Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

^^Ei ehkä.... tai emmä tiedä. Mä tykkään kyllä vaatteista, ehkä mä olen sitten "se muu" :D . Pointti varmaan oli että ei jaksa muiden maallinen omaisuus, tittelit tai saavutukset kauheasti kiinnostaa (poikkeuksia on). Ehkä se on suojakeino ettei tule kateelliseksi kun ite ei ole saavuttanut mitään mitä joku pitäisi merkittävänä :D 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mää olen ulkoistanut ton vaatehtimisen siten, että kävelen kauppaan ja sanon, että koko setti päästä varpaisiin, muotiasioista en ymmärrä tuon taivaallista, käyttötarkoitus on tämä. Hoitakaa tarvittavat kamppeet.

Nykyisin tämä on tosin mennyt huonompaan, ennen oli myymälöissä varttuneemmat naismyyjät, jotka taisivat homman. Nykyisin tahtoo se osaaminen jäädä siihen kassakoneeseen.

Toki, on sitten näitä Herrain pukimoita, mutta siellä tahtoo tuo hintalappu karata taas kohtuuttomiin ja kyse sentään virka-kamppeista, joita ei korvata.

Siviilissä sitten jotain Dresmannin kampetta. Tai, nythän en tuota virkakampetta edes tartte, shortsit ja T-paita riittää :)

Kirjoitettu

Eilen pienen kylän ainoassa hotellissa Pohjois-Espanjassa aamupalalla tuli henkilökunnan edustaja ilmoittamaan jotakuinkin vapaasti käännettynä näin: "paikallispoliisin partio kävi respassa ilmoittamassa pitävänsä kahvitauon. Ja että jos hotellin edessä väärin pysäköity valkoinen Skoda on tauon jälkeen samalla paikalla, kirjoitetaan sille sakkolappu".

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
15.7.2023 klo 11.31, concorde kirjoitti:

Eli et ole koskaan kommentoinut esim 10000m naisten juoksuja tässä lähivuosina, koska et noteeraa muiden suorituksia...? 😉

👍 Joo, mullekin tuli heti mieleen että ei se taida nyt ihan niin olla mitä kisu kirjoitti... :D

Kirjoitettu
15.7.2023 klo 11.31, concorde kirjoitti:

Eli et ole koskaan kommentoinut esim 10000m naisten juoksuja tässä lähivuosina, koska et noteeraa muiden suorituksia...? 😉

Mä olen aina osannut iloita muidenkin suorituksista, on ne sitten ollut urheilussa, työ- tai siviilielämässä.  Tosin ymmärrän kyllä senkin, jos ihminen keskittyy vain omaan kuplaansa.

Enhän mä niin sanonu, vaan että en osaa iloita joittenkin mulle tuntemattomien ihmisten urheilusuorituksista sillä tavalla kun te, ja erityisesti Sinä jäsen "concorde" ..upeaa Wilma Murto. Joo, mutta ei aiheuta mulle mielenliikutusta. 
Kyllä mä luen lehdestä urheilutuloksia ja katson kisoja ( suksilajeja, taitoluistelua, yu ja eilen seurasin suunnistusta )

Ainoo kerta kun olen sitä naisten kymppitonnin suoritusta peukuttanut kun Camilla Richardson vei Suomen Ennätyksen Annemari Sandellilta, ja tässä on takana henkilökohtaista. Mutta näissä nuorten kisoissa tytöt hölkkäsi sen kympin matkan.

Mä olen aina ollu tämmöinen omissa oloissani - en mä nyt sanoisi kuplassa - vaan itekseni yksikseni. Ja se on johtunu..ja johtuu siittä että joka paikassa on hyljeksitty ja karsaasti katsottu, ja kisa-aikana jännitti ja pelotti miten kipee se koipi on ja miten pystyn, ja jos en voittanu ajattelin että nyt kaikki nauraa...en osannut olla kilpakumppaneitteni kanssa siviilissä kaveria, ne oli vastustajia. 

Koulussa aikoinaan todellakin kävi näin että kun epäonnistuin, kyllä nälvittiin ja naureskeltiin. Jatkui vielä ensimmäisissä oman alan työpaikoissani, tehtiin tahallaan tilanne > menetin päivystysvuoroni ja palkka puoliintui. 

Ensimmäinen kerta elämässäni kun on otettu porukkaan mukaan iloisesti tervehtien, oli kututalkoot. Olin ihan hämmentyny että, mä kelpaan omana itsenäni ja vaikka en jaksakaan  niin paljo kun pojat. 

Ja päivän iloinen asia oli siis se että Loukohlahden lokkipesänA perhe oli siellä. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ai joo, hirmuisesti jännitti kun piti soittaa Terveystalon tapaturmapäivystyksen lääkintävaksille, että laittaisitko sormilastan uudelleen. "...olen se paljon pyöräilevä sormivammapotilas". 
On kyllä mukava tyyppi. Sormi ainakin näyttää ihan ok...vaihdettiin lasta ja sanoi että tuut vaan tarvittaessa uudestaan.
2 päivää vaille puolet(3vko) on nyt sormilastaa lusittu...

Kirjoitettu

Olin varautunut että joku pieni ajelu sadekamppeissa ( sadetakki , saappaat ja kurarukkaset ) mutta olikin 🌤️
ja sain ajeltua ihan lenkin ennen töitä eli 115km.
Sadekuuroja varten tulin kuitenkin kurapyörällä ja suojavarusteita on mukana.

Kirjoitettu

Ai niin, nythän on muuten sitten se viikko että on 4 päivän vapaat perjantaista ( ja huominen on vapaa myös) ja parin tunnin päästä hommat tältä päivältä tehty.
Saa nähdä tuleeko sadekuuroja...

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

Ai niin, nythän on muuten sitten se viikko että on 4 päivän vapaat perjantaista ( ja huominen on vapaa myös) ja parin tunnin päästä hommat tältä päivältä tehty.
Saa nähdä tuleeko sadekuuroja...

Päällikkötasoon liittyviä etuja...

Kirjoitettu

^ pientä huijausta taustalla, mutta pakko saada pitempi vapaajakso. 
Ja tuli sadekuuro kotimatkan loppuvaiheesa, mutta kurarukkaset käsiin eikä haitannu. 

Aha, yksi "miksei ole lähetetty vielä" paketti onkin lähetetty ja noudettavissa pakettiautomaatista...

Kirjoitettu

Stressasi ihan hirmuisesti että 2.9. pitää olla Helsingissä Johanneksen kirkossa kun kummitytön rippiäiset.
No ekana kun on talkoon Lempäälässä ( ehdin olla pari tuntia..)
....sovittiin että en tule kirkkoon, mutta sitten jälkeenpäin paikan päälle. 
Helpotti tosi paljon, Helsingin keskustassa ajo ja parkkipaikan etsiminen ihan painajaista. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.