Jump to content
IGNORED

Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)

Recommended Posts

En kehottanut ketään jättämään tuoteselosteen lukematta😎 Jokainen käyttäköön omaa harkintaansa; itse olen käyttänyt sitä laimennussuhteen valinnassa...

Suojahanskoja ei muutenkaan kannata missään siivouspuuhissa unohtaa.

PS Vaikka harkittuaan toisenkin kerran tulisi siihen tulokseen, ettei käy verenluovutuksessa, voi harkita liittymistä kantasolurekisteriin: https://www.veripalvelu.fi/kantasolurekisteri/liity-rekisteriin/nain-liityt

Kappas vaan! Jopotuinen kommentoikin edellisen postaajan käyttämää ainetta. Vastaukseni taisi lähteä selkäytimestä, mutta jääköön nyt sellaiseksi...

PS Joskus kauan sitten avasin siinä toisessa foorumissa ketjun, jossa mainostin silloin vielä Luuydinrekisterinä tunnettua Kantasolurekisteriä ja yritin kovasti kannustaa lukijoita eli nuoria ja keski-ikäisä miehiä liittymään siihen.

Erehdyin käyttämään huumoria eli parodioimaan silloin esillä olleita piilomainoksia eli foorumiviestejä, joissa kehuttiin jotain tuotetta ja mukaan laitettiin linkki kertomatta sitä että postaaja sai jonkinlaista korvausta jokaisesta klikkauksesta tai ainakin jokaisesta linkin kautta tulleesta tuotetilauksesta. Muistaakseni väitin että jos tietty määrä lukijoita liittyy linkin kautta rekisteriin, saisin silloin melko uusilla sähkövaihteilla varustetun maantiepyörän...

,..ja melkoisen moni foorumilainen otti tai oli ottavinaan sen täydestä ja läksytti minua, varoitti muita avaamasta linkkiä ja kertomalla ettei ihan varmasti aio liittyä rekisteriin takiani...

...ja seuraavina olivat vuorossa vitsikkäät sankarit, jotka käänsivät keskustelun luuytimistä spermaan...

...eikä kulunut aikaakaan, kun silloiset moderaattorit poistivat aiheen...

..eli jostain kumman syystä ketjun lukitseminen ei silloin riittänyt! Ellen ihan väärin muista, sain vielä satikutia siitä että olin sotkenut vakavaan ja tärkeään asiaan huonoa ja vaikeasti ymmärrettävää huumoria...

...että sellaista oli jo silloin.

Harkitsen josko jaksaisi vaihtaa vihdoin nastarenkaat yhteen fillareista. Litkut renkaassa saa aikaan haluttomuutta käydä toimeen kun puutarhaletku ei ole käytössä ja hommaa voi tehdä ulkona. Talveksi laitan sisurin kyllä mutta en jaksaisi alkaa hommiin ja putsailla litkuja kesän jäljiltä.

Olen toteuttanut edellisen harkinnan eli vaihtanut nastat pyörään ja yhden 2 tunnin lenkinkin ajoin.

Hiihtoa olin harkinnut tälle päivälle mutta hieman tuo pakkanen on turhan kova ja kiristymään päin. -13 tällä hetkellä. 

Harkitsenkin kuntosalia.

Uusi leivänpaahdin, löyty nimittäin yksi 4-paikkainen kaponen leivän korvennin.

Ei mitään käsitystä, onko hyvä vai vieläkin huonompi. Kyljethän tuossa tulee tosikuumiksi, kun on rosteria. Kuumuuden siinä joutuu ottamaan vastaaan vääjäämättä, jos kaposta mallia mielii, sillä ne kai mallina on poistuneetkin markkinoilta.

Tehoja tuossa luvataan hieman niukanlaisesti, 1200 W,
Nykyisessä 4-paikkaisessa Philipsissä näky olevan 1450 , eel parikyt pinnaa, joka tuntuukin jo. Toki, miten paahtimen sisällä nuo heijastuspinnat hoidettu, vaikuttavat myös lopputulokseen.

Kuluttajalehti oli nuita testaillut myös. Ykköspallille meni KitchenAidi ja peränpitäjäksi OBH Nordig. Jostain syystä eivät olleet mittailleet paahtimien ulkolämpöjä.

Luulenpa kuitenkin jatkavani nykyisen paahtimen kanssa ja koettaa korjata sen ulkonäköä.

Emerio TO-127549

image.thumb.png.dfb3fbef59119f197ae3c4ff8462034b.png