Kirjoitettu 6. Helmikuuta6. Helmi 12 minuuttia sitten, mgcc kirjoitti: Ruuvit, mutterit ja prikat oetaan aina talteen jos sellaisia löytyy. Vielä kun osioisi miljoonalaatikon. Mä olen yrittänyt tehdä useamman - yksi iso, auki leikattu kanisteri ja läpinäkyvistä purkeista pienempiä.
Kirjoitettu 6. Helmikuuta6. Helmi Hyvä systeemi on leikata vanhoista sukkahousuista pusseja, jotka voi vaikka ommella serbiliiviin taskuiksi, pysyvät tykötarpeet kätevästi mukana ja aina on ruuvi mukana/löysällä.
Kirjoitettu 6. Helmikuuta6. Helmi ^ Sukkahousuista pussukoita! Ymmärrän, että Lahdessa työasusteet ovat tyyliin tynnöri ja henkselit – joten ei haittaa siellä. Helsingissä naapurit antaisivat turpaan, jos näkisivät. Yläkroppa paljaana ja öljyttynä. Oikeassa kädessä DeWaltin iskuporakone ja vasemmassa ranteessa Omega Seamaster 007 (Temusta ostettu). Siihen ei vaan sovi sukkis-pussukat.
Kirjoitettu 6. Helmikuuta6. Helmi 28 minuuttia sitten, tenunenä kirjoitti: ^ Sukkahousuista pussukoita! Helsingissä naapurit antaisivat turpaan, jos näkisivät. Mainittu edellinen sanaseppo lienee paljasjalkainen stadilainen. Lahteen ajautuminen taitaa olla oma tarinansa. Muokattu: 6. Helmikuuta6. Helmi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 6. Helmikuuta6. Helmi tenunenä tän tietänee... tuttu naapurifoorumilta (kai? en vaan tiedä kuka 😄 ). Sukkahousut oli nääs niksipirkka-henkeen tietty Mä oikeesti epäilen että Lahdessa työasut on tosi kova juttu, monihan noita vihreä-oranssi-kuteita pitää ihan vapaa-ajallaankin. Kuten minä.. en löytänyt muuta sadetakkia tossa kerran, niin ostin sit tollasen. Muokattu: 6. Helmikuuta6. Helmi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi Mä kuvittelin nuorena lahtelaisena, että kaikki on parempaa Helsingin suunnalla. Nyt tiedän, että asia on tasan päinvastoin. Kaikki muuttuu sitä huonommaksi, mitä lähemmäksi menet. Jostain syystä stadilaiset ovat välttyneet tältä havainnolta. Susirajakaan ei nykyään mene kehä kolmosella, vaan kehä ykkösellä. Muokattu: 7. Helmikuuta7. Helmi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi Joo, kaikki riippuu kaikesta, kyllä mä tosissani olen Lahdesta muuttamassa veke jossain vaiheessa. Tampere olis tähtäimessä. Tää on hyvä mesta asua, jos haluaa omakotitalon, paha sanoa missä "kauppalassa" olisi tän halvempaa versus mitkä palvelut ja reitti vaikkapa Helsinkiin, juna alle tunnin, ottaen huomioon että kaupunki itsessään tarjoaa myös hyvät palvelut (no, tää on sitten jo että mitä vaatii). Meinaan katottiin minne asti pitäisi mennä pääkaupunkiseudulla että saisi omakotitalon, niin Siuntio tai kauemmas. Nuorelle musta Lahdessa ei ole mitään, kumpikin lapsi muutti heti veke kun pääsi (Tre ja Hki). En asuisi rivarissa tai kerrostalossa täällä (enää, kokeiltu on). Kun tokan kerran muutin Hesaan 22v. opiskelemaan, oli se kyllä mahtava paikka, nuori vanhus muuttui taas nuoreksi. Mutta eihän siellä ollut varaa asua ja nykyään huvittaa kun jengi on pic nicillä jossain neliösenttimetrin nurtsilla ja luontoon lähteminen on suoritus, mä käyn koiran kanssa päivittäin metsässä kävellen. Mistä tykkää, mikä on elämänvaihe, itelläkin tarpeet on vaihtuneet. Muokattu: 7. Helmikuuta7. Helmi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi 35 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Tampere olis tähtäimessä. Hieno valinta! Pispalanharjulta talo. Hienoa, että kerroit hyvissä ajoin, niin ehdimme suunnitella täällä foorumilla huolella kivat tuparit ja tarjoilut. Vähintään kahden viikon juhlat. Ööö... kutsuthan sinä meidät kaikki?? Ja ettei menisi liikaa offeliksi, niin aamulla oli taas -24 ja se harmittaa tai peräti keljuttaa.
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi Kutsun teidät ketjuun "kahden viikon tuparit"-topic? Ihan hirveetähän sitä olis naamatusten nähdä... Mut joo, ehkä aihetta täältäkin, lievää vitutusta tavaroiden tilailua kohtaan, taas lähtenyt näpeistä. Koko ajan tulossa pakettia.
Kirjoitettu 7. Helmikuuta7. Helmi Ainahan se jokin vituttaa, sellainen pieni pohjavitutus pitää hyvin itsensä varpaillaan. No jos jotain spesifiä niin toi valentine vyörytys tietty. Kai sitä ny voi hempeillä ympäri vuoden. Mitä tulee tähän kehä ygösen ulkopuoleen, niin hic sunt dragones, sanoi jo entinen kartturi. Sisäpuolella pärjää kun on tarpeeksi sexikäs. Luonto on se millä maksetaan kun rahat on muuten loppu.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi 31.1.2026 klo 08.26, tommi2 kirjoitti: Toivottavasti jää pystyyn, meinaan tarvis ton rahin. Sovittiinkin että jos tosta kampeaa pystyyn niin tullaan tekemään kaupat uusiksi. Ei kuitenkaan uskaltanut ottaa riskiä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804756.html Lainaa Asko ja Sotka konkurssiin
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi Joku ostaa koneet ja hallit konkurssipesältä - velat jäävät indoorille. Uutta huonekalua pukkaa. Muokattu: 9. Helmikuuta9. Helmi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi 7.2.2026 klo 09.04, alpensau kirjoitti: Mä kuvittelin nuorena lahtelaisena, että kaikki on parempaa Helsingin suunnalla. Nyt tiedän, että asia on tasan päinvastoin. Kaikki muuttuu sitä huonommaksi, mitä lähemmäksi menet. Kaikki??! Melko vahvasti sanottu.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta9. Helmi ^Aivan! Karkki ei maistu Hesalassa niin hyvältä, pilsnerissä on vähemmän prossia...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään