Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Koska viimeksi ajoit?

Featured Replies

Kirjoitettu

Aamulla 88km sateessa. Meni vettä saappaanvarsista ja sukat ihan märät. Nyt sitten vielä oikean etusormen kärkinivel krampissa enkä saa sormea suoraksi on aika iso vaiva esimerksi kirjoittaa....

• Viestejä 981
  • Katselut 80.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei ollu sankariolo. Jostain syystä ei kulkenu ees alussa normaalisti ja marmatin vaimollekin puhelimessa että luulin että voin tykittää Hangonniemen myötätuuleen miljoonaa mut tuntu että kaikista tutk

• Äsken. 402,04 km / 17h04min45sec / avg 23.5 / nousua 2517m / keskisyke 125. Yöllähän ei tuule? Väärin. Imi aikalailla mehut tuo vajaan parinsadan kilsan yhtenäinen vastatuuli osuus. Ja reilu pari tunt

• Äsken 15.6km ja kohta vähän enemmän...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Mäkin erehdyin hiljakkoin ohittamaan rinnakkain pyöräilevän sähköpyöräilijapariskunnan (eläkeikäisiä). Ukko huusi perään KELLOa. Teki mieli vastata PEILIä. Mulla itselläni on moottoripyörän peili. 😁

Minä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä, että ihmisten mielestä on oikein tukkia koko klv ja sitten jos joku haluaa ohi tms. niin pitää erikseen pyytää. Mikä siinä on että luullaan, että omistetaan koko väylä.

Ja on-topic niin eilen 40km greivelillä ulkoilureittejä ja kelvejä ihan rauhassa.

Muokattu: , käyttäjä: IncBuff

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eilen 40km maastoa. Satoi vettäkin välillä ja rakeita mutta loppuviimein hyvä lenkki.

Kirjoitettu

Aamulla 96km, äh 1km enempi niin tulisi yhteensä 110km. Ajan kotimatkalla sakkikierroksen.

Mä en myös ymmärrä, jos huutaa tööt ja edessä oleva kuulee kun kerta huutaa "KÄYTÄ SITÄ KELLOA" kun äänimerkin saa antaa myös muulla tavalla. Mun kellossa on tämmöinen "tööt"-ääni.
Sitten kun sitä kelloa käyttää ( cyclo) niin !HUI KAUHEETA!

Kirjoitettu

Eilen 7 km lapsen kanssa. Tänään käydään yhdessä asukaspuistossa ja lenkin pituus kasvaa ehkä 9 kilometriin :)

Vesipullo ja pieni eväs toki mukaan, että jaksetaan :)

Kirjoitettu
9.6.2023 klo 10.33, tempokisu kirjoitti:

Aamulla 96km, äh 1km enempi niin tulisi yhteensä 110km. Ajan kotimatkalla sakkikierroksen.

Mä en myös ymmärrä, jos huutaa tööt ja edessä oleva kuulee kun kerta huutaa "KÄYTÄ SITÄ KELLOA" kun äänimerkin saa antaa myös muulla tavalla. Mun kellossa on tämmöinen "tööt"-ääni.
Sitten kun sitä kelloa käyttää ( cyclo) niin !HUI KAUHEETA!

Minä ainakin myös hidastan ja jos ei huomata niin sanon "pyörä takaa". Kiitän ohitushetkellä. Yleensä toimii mutta joskus on näitä missä sun kello on tyyppejä. Todella outoa.

Kirjoitettu

^  koiranulkoiluttajille samoin, muuten vaihtelee voi olla vaikka "voisitko väistää" eikä se tööt tule vihaisesti..

Kirjoitettu

Aamulla ennen töitä 102km. Kova tuuli.
Mutta ihan turhaan hermoilin miten saa ajettua, tavoitteen 87km ehtii vähemmälläkin riehumisella, alkulenkin ajoin isolla keskiöllä reippaasti.

Kirjoitettu

Kävin metsästämässä punalaputettuja tuotteita kylän toisella puolella, liekö (ex) Lohjan maalaiskuntaa. 39,5 km. Rantaosuus Lohjan kaupungin alueella on aika hieno, puusiltaa ja ajoramppia veden päällä. Metsästys onnistui. Tää oli tekosyy lähteä lenkille. Ensi kerralla saa shortsit riittää ajohousuiksi.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Aamulla sai jo lähteä lyhkösillä, kumminkin innostui ajaan reippaasti...kesäkurapyörällä, sillä töitten jälkeen kävin neurologilla Terveystalolla enkä Ferraria siihen parkkiin jätä niin pitkäksi aikaa. 110km tuli yhteensä.

Kirjoitettu

16 km sinkulalla, kävin Alkossa😉 juuri äsken.

Lukko oli hukassa, meinasi lihavalle pojalle tulla kiire.

Potta ja lasit kyllä löytyivät, kun paraatikiesiä on tullut

ulkoilutettua hyvillä keleillä, ehkä parin satkun verran.

En pidä kirjaa, enkä enään pakkomielteille tien laitaan.

Ajelen huvikseni/tarpeeseen. Mukavaa oli vanhan

Campan kympin raksuttelu.

Toisaalta tuolla vaihtuvavälityksisellä olisi ollut

mukavampi taittaa taivalta, valitsin silti ss kippuran.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Päiväkirjaan tulee ajokilometrit, säätila Pirkkala ( klo 05 ja iltapäivällä kesällä ) ja Nahkiainen klo 05 sekä Raahen merivesi.

Pirkkalassa oli aamuveedeltä +16 astetta, Nahkiaisessa +13 ( ja muut tiedot puuttuvat) ...ja äskön ajettu 102km.
Ajattelin että ajelen vaan rauhallisesti...mutt otinkin vetoja ja huristelin neljääkymppiä. Ehdin näinollen käydä ennen töitten alkua vielä apteekissa.

Kirjoitettu

Eilen oli miellyttävän lämmintä. 43 km, otin vichyhörpyt 10 km kohdalla. Olis pitänyt pysähtyä useammin juomaan.

PS. Ajomuistiinpanoja kysytään viimeisellä ehtoollisella. Joskus intissä aukin kouluttaja pyysi muistiinpanovihkot tarkistettaviksi. Äijä tuli sitten kysymään mun vihkosta, että mitä tuossa kohtaa lukee. Oli pakko vastata, että en tiedä. Olis pitänyt lisätä, että sodan syttyessä venäläiset putkiradiot heitetään elektroniikkaromulavalle.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.