Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pitäiskö tilata uusimpaan pyörään (YT Izzo) 5 cm stemmi alkuperäisen 6 cm tilalle kokeiltavaksi. Ei tuo nykyinenkään huono ole mutta ohjaamo on kyllä havaittavasti pidempi kuin pidempijoustoisen maasturini. Siinä on 4 cm stemmi ja korkeammalla nousulla oleva ohjaustanko. Reach ja stack mittoja en nyt ulkoa muista. Reach kuitenkin samaa luokkaa (n. 475 mm) eli stemmin pituuseron kyllä huomaa. 

Samalla varmaan pitäis tilailla ainakin yhdet uudet renkaat kesäksi parkkiajoon. Assegai maxgrip DD eteen ja varmaan DHRII maxterra tai maxgrip DD taakse. Harkitsen sitä, että kun on vaihdon aika niin siirrän Assegain taakse ja eteen tilaan uuden. Siksi eturengaskin DD.

Posted

Ajattelin taas ottaa pienen keventelykuurin (10pv) joten puntit taas tauolle parin kerran jälkeen vähäksi aikaa. Joten viimeisin harkinta, ajasinko kevyttä reeniä pyörällä terassilla trainerilla pakkasessa vai ulkona normaalisti. Terassin puolesta puhuisi että voi säätää vastuksen tarpeeksi kevyeksi ilman ylämäkiä ja vastatuulta --> saa pidettyä sykkeen tasaisesti just halutulla alueella läskien paloa ajatellen, mutta terassia vastaan puhuu että pitäisi virittää trainerin viereen 2000W syövä terassilämmitin että ei saa sähköiskua Tacx Neo trainerista kun sitä EI ole tarkoitettu pakkaskeleille...

Posted (edited)

Läskiin ei paljon SLX-kampia laiteta eli uus eturatas RF Cinch kiinnityksellä. GX AXS olisi houkutteleva valinta niin sitten olisi kummassakin maastopyörässä ristiin käyvät osat. Täpärissä kun on X01 AXS.

 

Mekaaninenkin GX olisi siinä mielessä, että pakat ja ketjut menisi samat molempiin niin ei tarttis tuplata varaosavarastoa.

Edited by IncBuff
Posted

Sramilta kannattaa tosiaan vähintään gx sarjaan lähteä. Hieman kallis senkin sarjan takavaihtaja tosin omaan makuun. Se kun on se osa mitä olen viime vuosina joutunut pariin kertaan uusimaan. 

Posted (edited)
5 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Ajattelin taas ottaa pienen keventelykuurin (10pv) joten puntit taas tauolle parin kerran jälkeen vähäksi aikaa. Joten viimeisin harkinta, ajasinko kevyttä reeniä pyörällä terassilla trainerilla pakkasessa vai ulkona normaalisti. Terassin puolesta puhuisi että voi säätää vastuksen tarpeeksi kevyeksi ilman ylämäkiä ja vastatuulta --> saa pidettyä sykkeen tasaisesti just halutulla alueella läskien paloa ajatellen, mutta terassia vastaan puhuu että pitäisi virittää trainerin viereen 2000W syövä terassilämmitin että ei saa sähköiskua Tacx Neo trainerista kun sitä EI ole tarkoitettu pakkaskeleille...

Mikset kokeilis kyykky ja vaikka pystypunnerrus tms. 10x10 vuoropäivinä?  Jotkut väittävät et se vasta laihduttaa. Itsellekin tekisi kyllä hyvää vähän ottaa massaa pois vaihteeksi. Tuli tänään puntarissa kaikkien aikojen enkka... tosin vyötärö oli kutistunut niin eikö toi ole sitten vaan hyvä? Hehhehehheehee... itsepetos on niin makeaa.. :D 

Edited by tommi2
Posted

Ei pyöräilyyn liittyvä, mutta vakavasti harkinnassa siirtyä patteri-autoiluun. Yllättäen ois Id Buzz Cargo käden ulottuvilla ja kova tutkiminen tuleeko tuolla toimeen kun joutuu välillä vähän edempänä seikkailemaan Oulusta.

  • 3 weeks later...
Posted

Vähän huonolta näyttää... sormia polttelee... ja toihan on halpuutussesakin!
Pitäisköhä tehdä Sulo Vileenit, ennen kuin hinta nousee.

Tommilla taisi tuon lukon sielun arvoituksesta jäädä joku syndrooma..?
Nyt olisi mahis korjata asia edullisesti - tai sitten pahentaa :D

image.thumb.png.5d5d1601c670269d87990967c2d8b4a7.png

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Accept Terms of Use and Privacy Policy.