Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)

Featured Replies

Kirjoitettu

Kalsariboxserikuorman hankinta Amazon.de kaupasta. Hinnat tosiaankin - hiukan(!) - erit mitä Suomessa!🤑

Oliskohan tuolla niitä Egyptin perkaailakanoitakin? Täytyykin tutkia.

Edit:

Oho, 87€!

HOMESCAPES Luxury Fitted Sheet 160 x 200 cm White Percale 100% Egyptian Cotton 1000 Thread Count

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 1.8k
  • Katselut 153.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Lähetän sulle ruokalapun minkä voit pistää kaulaan ja tepastella menemään niin säilyy paita puhtaana!! Edit: Jostain tuli mieleen että miltä näytettäisiin Tempokisun kanssa jonkun pitkänmat

• Ei munkaan. Uutisissa tuli että 30% työväestä on menettänyt työnsä (toki monet sitten vaan menneet uuteen duuniin) että et ole todellakaan yksin.  Sellanen toive on että kun kirjottelet fillarifo

• Lähtiskö uima-altaalle vai istuisko terassilla. Otan neuvoa antavan sangrian.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Vaan niinhän sinä taas kävi, että huijata Jopo parkaa yrittivät.
Kannattaa pitää lompakostaan tiukasti kiinni, nuilla nurkilla hiippaillessa.

Silloin kun jokin tuntuu niin edulliselta, ettei se voi olla totta, niin silloin se myöskään ei ole totta.
TC 1000 on jo sellainen laatu, että siihen kääriytyy vain pyhimykset ja kuninkaalliset ja hinta luokaa muutamia satasia. 
Mutta hyvää telttakangasta kumminkin.

v3WqA-0za.jpg

Kirjoitettu

Uhkaavat sunnuntaille jopa +14°C, aurinkoa ja leppoisaa lounaistuulta. Rouva kaipaili grillattua syötävää, eli ennuste ainakin on suotuisa.

Kirjoitettu

Mä tässä harkitsen mitä laitan ylle kun mennään isän kanssa lentonäytöstä katsomaan. Talvivaatteita ottanu esille, nyt täällä on varjossa 5 astetta, ja tosi kova pohjoistuuli. Huppari, tuulitakki ja päälle ohut tuulitakki, sekä yksi pieneen tilaan menevä tuulitakki ja sateenvarjo mukaan. Kahdet housut, nahkahanskat ja tumput....

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Mä tässä harkitsen mitä laitan ylle kun mennään isän kanssa lentonäytöstä katsomaan. Talvivaatteita ottanu esille, nyt täällä on varjossa 5 astetta, ja tosi kova pohjoistuuli. Huppari, tuulitakki ja päälle ohut tuulitakki, sekä yksi pieneen tilaan menevä tuulitakki ja sateenvarjo mukaan. Kahdet housut, nahkahanskat ja tumput....

Joo täysvarustus oli laitettava ylle.

Kirjoitettu

Harkinnassa lahnaverkon hankinta.
Tuomenkukinta alkaa pian ja silloin kaislikossa alkaa jytinä!

Mutku tuo sääennuste on aivan hyytävä, niin eihän tuosta mitään tule.
Verkolle pitää päästä heti, siellä kun on hirveä määrä väkivahvoja leipälapioita, jotka vastustavat aivan kaikkea, kiertävät verkot myttyyn ja  päästellessä sitten verkot repeytyy silpuksi. Eikä niitä ole yksi tai kaksi, vaan kymmenkunta. 
Ja joukossa vielä mahtihaukikin, tuo rantojen krokotiili.
Ne minä päästän aina takaisin hommiin.

Mutku, jos tuulee ja vihmoo, niin eihän tuosta hommasta tule yhtään mitään, tuuli painaa ukkelin paatteineen ja verkkoineen herra ties mihin.

Perse.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Vaihtasko maastopyöräänkin Timen maastopolkimien tilalle Shimanon polkimet. Näköjään XTR:rät olis puoli ilmaiset. Ainakin Dura-Acen polkimet tuntuvat olevan pirun hyvät. No, täytyy miettiä. Sitä ennen pitää iskeä jalkaan jo monta kertaa uunitetut Bontit että sopiiko yhtään tälle kesää jalkoihin ja kenties uunittaa lisää. Tai tilata jostain isommat... Aattelin jos ajelisi maastopyörällä nappularenkailla tälle kesää hiekkatielenkkejäkin tuon asfaltilla hinkkaamisen lisäksi.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Nyt on tapahtunu senverta kaikkea, että "uuden" auton osto ei tule tänä vuonna. Mutta olen kyllä katsellu automainoksia tms. ja asiaan pitää alkaa valmistautumaan.
Pikkumazdan menetys ( yhtä varaosaa ei löytynyt mistään, ei ulkomailtakaan ) oli ihan kammottavaa,  ystävä meni. Sama se on isomazdan kanssa, tulee olemaan niin vaikee pala purtavaksi että tänä vuonna ei jaksa.

Onko vinkkejä mikä olisi hyvä? Farmari, hopeanharmaa ja ratissa EI sitä paksunnos-kohtaa.
Ja kysyn tätä ihan vakavissani.

Kirjoitettu

Kiitos jäsen Concorde. Ihan tosissani kyselin ja mulla tommosia mersurahoja ole ja hieman hopeanharmaampaa haussa....ihan kammottavan näköne ratti! ( siis se valkoinen). Ei tämä ole vitsin asia, vaan haluaisin luotettavan ja kivan auton. Tuolla kun ajelee niin siellä on pientareella eniten just mersuja.

Sanoisin tähän vielä yks juttu, mutta.... kirjoitan sen päiväkirjavihkoon.

Ja sen auton rekisteriksi tulee NAH-7 ( sehän on jatkumoa MUN-6) autoon tulee myös kylkiin 7 mustaa pyörylätarraa, ja takalasiin on tuossa toinen nahkiaistarra. Jos auton ostaa, niin se 999e ( rekisteri) siinä konkurssissa enää paljoo merkitse. Syön sitten vähempi.
Just oli Aamulehdessä miten sitä voi sairaus iskeä ja ei todellakaa kannata aatella että "sitten kun" vaan tee se NYT. Juurikin näin oon aatellu, mieluummin elämää vuosiin kuin vuosia elämään.

Testarossa olisi kiva, punaisena tai valkoisena.

image.thumb.jpeg.f600dc2222c04f2c84b7c00bed1fbecb.jpeg

image.thumb.jpeg.462983bab19cf90fb3443a66a1615ce9.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
rekisterinumero

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Minkähänlaisia karkkeja sitä ostais isot määrät viemisiksi illan kyläpaikkaan. Olen perinteisesti ollut karkkivastaava. 

Ja millä sinne kulkisi ja sieltä pois. Mennessä vielä sataa vettä reilusti näillä näkymin mutta myöhemmin illalla kotiin tullessa on jo täysin poutaa. 

Kirjoitettu

^ ei mulla tommoseen ole rahaa, ja on vielä vihasen näköne ( tai toisaalta se onkin hyvä asia, täältä tullaan väistykää...). mutta sen pitää olla farmarimalli, saan kuvausrekvisiittaa takalokeroon. Ja "paksummat" renkaat, noi ohkaset on ihan kamalia
Kun tuolla olen Nakkilaan ajellu, niin monta kertaa on jonkun auto pientareella ja useimmiten ne on mersuja.
Tämän kesän projekti on korjauttaa mazda, ja mietin sitten sitä "uutta" , ei kaikkea stressaavaa nyt samaan vuoteen pysty.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.