen, mutta jossain näin vanhan Hittimittarin Mikon juontamana ja siellä tanssi porukka karseissa pässinpökkimissä villapaidoissaan ja huonosti istuvissa Seppälän collegepaidoissa... vanhat luokkakuvat vahvistavat karun totuuden, ei oltu Miamissa... 

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Jaahas, mihinkäs päin tarttis toi mun kosla tuupata kokeakseen vastaavan kirkastuksen..? :D

Mitäs Glymmiä vetelit, mulla saattaa olla jossain punasta ja kultasta, mutta taitavat olla vanhemmalle pinnalle tarkoitettuja ehosteita?

Saappia tai venettä saattanut joskus nuilla hivellä.

Uudenpaan autoon voit hyvin laittaa pelkkää kultaista. On ihanan helppo levittää kun on ihan "vettä". 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.