Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi No mutta nyt tuli harvinainen vieras! Hauskasti toimituksessa hoksittu tuo neandertali viittaus https://tekniikanmaailma.fi/yotaivaalle-on-palannut-komeetta-jonka-viimeksi-nakivat-neandertalinihmiset/
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi 11 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Vaikka itse olenkin aika härski rääväsuu ja silleen, mutta tämä suoritus kyllä loksautti leuat. Toista ospuolta loukkaavampaa toimintaa en heti tunnista, oli nämä sukupuoliroolit sitten kummin päin tahansa. Shirly Karvinen todisti hävyttömän tilanteen yökerhon vessassa – naisen härski toiminta veti sanattomaksi https://www.is.fi/viihde/art-2000010742078.html Totta, tosin tuossa ulkona odottanut ei osannut loukkaantua. Muijalta kyllä "kylmäveristä" käytöstä. Tosin kyllähän julkisuudessa kerrotaan mitä ihmeellisimmistä vapaista suhteista ja monisuhteista. Mun mielestä todella härskiä on myös sellainen, kuitenkin varmaan valitettavan yleinen tapa ilmoittaa puolisolle erosta, että ilmoittaa olevansa toiselle henkilölle raskaana. Eli että on ollut suhde jonkun toisen kanssa ja on tullut raskaaksi ja aikoo perhe-elämän sitten tän uuden kanssa aloittaa (jatkaa sitä salassa aloitettua). Kyllä se eroaminen pitäisi hoitaa ajoissa jos sellaiseen tilanteeseen katsoo ajautuvansa.
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Yhdelle frendille kävi noin. Nainen ei eka edes kertonut ettei hänen lapsi, mut ku mies kävi kosimaan...
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi Katsoin äsken apteekissa syyläntappamisliuosta. Pienen pieni purtilo luokkaa 39 €. Tippa poistettavaan kohtaan kerran viikossa. Jätin ostamatta. Netistä selvisi, että liuoksen vaikuttava aine on muurahaishappo, jota myydään farmareille 200 ja 1000 litran astioissa. Litrahinta hilkun yli euron Hankkijalla. Itsekin aikoinaan lätrännyt tuon kanssa varsin reippaasti. Ibc-kontista vaan avoastiaan ja kippaus sikojen puurokomponentin sekaan. Tuoksu on sitä luokkaa, että sen tunnistaa loppuikänsä. Muokattu: 5. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20241 vuosi Onko suomalaisen rakentamisen korkea laatu pelkkä myytti? Jo 50-luvulla tehtiin vähän sinne päin
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi 5.10.2024 klo 13.07, alpensau kirjoitti: Katsoin äsken apteekissa syyläntappamisliuosta. Pienen pieni purtilo luokkaa 39 €. Tippa poistettavaan kohtaan kerran viikossa. Jätin ostamatta. Netistä selvisi, että liuoksen vaikuttava aine on muurahaishappo, jota myydään farmareille 200 ja 1000 litran astioissa. Litrahinta hilkun yli euron Hankkijalla. Itsekin aikoinaan lätrännyt tuon kanssa varsin reippaasti. Ibc-kontista vaan avoastiaan ja kippaus sikojen puurokomponentin sekaan. Tuoksu on sitä luokkaa, että sen tunnistaa loppuikänsä. Syyliin on olemassa ilmainen hoitomuoto. Tosin joudut odottamaan ensi kevääseen. Katkaise voikukka ja töpöttele sitä valkoista maitiaisnestettä syyliin, vaikka pari kertaa päivässä. Samaa voikukanvartta voi käyttää useamman kerran, katkaiset eri kohdasta. Syksyllä syylät on kadonneet. Sain aikoinani pianonsoitto-oppilaaltani syylät omiinkin sormiini, ja ne poistui voikukkahoidolla. Apteekissa on myös jäädytys-sprayta, joka toimii myös. Kunhan muistat ettet poista sitä jäädytys-tötsää heti... ~ ~ ~ yllätti että jääkaappiin jäänyt vielä yksi nahkiainen, iso. Ja se että pakastimessa on kahdeksi kerraksi kalaa, pieni nieriänpala ja muikkuja.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi itse asiassa kokeilin voikukkajuttua, mutta taisi olla sellainen aika, että siinä varressa ei ollut oikeastaan mitään irti heruvaa. Onhan tuolla innokkaita voikukkia vieläkin. Täällä on jokin perin runsaasti kasvutilaa vaativa jalostuslinja. Täsmämyrkkyjä saa ostaa vain pitemmän kurssin käymällä. Muokattu: 7. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ kuten sanottu, on keväällä - alkukesästä tapahtuva hoitomuoto. Tässä varmaan joutuu jatkossa hyödyntämään voikukan lehdetkin salaattina...
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi 2 minutes ago, alpensau said: itse asiassa kokeilin voikukkajuttua, mutta taisi olla sellainen aika, että siinä varressa ei ollut oikeastaan mitään irti heruvaa. Onhan tuolla innokkaita voikukkia vieläkin. Täällä on jokin perin runsaasti kasvutilaa vaativa jalostuslinja. Täsmämyrkkyjä saa ostaa vain pitemmän kurssin käymällä. Sakujen Continental on tehnyt kokeita voikukkakumista. ilmeisti tuote on markkinakelpoinen ja odottaa vain gummipuugummin hinnan nousua.
Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 20241 vuosi 31 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Sakujen Continental on tehnyt kokeita voikukkakumista. ilmeisti tuote on markkinakelpoinen ja odottaa vain gummipuugummin hinnan nousua. Eteläisessä Suomessa tuottajat ovat edenneet jo pitkälle kyseisen rahakasvin tuotannon parissa. Mainittuja peltoja kutsutaankin rahapelloiksi.
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi Krista Pärmäkosken ja miehensä ero. Siis rakennetaan valtava lukaali "loppuelämän asunto"...kumpikohan jäi sinne asumaan vai jäikö kumpikaan? Krista Pärmäkoskesta - elämänkerta. No siitä oli niin pitkä juttu Aamulehdessä ja iltapäivälehtien nettisivuilla että kuka sitä kirjaa enää ostaa kun kaikki kerrotaan lehdessä? Sensijaan ei yllättänyt että ei Krista ja Kerttu nyt mitään ylimpiä ystävyksiä ole. Naisissa jos on suhteellisen tasaveroiset voitosta kamppailevat, niin ei olla kavereita ei. Jos taas tasoero on suuri, niin se parempi voi olla iloinen jos toinen onnistuu. Muokattu: 9. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi ^Jotenkin käynyt täältä palstalta ilmi että nainen ei voi toisen naisen onnistumisista olla koskaan onnellinen/otettu/tms. Aina on joku pielessä siinä toisessa. 🤔
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ kun se vaan menee näin, se on aina menny - olen ollu kohteena.. Kun voitin tempossa, niin ne lähelle yltäneet ei moikannu eikä puhuttu pukkarissa. Mutta annas olla kun epäonnistuin, niin seuraavissa kisoissa moikattiin. Ajettiin maantieajoa niin nyt tempokisu vetää, taannoin Pirkkalan Säijän ism-maantieajossa v**tutti siinä määrin että mä pysähdyin, kuulkaa nyt joku muu vetää. Voitin kyllä oman ikäsarjani. Paras oli kun Posion ikäkausimaantieajossa ihmettelin että saako ny lähteä etuauton takaa ajaan, ja se oli siinä, ai että sai yksin ajaa ja voitti - ainoastaan että kun mun sarjassa oli liian vähän osanottajia niin ei tullu palkintoa. Mutta oli kyllä hieno reitti, erityisesti kun sen sai ajaa ilman stressiä. Ihan eri homma ukkojen kanssa. Ikänaisena sain ajaa sitten maantieajoa ukkojen kanssa, siinä kun yksi kääntyi väärälle tielle, me pysähdyttiin ja yksi kävi hakeen kaverin porukkaan ja jatkettiin. Naisissa 1999 Tampereella Pyynikillä SM-maantie, mä erehtyin väärin risteyksestä, niin ei todellakaan kukaan tullu auttaan, olivat mielissään kun toi jäi toinne. Oli ihan vähällä että olisin voittanu ( kas kun aloitin pyöräilyn 2kk ennen tätä kisaa) pronssia, mutta kaaduin pahasti ja siinä verissäpäin en enää ehtiny saamaan Sirpa Koukoa kiinni. ..niin siis olen ollu kohteena mutta ihan samalla tavalla itenkin tunnen siinä ei sitten auta kun yrittää parempaa tai eri laji. Tosin nyt on jo senverta ikää että ymmärrän kyllä että puolta nuorempi ajaa ohi, mutta ikäiseksini olen aika hyväkuntoinen. Vaikka se mummeli ihan muuta keksi... Muokattu: 13. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kaverin koira yritti purra ja näytti hampaita. Mä olen omahyväisyydessäni luullut tulevani toimeen kaikkien koirien kanssa vain huokumalla energiaani. Ehkä toi oli mielenvikainen tai jotenkin sekunda?
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20241 vuosi Yllätti että auto ihan huurussa. Menin laittaan peitot ja lämmittimen päälle. Tuumasinkin etten lähde tänään pyöräileen, ei osaa asennoitua että se on talvivaatetuksen paikka, ja ehkä cyclon.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään