Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Onhan toi hienoa, mut näin vaivasena pistää aina miettimään että monenko leikkauksen kautta tota sit hoidetaan...
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi Sitten on ryhmä ihmisiä, joiden tarinoita ei voi uskoa. Joskus Lahdessa puhuttiin uimahallin saunassa autoilukilometreistä. Yx heppu pisti muita paremmaksi - 80.000. Kun kysyin, millaista ajoa sulla on, niin tuo vastasi, että ihan vaan iltaisin pyörin. Just joo. V*ttu mikä urpo.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi ^^ kyllä mä varmaan hulluudessa voitan kaikki, kun olen virallisestikin psykopaatti anorektikko, ja on vielä narsistinen persoonallisuuhäiriö ( niin siis minä joka pidän itteäni epäonnistuneena, rumana ja en todellakaan ihaile itseäni, oon ihmisroska. Miten tästä voi kehittää narsismin? joo ei ne muutkaan lääkärit mitään tiedä...) Ja noi on ukkoja. Pyöräilyn takia on leikattu vasen olkapää, mutta juoksuhölkän takia jalkoja on operoitu 15 kertaa. Anteeksi, mutta nyt arvostan enempi että tunnistaa lintuja näkö ja ääni. Ja jos saa hienoja luontokuvia, että on tässä tavoitetta loppuelämäksi...
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi 6 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Sitten on ryhmä ihmisiä, joiden tarinoita ei voi uskoa. Joo, toki. Mistäs me tiedetään tai uskotaan oikeesti että tempokisukaan on sitä >40000 ajanut koskaan. Ei oo vissiin GPS reittejä esillä Stravassa tms missään ajoista. Mutta joo, mä jopa uskoisin tuon Ruskakisaajan kilsoihin, oli vissiin meinaan sama mies kärjessä 500km ajon jälkeen Kurikassa jo. Eli kulkee ja ilmeisen kovaakin.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Täytyy aina muistaa että tollaselle koijarille rasitus on vähemmän kun meille. Mä joskus seurasin jotain "ultimatum-laihdutusohjelmaa" missä eka kyykättiin ja lähdettiin saman tien juokseen 400m. no luin vähän pidemmälle ja äijä selitti jotain "minuutin kovasta vedosta"... minuutin... mulla menee varmaan 2 minuuttia moiseen, joten tein sen siten että juoksin minuutin, rasitus oli mulle sama. Ko. herrasmies kun ajaa sen päivittäisen 137km niin varmaan samassa ajassa ja rasituksella meikä ajaisi 50km... no 60 . Mut kyl ton jaksaisi vetää useampana päivänä peräkkäin, olen joskus vetänytkin matka-ajossa.. pari viikkoa, kyllä sitten polvet huusi hoosiannaa. sitähän tässä siis haetaan että me ollaan ihan yhtä kovia jätkiä keski-ikäisten loukkaantuneiden ja leipiintyneiden sarjassa. Muokattu: 16. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi 3 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: me ollaan ihan yhtä kovia jätkiä keski-ikäisten loukkaantuneiden ja leipiintyneiden sarjassa. Kyllä! Konjakkilasi kädessä ja sipsipussi sylissä kun sohvalla katsoo tuommosta Ruska ajoakin niin voi sanoa jokaisen kuskin kohdalla että "tuoKIn on kova sälli" eli niinku olevinaan itekin. Ainut että KIN on siellä vetämässä kaatosateessa ja vastatuulessa 2000km kisaa, kun tämä kova on se lasi kädessä ja sipsipussi sylissä sohvalla... 😐
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi No kyllähän innokkaimmat fanit seuraavat tuota Ruskaa 24/8+. Jossain oli kuva, tyypillä oli pari näyttöä eri seurannoille ja sitten somet päälle.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20241 vuosi ^ voitte uskoa ( ai tähän tuli tässä välissä uusi postauksi mutta viittaan VesaP:N harveluun...)tarkkaan olen ajokilometrini merkannut aina. Todellakin ajoin vuonna 2009 sen 40 240km, loppuvuodesta kun tuli kovat pakkaset joutui jo laskeen paljonko on jäljellä ja ajelin joulukuussa useamman kerran päivässä. ( naurua) mitä on GPS ja Strava, mä vaan ajelin... kuuntelin luonnon ääniä ja näin eläimiä..kuten miten kettu ääntelee...kilometrien kertymiseen tarvitaan siis vain matkamittari, ei mitään ihmestravoja.... Pisimmän lenkkini jälkeen( 2010) en uskaltanu käydä uimassa mutta kastelu, ja sitten meni vuorokausi maatessa ja hikoillessa, olin suunnitellu ateriaa lenkin jälkeen mutta pystyin sitten vaan pussikeittoa laittaan... Muokattu: 16. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 20241 vuosi ...se on Ismo Alangon sanoin kun puhuu aina totta niin ei tarvi ihmetellä eikä jännittää mitä tuli sanotuksi... Mutta tässä siis ajellu lenkkiä, töissä ja kotona - molemmissa olkapäissä isot mustelmat ja kosketusarkuus, enkä ole nyt minnekään kaatunu tms.. Mustelmia on myös jaloissa ( tosin näitä mustelmia on ilmaantunut siellä täällä ...) ^ oli toi iha tajuton lenkki, yksin ajettuna... Muokattu: 17. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20241 vuosi Aamulla sujuikin ajaminen ihan ok, mutta töissä tunsi miten voima jaloista karkaa. Ja kotimatka oli varsinainen tuskien taival, ajattelin että kun aamulla sujui niin ajan reippaasti kotiin. 13km ja meni 50minuuttia.
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20241 vuosi Uuden DIY sängyn mukavuus, se yllätti. Aiempi epämukavuus loisti poissaolollaan. Patjasto siis sama, mutta nyt sängyn säleet 125 mm ja 28 mm raotuksella. Vanha oli 50 mm säleet ja 85 mm raotus. Jossain olikin ohje, että vaahtomuoville max 30 mm rako. En tiennyt. Juju on siinä, että kapea säle harvakseltaan ladottuna aiheuttaa suuren pintapaineen, kun taas laveampi säle ja tiheään ladottuna jakaa paineen laajemmalle alueelle, eikä tunnu läpi. No, tuohon joka tapauksessa tulossa uusi paksumpi ja kova patja, tarttis vielä tilata. Muokattu: 19. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20241 vuosi Nuoriso-osasto tinkasi iskän lohisoppaa, no täytynee keitellä pitkästä aikaa. Rungoksi Turskamaan kassia, pieni nyssy kylmäsavua makuosastolle. Kohtuullisia uuden sadon perunoita ja sipuleja saa vielä kaupoista. Muokattu: 19. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20241 vuosi Kaivoin esille muinaisen (tuhoaikaisen) painokalenterin. Miten 57kg/167cm muuttuu näppärästi 96kg/167cm. Huvittavin seikka oli seurusteluun/suhteeseen ryhtyminen uudelleen, 26kg häipyi alle kuukaudessa. Tuon jälkeen en ole punniani vartioinut. On ja pysyy väijymättäkin, eli painanen Xkg/167cm edelleenkin. Enemmän kuin 57, mutta paljon vähemmän kuin 96 Tuohon alapainoon pitänee lisätä ne pari vuotta raskasta fyysistä työtä muinoin, kymppi tuli lisää pelkällä lihaksella. Muokattu: 19. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 7 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: 26kg häipyi alle kuukaudessa. Tässä taas huomataan että ihminen ei ole lämpövoimakone tai nuotio. 26kg = 26 x 7000kcal eli 182000kcal. Jos syöt normityypin kalorit 2000-3000kcal/d pysyäksesi paikallaan, nopeimmillaankin tuo veisi 2kk vaikka et söisi mitään. Mut noi ei tosiaan ole ihan noin suoraviivaisia. Uskoo ken haluaa.Nyt vaikenen asiasta. Uskoo ken haluaa noi jutut.
Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 20241 vuosi Tuossa katselin vanhoja harjoituspäiväkirjoja yms. olin tempokisa-aikana siis yhdessäkin vaiheessa 57kg! KÄÄK! no ehkä se oli lihasta. Ekan kerran paino meni alle 50kg kun ajoin vuonna 2009 sen 40240km ( ja ne kilometrit on tarkkaan merkattu vihkoon ) Neljä vuotta sitten migreeni paheni sikäli että laihduin 43kiloiseksi, siinä kyllä jo alkoi naama roikkua. Nyt on ollut 45-46kg. Mutta aamulla yllätti isoväsy. No, olin eilen yhtäjaksoisesi ulkona 6 tuntia...mutta sittenkin. Merisään jälkeen nukuin kasiin asti ja kävin kaupassa ostaan raejuusto- ja voipaketin. Yllätti yhteishinta, 6,25e! oletin että jotain neljä euroa...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään