Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Raejuusto harmittavan kallista. Itse ostamme vielä vain valion raejuustoa mikä on kalleimmasta päästä. Halvemmat merkit maistuvat selvästi pahemmalta. 

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Meidän Sale. Broilerin paistileikkeet 15€/kg, Liiteristä 9,86€/kg.

Naudan sisäfile 66 €/kg :)

"Meillä kaikkea on ja rahasi kelpaa"

Vai miten se tuo S-rallatus taas menikään :D

Kirjoitettu

^^  se Valion raejuusto on täällä se edullisin. On se kuitenkin edullisempaa ja vähäkalorisempaa kuin Koskenlaskija.

^ "Kaikkea on ( kaikkea on) ja rahasi riittää..."
No onneksi on nyt S-etukortti ja Plussakortti...Pirkka-jääsalaatti on edullisempaa kuin Prisman jääsalaatti.
Mutta mitä hyötyä tuosta Plussakortista on, ehkä jos on tarjouksia vain plussakortilla, mutta miten se kortti jotenkin kerryttää rahaa tai "pisteitä"...mutta en liitä plussakorttia pankkikorttiin.

Kirjoitettu

"Huijarisyndrooma" - mä oletin että huijaat saadaksesi jotain - mutta ei se olekaan niin.
Vaan että miellät itsesti huijariksi kun olet...vaikka päässy opiskeleman arvalla, ja valmistunut säälistä. No näin kävi, huijasin yliopistoa.
Kun on lukenu miten urheiljat harjoittelee ja koko elämä on urheilua, ihan ihme juttu että siittä vaan juoksin 10 000m Suomen Ennätyksen ilman mitään sen kummempaa harjoittelua, ja vailla mitään valmennusta.
Pyöräilyssäkin oli monta vuosikausia harjoitelleita, ja sitten minä siittä vuoden harjoittelulla olen ylivoimainen SM-tempossa.

Tai sitten olin vaan lahjakas. Mun elämä olisi ehkä pelastunut jos EN olisi päässy lääkikseen. Olisin nyt ammattitaitoinen autonasentaja, tai biologi KVVY:llä.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Plussakortti... miten se kortti jotenkin kerryttää rahaa

Maksupääte kysyy toisinaan, että sinulla on 25 senttiä plussarahaa käyttämättä. Haluatko käyttää sitä nyt ?

Mä en pidä enää koko korttia mukanani. Yhtä tyhjän kanssa.

Kirjoitettu

Meillä Rouva vingutti Plussakorttia jonkun 6-7 vuotta ja sitten alkoi tutkiskella, paljonkos on kertynytkään.
Ei paljoakaan. Selvisi nimittäin, että kauppias tulouttaa Finnairin tavoin itselleen kaikki yli 2v vanhat kertymät :D 

Kirjoitettu

Vastapainoksi taas, että k-kauppiaat yleensä tilaavat kaiken mitä asiakas keksii pyytää, jos ei ole vakiovalikoimassa. Asiakasomistajilla ei ole yleensä tuollaista mahista.

Kirjoitettu
30 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

Maksupääte kysyy toisinaan, että sinulla on 25 senttiä plussarahaa käyttämättä. Haluatko käyttää sitä nyt ?

Mä en pidä enää koko korttia mukanani. Yhtä tyhjän kanssa.

Joo niin muuten kysyikin, mä hämmennyin että mitä tää on ( kun ei ollu lukulaseja mukana en selkeesti nähny) no, ei se kortin hankkiminen mitään maksanu. Jos joskus saisi 2 euroa alennusta...

Mutta Nokialla kun ajelin talkoopaikalta, suojateitten kohdalla tosi korkeita rotvalleita! yhteen kolahti ja hyvä kun ei rengas menny, sitten piti todella monta kertaa ihan vaan pysähtyä ja nostaa eturengas rotvallin yli.

Kirjoitettu
21 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti:

Vastapainoksi taas, että k-kauppiaat yleensä tilaavat kaiken mitä asiakas keksii pyytää, jos ei ole vakiovalikoimassa. Asiakasomistajilla ei ole yleensä tuollaista mahista.

Joo, mutta jos kaikkea on, niin silloinhan ei tartte tilatakkaan :D 

Kirjoitettu

Sanna Marinista julkaistu juttu ja kommenttipalsta auki.

Kiireesti sinne kommentoimaan ihmettelynä kommenttipalstan avaamisesta, kun 99% tähän astista jutuista suojattu kommentoijilta.

Ja kuinkas sitten kävikään, kommenttipalsta suljettu ja kommentteja siivottu pois, enää kaksi jäljellä. Tämä oli jo toinen kerta kun Sannan kohdalla tämmönen käpy kävi :D

Melkoista iltapaskojen suojeluksesta tuo näemmä vieläkin nauttii. 

Sanna Marin julkaisi salikuvan Amerikasta https://www.is.fi/viihde/art-2000010713703.html

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Turha kai sitä on tuollaisia marista. Perustat oman lehden joka jakaa uutisia vain Sannasta. Ota vaikka mallia tuosta Uudesta Jutusta, se sai rahat kokoon neljässä päivässä. Kyllä tekijämieheltä pitäisi onnistua kipakammin.

Kannattaa kuitenkin muistaa että nykyisen laintulkinnan mukaan verkkopalvelun julkaisija on vastuussa palvelussa julkaistuista kommenteista. Jos siellä solvataan, on julkaisija vastuussa.

Kirjoitettu

No onpas kipeetä jos oikea käsivarsi osuu johonkin - kääk! kämmenen kokoinen mustelma, vasemmassa kyynärvarressa pienempiä mustelmia. Vasen olkapääkin on arka, ja sielä myös mustelma.
En ole kaatunu nyt minnekään. Olisikohan tullu talkoissa, oikea kylki ( kun 3kk sitten kaaduin kotona) myös kipeytyi ( tosin se ei yllättänyt, lapioin soraa puolitoista tuntia ).

Myös oikeassa olkapäässä on mustelma, ne tosin on voinu tulla repun hihnoista.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
lisää mustelmia havaittu...

Kirjoitettu

Olin hammaslääkärissä, tunnin siinä "makoilin" ja jännitin, nousin ylös niin ei meinannu jalat kantaa.
Pyöräily kotiin oli myös todella hidasta, jotain 17km/h ( no se hitaus ei yllättäny, mutta jaloista voimat ihan tiessään )

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Olin hammaslääkärissä, tunnin siinä "makoilin" ja jännitin, nousin ylös niin ei meinannu jalat kantaa.
Pyöräily kotiin oli myös todella hidasta, jotain 17km/h ( no se hitaus ei yllättäny, mutta jaloista voimat ihan tiessään )

Joku toinen saattaisi katsastaa omat veriarvot. Ensisijaisesti hv.alueen varoilla.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.