Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tässä foorumissa saat arvostusta, ei tuu kyl ikävä sitä toista.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Sulo saa kohta keksiä uusia kunniamerkkejä, kun Kisu tykittää postauksia tätä tahtia
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta 58 minutes ago, tommi2 said: Tässä foorumissa saat arvostusta, ei tuu kyl ikävä sitä toista. Kerran olen käynyt siellä helvetin esikartanossa, mutta sekin oli vahinko kun osoiterivillä näkyi vielä osoite. Toivuin nopeasti kun tyhjensin välimuistin selaimesta.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ En ole minäkään enää sielä jaksanu.....^^ mutta onhan ylempiä kunniamerkkejä vielä 4 kategoriaa. Jännityksellä odotan mitä arvonimiä vielä tulee, tämä "Päällikkö" on aika kova arvonimi.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ei niitä tarvitse jännittää, kun ne kuitenkin listattuina sivustolla:
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mua jännittää kuka saa suurmestari-tittelin ekana... tai no, ei ehkä, voihan tuon arvata, mut noihan ei mene ihan "kuinka monta viestiä" vaan nähdäkseni muiden palaute tms. auttaa kans. Kyl toi viestimäärä taitaa painaa tosin eniten.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Velho ei ilmeisesti ole sukupuolineutraali... vai onko? Velhotar? Hyvälle tuulelle sai, kun minulle oli ostettu purkit pikakahville ja teepusseille. Luonnollisesti ja loogisesti teepussit ovat purnukassa jossa lukee "coffee" ja kahvipurkissa lukee "tea"
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta eiii...en halua tietää vaan jännityksellä odotan. En halua olla guru ( kun siitä tulee mieleen se joku omaa spermaansa syönyt/juonut joogaguru )....olisi kiva olla velho joten voisin taikoa asioita. Mä olen kuitenkin Suomenmestari ja Vesistösankari. Mutta voi että haluaisin olla - Nahkiaisparonitar. Pitäisi olla kotoisin, tai olla nakkilalainen. Voi lisätä sinne mulle oman: nahkiaisjumalatar ( mun avatar-kuvan otsikko) Muokattu: 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ sori, mutta miten jonkun toisen urheilusuoritus....oikeesti ihan sama. Mua masensi kun aamulla ei jalat toiminu ollenkaan ja ei tullu lenkkiä. No voi tietysti olla että kun on sitä urhei....kilpakuntoilutaustaa, niin en osaa iloita jonkun muun suorituksesta tai menestyksestä.
Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ Joo, mulla on sama, ihan harvoin jossain, vaikka formuloissa, viihteen vuoksi kannatan jotain, vähä ku Euroviisuissa tai Amazing Racessa. Mutta, yhtään vinoilematta, tämä pätee myös sun suorituksiin. Ekalla kerralla kun kuulin niistä ennen sotia, niin tuli sellanen "ai tämän tason tyyppi, okei", mutta se oikeestaan siitä sitten. Käsitys ja arvostus perustuu millainen sitten on ihmisenä. Ymmärrän että itsellesi on hienoa ja saavutit jotain. Kaikista vähiten allekirjoittanutta kiinnostaa ihmisten asunnot. Jengi on jopa loukkaantunut kun selittävät "sä et olekaan nähnyt kun tehtiin remonttia..." jos toteen että "ei mun tarvi nähdä, mä tulin sua tapaamaan". Vaikka eikö se pitäisi juuri näin olla? Toki voi olla syitä miksi rempan jälki kiinnostaisi, mutta mua ei kiinnosta, eikä ihmisten uudet asunnot, autot, fillarit ehkä vähän..
Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 20232 vuotta Älyköt kulkevat rikkinäisissä T-paidoissa, kun muilla on parempaa päällä. Osuiko Tommi ? Mun kummipoika ei ollut vielä joku aika sitten ostanut kämppäänsä edes huonekaluja (lääkäriyrityksen osakas keski-lännessä).
Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 20232 vuotta 57 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ sori, mutta miten jonkun toisen urheilusuoritus....oikeesti ihan sama. Eli et ole koskaan kommentoinut esim 10000m naisten juoksuja tässä lähivuosina, koska et noteeraa muiden suorituksia...? 😉 Mä olen aina osannut iloita muidenkin suorituksista, on ne sitten ollut urheilussa, työ- tai siviilielämässä. Tosin ymmärrän kyllä senkin, jos ihminen keskittyy vain omaan kuplaansa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään