Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Siis mitäh? mun tempokisu.kuvat.fi - sivuilla "kisakuvia" on käyty 7993 kertaa :D

Myös lintu- ja nahkiaiskuvia on käyty jonkuuverran katsomassa...aattelin että vaan ehkä iskä käy...

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ja tässä kun olen inventaariota tehny ( heitän turhaa tavaraa pois) niin sattuipa kansio "..todistuksia".
Ai olen hyväksytysti suoriutunut anestesiologan kurssista...ja ensimmäisessä harjoittelupaikassani kuukausipalkka ollu 10 680km/kk ...

Kirjoitettu
20 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Kauhea poru niiden keskuudessa, jotka eivät olleet tuossa mukana. 😁

Edellisessä elämässä oli myös näitä erilaisia vuoroviritelmiä, myös nuo vkl-vuorot ihan vapaaehtoispohjalta. Kauhea kitinähän tuostakin kehkeytyi...

Kirjoitettu

Lomien sovittelussa on tietty naisoletetturyhmä, joka aina vaatii naama punaisena että juuri heidän lomansa on tärkeää saada päättää ensin. Bossi kuunteli aikansa tota ja sitten käytti työnantajan direktio-oikeutta ja määräsi loma-ajat. Toki niin, että syntyi rotaatiota. Ite piän yleensä muina kuin sesonkiaikoina ja se sopii myös töinimitutuille.

Kirjoitettu

Olipa hienoja rekkoja, varsinaisia "joulukuusia"
Voittaja on mun mielestä joko vihreä Rekkamiehet & country, nimittäin autoon oli maalattu juurikin sen vanhan tv-sarjan ukkelit "Paksu ja Viiksi" sekä heidän rekkansa, ja sitten countrylaulajia. Upea auto, ja pitkä!  Toinen voittajakandidaatti on puna-valkoinen rekka johon oli maalattu maisemaa, hirsimökki - ja kotkia.
Myös western- ja intiaaniaiheiset maalatut rekat oli hienoja. Monissa rekoissa oli hienot kotka-figuurit siinä edessä.
Pikkuautojen voittaja on supersankariaiheinen supervarusteltu auto. Jolla ei kumminkaan rotvallin yli ajeta...Kivointa oli seurata kun valkoinen koira ( oikea koira) ajaa pientä rekkaa :D

Kirjoitettu

^ asiahan ratkesi aika nopeesti, näppäilyvirhe.
Tulee mieleen kauan sitten, kun maksoin ennakkoveron täydennystä ja pankin harjoittelija veloitti sen kaksi kertaa, tilille jäi muutama satanen. Oli ihan hirveetä olla ennenkun asia selvisi, pankin virhe.
Toinen kammottavuus kun tuli verottajalta että syyskuusta eteenpäin joka kuukausi maksettava 6540e...kun mun palkka oli 1000-2000e. Pilkkuvirhe.

Kirjoitettu

No just, menen mä kauppaan aamulla mihin aikaan hyvänsä, niin 90% se ammattilaispullonkerääjä on palauttamassa pulloja myös. Meen aamukuudelta - siellä on, meen seiskalta - ja taas tavataan.
Pidin aluksi ihan outona tyyppinä ( itekin olen) mutta on ihan mukava.

Kirjoitettu

Ekat nastarenkaat bongattu auton alla, pränikät nokialaiset näytti olevan, liekköhän on mitään nastoista jäljellä kun se talvi oikeesti tulee.

Kirjoitettu

Kylki on tullut kipeemmäski, sattuu kun maaten menee - olen tehnyt vähän käsipainoliikkeitä, epäilen että siittä tullu. Jätetään käsipainot nyt pois ohjelmasta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.