Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Myös muovikontit ovat toisinaan niin täynnä, että vien oman keräysämpärillisen toiseen keräyspisteeseen. Sinänsä helppoa, kun asuu kahden kunnan rajalla. Jäteyhtiö on yhteinen.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 202518. Joulu Kirjoittaja Rutilus kääk sentään! Menin pakkaamaan pyörää lenkille lähtöä varten niin edellisen lenkin loppuvaiheessa vaihteet toimi jotenkin oudosti. Aattelin nyt käydä ennen pyörän pakkaamista tuossa korttelin ympäri kokeilemassa että mikähän siinä on. Pääsin 5m naapurin oven eteen asti kun pamahti takavaihtaja paskaksi. Vaihtajan häkin sisemmäinen sivulevy poikki yläkiinnityspultin kohdalta. Voi Rutilus sentään! On jo toinen Sram XX1 vaihtaja missä häkki menee paskaksi! Saatana. Vaihtasin Shimanoon mutta muuten on kaikki niin uutta osaa että pakko pysyä tuossa SRAMissa. Mutta mulla oli hyllyllä ruostumassa vielä edellinen lauennut vaihtaja, niin näyttäs että siinä taas sisempi häkkisivu olis ehjä, ehkä, voi olla että saan siis kasattua kahdesta hajonneesta yhden ehjän vaihtajan. Saa nähdä, pitää olla varovainen ettei häkki lennä silmille, sillä siinähän on kovin vahva jousi mikä vaihtajaa vääntelee. Mutta ei nyt herätä luottamusta saatana. Aikoinaan saanut poikki SRAMin ketjut ajaessa, nyt sit jo toinen vaihtajakin. Campan osat maantiellä ainakin on kestänyt aina vaan. Varmaan XTR myös kestäs. Sram ei tunnu kestävän. Perse. Edit: Jaahas, vaikeeksi meni. Pyörässä kiinniolevasta vaihtajasta oli äsken mennyt solmuun molemmat häkin puoliskot. Irroitin aikaisemmin lahonneesta ulkohäkin niin lenteli jouset pitkit seiniä. Mutta nyt on ulkohäkki irti. Ja tilasin pikana huomiseksi sisähäkin Bike24:sta. Eli sit pitäs olla ehjä ulko ja ehjä sisähäkki. Yritän asentaa ne pyörässä kiinni olevaan vaihtajaan niin ei menisi vaihtajan säädöt vituralleen. Olen 99% varma kun irroitan ulkona sitten tuon kiinni olevan ulkohäkin niin jouset lentää sielläkin hevon perseeseen ja sit ihmetellään miten ne saa takaisin kasattua. Muokattu: 18. Joulukuuta, 202518. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Joo, vituttaa. Poliittinen riitely täällä ja muualla. Vaikka olen estänyt politiikkaketjun, se näkyy sivupalkissa ja sitä tulee sitten luettua ja joskus kommentoituakin. Ihmettelen että jengi viittii tapella noista asioista, vai onko se just se juttu? Kalakaverikaan ei saa olla eri puolueen hemmo enää, duunissa kokee käännytystä, meno on kun teddyt ja punkkarit aikoinaan. En mä sitä sano että ei saisi noista kirjoittaa ja tapella, itselle vaan ei oikein toimi, toi on suurin syy miksi täältä tulee aika ajoin häivyttyä. Jotenkin kiihkoilu puoluekannasta riippumatta värjää koko tyypin. Ja noi jutut on kun erään palstalegendan jauhamiset aikanaan, aina sitä samaa. Arvostus alkanut nousta niitä henkilöitä kohtaan, jotka ottavat iisisti, äänestävät tai eivät ja mitä sitten äänestävätkään. No joo, snadi avautuminen ja ihan oma mielipide vaan.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Kirjoittaja Eikö @Sulo sais mitenkään viriteltyä softaa niin että jos käyttäjä on estänyt jonkun ketjun tai käyttäjän viestit niin ne ei näkyisi myöskään tuolla sivupalkissa? Tai onko koko sivupalkille edes tarvetta? Minä ainakin pärjäisin ilmankin. Muokattu: 19. Joulukuuta, 202519. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Se olisi kyllä tosi hyvä uudistus. Voisi lueskella vaan omassa kuplassaan.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Mulla ei nävy mitään sivupalkkia, joitain omia asetuksia? Joskus on kyllä lyhyesti ollut näkysällä, kunnes taas kadonnut. Tietoisesti en ole rukannut mitään päälle tai pois. Muokattu: 19. Joulukuuta, 202519. Joulu, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Sivupalkki taitaa häippästä näkyvistä, jos ruutu on tarpeeksi kapea...
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Nii luen tätä läppärillä lähes aina, puhelimella en just koskaan. Kas, jos laittaa ruudun kooksi 133% niin palkki näyttäs poistuvan. Muokattu: 19. Joulukuuta, 202519. Joulu, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Eikö @Sulo sais mitenkään viriteltyä softaa niin että jos käyttäjä on estänyt jonkun ketjun tai käyttäjän viestit niin ne ei näkyisi myöskään tuolla sivupalkissa? Tai onko koko sivupalkille edes tarvetta? Minä ainakin pärjäisin ilmankin. Riittääkö kahvilan jemmaus?
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Kirjoittaja Mun puolesta saisi koko sivupalkin ottaa pois. Toki varmaan monelle voi auttaa jos jo pelkästään kahvila on piilossa. Sit ne ketkä oikeasti ei halua nähdä niin ei näe, ja ne ketkä haluaa nähdä, voi käydä kuikuilemassa. Kuten itsekin välillä, tuota jälkimmäistä siis. Varmaan paras vaihtoehto olisi että käyttäjät saisi itse määritellä näkyykö sivupalkissa a) kaikki b) kaikki muut kuin itse blokatut aiheet/käyttäjät c) ei näy palkkia ollenkaan. Mutta voi olla että liian vaikea toteuttaa jos moista ominaisuutta ei ole koodattu jo järjestelmään jotenkin helposti aktivoitavaksi.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Joo, toi että blokatut aiheet (ja käyttäjät?) näkyvät silti sivupalkissa on tällaiselle itsensäkiduttajalle, joka sitten menee lukemaan niitä vilkaistuaan ja vastaileekin , aika myrkkyä. Jos sen pystyisi itse vaikka piilottamaan, olisi hyvä. Tämä toimii näköjään, kun isonsi selaimen prosentteja, mutta tässä häviää kaikennäköstä muuta samalla ja siirtyminen tällä sivustolla osastolta toiselle on kankeampaa.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Mää käytän ton "Lukematon sisältö" -kautta eikä siellä oo mitään palkkeja.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu Pistin kahvilan piiloon, muita noin hienoja ominaisuuksia ei ole. Palkki näkyy, jos ruudussa on tarpeeksi leveyttä (ja palkki on ylipäätänsä paikoillaan). Luurien näppäilijöille tuskin näkyy koskaan.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Kirjoittaja No voi anus. Aloin korjaamaan vaihtajaa niin huomasin että pinna poikki ja ketjun linkin välissä. Eli hajosko vaihtaja siksi että pinna oli menny poikki ja kääntyny vaihtajan väliin tai sit vaihtaja hajonnu ensin ja vääntyny pinnojen väliin ja hajottanu pinnan. No, anyway, paskana siis koko laitos. Turhaan tilasin oikein pikatoimituksena vaihtajan varaosaa kun kaikki paskana anyway ja tekemätön tapaus tähän hätään. Kaivan cyclocrossarin varaston perukoilta ja teen siitä nyt tähän hätään ajopyörän. Pölyjen pyyhintä, uusien sisäkumien vaihto, lamppu- ja garmintelineen asennus, polkimien vaihto, ketjujen rasvaus. Ja ehkä satulan korkeuden säätöä. Vuosiin ole tähän pyörään koskenut.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu ^Autoja ja fillareita pitää olla enempi kuin yksi, juuri the tilanteita varten. Autoja mulla on aina ollut rivissä että on mahdollisuus edes yhdellä päästä. Fillareita kertyi kolme vasta tässä muutaman viime vuoden aikana, luulin että yhdellä vanhalla maasturilla pärjää. Väärin luultu.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään