Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20233 vuotta Gardalla on liki kaikkea, jos vaan pää kestää (mulla ei kestä). Kiipeilyreittejä lähietäisyydellä, tuossa helpompi. https://www.via-ferrata.de/klettersteige/topo/via-ferrata-fausto-susatti Rivasta pääsee suoraan ylöspäinkin, ei sovi kaikille https://www.via-ferrata.de/klettersteige/topo/via-ferrata-amicizia Arcossa on sitten pienempiä reittejä (nekään eivät sovi mulle - kokeilin). Vesiputous kallion sisällä (pääsymaksu). https://www.cascata-varone.com/en/varone-waterfall-cave-park.htm
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20233 vuotta Joo, hyvin oli esitteitä tuolla. Vaikka alle kolmessakympissä mentiin useimmiten ja puolipilvisyyden merkeissä, niin kuumuus kyllä tuntui. Metsäpatikointi oli paras vaihtari. Isoilla vuorilla sai sitten laittaa pitkähihasta ja kaipailin pipoa (12 astetta tais olla). Paljon oli pyöräilijöitä ja kannattas ehkä ottaa ainakin mun sähköpyörä ja joku aloittelijoiden ohjattu maastoretki aluksi, meinaan kattelin lähivuorella maastoreittiä, siinä oli hirveän jyrkkä ja suora mäki, missä liki puolimetrisiä "kiviportaita". Mä olisin ehkä ekan pystynyt hyppäämään, mutta seuraavassa oltaisi sitten menty nenilleen, näitä kun oli yli 5... tekijä varmaan a) hyppää kaikkien yli b) ajaa 20+ cm jousto kolisten pokerina vauhdilla vaan. Hyvä mesta se oli, menen varmaan uudestaan.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20233 vuotta Kuulostaisi mun reiteiltä 😀 Kun vielä sais kyydin aina ylös.
Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20233 vuotta Äsken ( tai siis kävin vielä lenkin jälkeen rannalla, mutta vakiopaikalla ei lokkeja...) 50km hitaasti. Jalat on vieläkin ihan voimattomat, rappusia noustessa erityisesti.
Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 20233 vuotta Äskön 114km ennen töitä. Aika hyvin väistelin sadekuuroja, Sarankulmassa laitoin sadetakin + kurarukkaset, puolisen tuntia satoi ja sitten olikin jo kuiva maa.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 20233 vuotta Äsken erittäin hitaasti 22km. Väsy ja ihan voimaton olo, mikä oli tiedossakin kun eilen kahteen kertaan kastui. Ja syksyn tuntua ilmassa.
Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 20233 vuotta Parin tunnin lenkkejä melkein joka päivä. Olikohan ke., kun edessä ajoi ikihippi liki puolimetrinen tukka hulmuten 30-40 v vanhalla laatupyörällä. Takavanne vispasi varsin näyttävästi. Ei siinä mitään, fillari pitää ajaa loppuun ennen vaihtamista. Eräs 90+ ikäinen (täyttää syksyllä 95, jos täyttää) puhui joku aika sitten, kun hän osti armeijan jälkeen 1. polkupyöränsä. Joku haaveri sattui, kun fillari oli 40 vuoden ikäinen. Joutui ostamaan seuraavan. Muokattu: 21. Heinäkuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20233 vuotta Kävin toissapäivänä kokeilemassa Oulun Rusko tunturia. 20 euroa oli lippu tarjouksessa. Muutamat ihan päättömät hyppyrit siellä. Varma kuolema jos yrittäisi.
Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 20233 vuotta äskön töihin 118km. Ajelin sitten kuitenkin alkulenkin reippaasti, ja olin kellonaika-pisteen kohdalla jo 8.58. Sitten "joutuu" ajelemaan kaikkia lisälenkki-kiemuroita.
Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta Offtopic: Eilen sen sadannen kerran paistoin oikeaa kenkää.. Jalkaa muokattu isommaksi jotta kenkä leviäisi kriittisistä paikoista. Ontopic: Ja äsken kävin koeajamassa muokatun kengän: 122km.
Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta Huomenta. Mikä juttu tämä "kengän paistaminen" on?? Ite ajan tavallisilla kengillä koska vasen tassu tarvii leveemmän kengän ja toisekseen on paljon turvallisempaa ettei ole sitä klossi-kiinnitystä. Yhteensä tuli tä----eikun eilen 134km. Pitikö sitä taas aamulla ajaa reippaasti, kotimatka tosi hitaasti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään