Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Koska viimeksi ajoit?

Featured Replies

Kirjoitettu

Ajaminen tuntui tänään siis ihan mukavalta ja kun oli jotenkin huono olokin niin teki hyvää hengittää syvään raitista ilmaa, eikä 80km mikään pitkä matka ole, varsinkin kun tuli kivoja luontohavaintoja samalla....mutta sitten se kävely, herrajumala mä tarviin kävelykepin kohta. ( onkohan mun vanhat suksisauvat enää tallella vanhemmillani....)
Sama juttu viime talvena kun koira hyökkäsi ja kaaduin pahasti. Pyöräily sujui ihan ...ok, mutta auta armias kun piti kävellä, ihan raajarikkona laahustin.

Mutta olen mä luopunut 20 000km vuositavoitteesta, tuskin tulee. Haluan käydä talkoissa, Nakkilassa  ja muuten löntystellä luonnossa havannoimassa.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

• Viestejä 981
  • Katselut 80.2k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ei ollu sankariolo. Jostain syystä ei kulkenu ees alussa normaalisti ja marmatin vaimollekin puhelimessa että luulin että voin tykittää Hangonniemen myötätuuleen miljoonaa mut tuntu että kaikista tutk

• Äsken. 402,04 km / 17h04min45sec / avg 23.5 / nousua 2517m / keskisyke 125. Yöllähän ei tuule? Väärin. Imi aikalailla mehut tuo vajaan parinsadan kilsan yhtenäinen vastatuuli osuus. Ja reilu pari tunt

• Äsken 15.6km ja kohta vähän enemmän...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Nickname kirjoitti:

Kaupunki sinkulointi on kivan rentoa ja tutustakin kaupungista saattaa löytää uutta nähtävää, itse bongasin eilen yhden uuden kirpparin mistä en ollut tiennyt ja onhan esim nuo vanhat puutalo korttelit ihan yhtä upeita kuin ne maaseudun pitkät hiekkatiet.

Mulla lisäksi tulee sellanen "olen aika nuori kun vetelen urbaanissa miljöössä sinkulalla"-fiilis :D . Sitten kun näkee heijastuskuvan vaikka ikkunasta, huomaa totuuden. Aivan sama, fiiliksellä mennään. 

On-topic: Just äsken "urbaania" 20 min, kaupasta hakee juustoa ja makkaraa + pari Cokista (pojalle). 

Kirjoitettu

Sen verta jännitti ja hermostutti että kävin äskön ajaan hitaasti 18km, tunnissa. No, sentään pystyy ajaan, mutta on kyllä voimattomat jalat. ( vähän ehdin toivoa että jospa olisivat palautuneet, mutta ei) Mennään nyt sitten talvinope...tai hitaudella.
Fiilismittari näyttää pelkkää sadetta :(

Kirjoitettu

No olen ajellu ny 65km+42km ( tulin kesäkurapyörällä varmuuden vuoksi) mutta käyttäny tähän tunnin enenmmän aikaa kun aiemmin. Ihan hiljakseen poljeskelin. Matkalla Kari sattui samalle reitille, totesi heti tilanteesta että isompi nestehukka.

Kiva ajella rauhallisemmin. Eihän se 2000km/kk tavoite ole vielä poissuljettu, lähtee aikasemmin.

Kirjoitettu

Näyttikin liian hyvältä ....kotimatkalla 7km ennen määränpäätä kaamee sadekuuro ja kastuminen. Josta tämä mun lastoitettu sormi ei tykänny ollenkaan. 
Pyörän pesuakin sitten. 

yhteensä tuli 120km. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Äsken reilu pari tuntia maastossa. Vettä alkoi satelemaan niin tulin poies. Sen verran pahan näköinen ukkoskuuro oli merellä, että sen alle ei kiinnostanut jäädä jos se nyt ois sattunut tulemaan päälle.

Kirjoitettu

Aikainen lintu madon nappaa - nyt on koossa jo 71km + 43km suhteellisen rauhallista ajelua ( töihin kesäkurapyörällä koska pitää jättää Rautatieaseman pyörätelineeseen lääkärikäynnin ajaksi).

Huomiselle jää siis enää noin 60km mutta todennäköisesti tulee normaali työmatkalenkkeily.

Kirjoitettu

Äskön satasen. Kääk! olipa puita kaadettu Säijässä! 

- on muuten niin paljon helpompaa ja kilometrit karttuu nopeemmin kun ajaa alkulenkin ja työmatkakiemuraa. Yhtäjaksoinen maantie tuntuu ettei etene, tai etenee paljon hitaammin. Tosin ajoin hitaasti, eilen oli raskas päivä -

Kirjoitettu

Eilen 2,5 km x 2. Huima kilsasaldo siis jälleen kerätty. En olekaan muistanut vielä kirjautua työpaikan kilometrikisajoukkueeseen. Merkittävä apuri jäänyt pois :)

Kirjoitettu

No yksi tavoite saavutettu; kesäkuussa 2063km - tavoite oli yhtenä kuukautena 2000km. 

Äskön ajoin sadekamppeissa 41km. Eihän se nyt niin kamalaa ollut, kun ei ole mitään aikatauluja. Pyörällä vielä rannalle ja vein lokeille silakoita. 

Kirjoitettu

Aamulla ennen töitä sain satasen ajettua. Sadekamppeilla eli saappaat ja sadetakki, kurarukkaset tumpun päällä.

Kirjoitettu

Äsken kaatosateessa 24km. Kävin vaihdatuttamassa tämän sormilastan kun tuntui että sormi tulee teippien välistä pois. 
Mukava mies se kipsimestari. Juteltiin nahkiaisista ja lintujen havainnoimisesta.

Jos huomena on samanlaista kaatosadetta niin saa riittää lyhyt alkulenkki ja työmatka. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.