Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi 17.11.2024 klo 19.16, Densen kirjoitti: Aika pahasti. Hukkasin bt-nappikuulokkeeni. Joku kk sitten ostetut 200 euron kuulokkeet. Torstaina muistan käyttäneeni niitä ja laittaneeni ne takin taskuun kesken kotimatkan. Omaan koteloonsa. Perjantaina lähdin töihin ja junassa etsin niitä tuloksetta repustani ja taskuistani jossa oletin niiden olevan. Takki oli eri. En muista olenko torstaina ottanut ne taskustani ja olenko perjantaina laittanut ne sinne reppuun josta niitä etsin. Vahva tunne oli kyllä junassa, että ne repusta olis pitänyt löytyä. Mutta ei ne ole kotonakaan missään eikä puhelin saa kotona niihin yhteyttä. Epäilen tiputtaneeni jo sillä torstain matkalla jolloin ne taskuun laitoin. Olisko tasku ollut auki ja tippuneet. Sen takin isot etutaskut aukee vetsarilla sekä ylhäältä että alhaalta. Jos oli alaosasta auki ja laitoin yläosasta kuulokekotelon taskuun. Ja sukkana läpi. Kuulokkeet ovat löytyneet. Ei ketuta enää! Viimeksi eilen kysyin vielä kerran niitä sieltä uimahallilta, jossa olin viikko sitten torstai-iltana ja jossa kuulokkeet ehkä sen työmatkapyöräilyn jälkeen vielä olivat mukana. Ne olivatkin siis kuitenkin mulla olleet vielä perjantaina repussa tai takissa tai taskussa ja olin ne sitten jättänyt toimistolla työpisteelle / tipahtaneet sen lähelle lattialle tms. Eli vaikka en niitä perjantaina töihin mennessä löytänyt mistään, oli ne kuitenkin töihin päästyäni mulla jossain olleet ja tippuneet/jääneet pöydälle/lattialle. Olen niin iloinen asiasta. En ollut sentään onneksi tilannut vielä uusia vaan lähinnä miettinyt raaskiiko ostaa uusia tuollaisia parinsadan kuulokkeita vai ostaisinko vaan jotkut 50 euron halpikset tilalle.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ ^^ mihin te mitään kuulokkeita tarviitte? Ulkona ollessa, pyörällä tai kävellen, se hienoin asia on kuunnalle lintujen laulua.
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi Töissä ne on lähes koko ajan päässä, että saa jonkun rauhan tai pystyy keskustelemaan Teams-palsuissa. Salillakin joskus on napit korvissa. Nykyiset vastamelutoiminnot hävittää tehokkaasti ympäröivän maailman ja saa olla omassaan. Muokattu: 22. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ jaha. Tässä sitä saa olla ihan rauhassa omissa oloissaan enkä mä tiedä edes mikä on toi Teams-juttu? ei mua varten kun lähden käveleen ulkolenkin niin nimenomaan haluan kuunnella lintujen lauluja. Ihan älytöntä lenkillä kuunnella jotain musiikkia, kun sitä musiikkia tulee radiosta ja telkkarista ja kaupoissakin soi koko ajan. Luonnon äänet on maailman hienointa kuunneltavaa. Mä muuten tykkään kuunnella Hornettienkin mölinää kun aika usein sieltä lennetään.... Muokattu: 22. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi Teams. Sitähän voisi koko kööri höpötellä Teams välityksellä videoyhteydellä! Kisu vaan pitäis vielä saada jotenkin kammetuksi langoille Lisää hyviä ehdotuksia? Vetäydyn miettimään
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi Mä en tajuu mitään, mikä ihme Teams. No eipä väliä kun ei ole tarvettakaan...
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Teams on se minkä takia otsikko pätee eniten.🤮 Tällaselle yhteisölle Discord ois parempi (kuin Teams). Hienompia ikoneita.🫣
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi 13 minuuttia sitten, MV kirjoitti: ^Teams on se minkä takia otsikko pätee eniten.🤮 Tällaselle yhteisölle Discord ois parempi (kuin Teams). Hienompia ikoneita.🫣 mitä sä nyt yrittät tämmöiselle vanhalle jäärälle sanoa...noi sun "merkit" näkyy mulle ihan vaan neliöinä...ja sitten vielä Discord??? ( nyt vaihtui itku nauruun )
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi 20.11.2024 klo 17.08, Jopotuinen kirjoitti: No mutta nyt on ihan asiaakin, siis että vituttaa. Rouva on etsinyt haukkana linssejä meidän K-kaupasta, mutta tuloksetta. Ryhdyin sitten selvittämään asiaa netin kautta, että kuinka on. Mutta voi perseen suti, minkä väännön takana on saada se kauppa tuohon langoille ja tuotehaku päälle. Ja se hakusana tuotti 31 osumaa, joista yksikään ei koskenut linssejä, paitsi linssisipsit(?!). Myivät siis eioota, jonka Rouva oli itsekin todennut puodin käytävillä. Vaihdoin sitten kaupan tuonne S-ryhmään, että oliskos Salessa sitten. Voi helvata, niin on sielläkin pilattu tuotesivusto, että siellä on aivan kaikki ryhmittymän tarjonta ja ainoa filtteri oli: Postilokero, autokuljetus ja roborti. Mutku olisin itse halunnut noutaa ja tarvinnut tiedon, että onko niitä siellä hyllyssä vai eikö niitä ole siellä hyllyssä. Ennen robotteja se oli kyllä mahdollista, mutta ei näköjään enää. Pitäkää sitten ne vitutuksen herneenne. Selvisi kuitenkin, että Plussa marketin hyllystä niitä löytyy, kipaisen sitten samalla, kuin sattuu A-marketin suunnalla asiointia (hyvä syy asioinnille). Katsottakoon se sitten lohduksi. Joo, muutkin on törmänneet tuohon samaan S-ketjun muutokseen, tai sitten toimitus lueskelee FK höpinäitä https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000010844332.html – Kenen idea oli, että S-kauppojen sivut eivät näytä tuotteen SAATAVUUKSIA HALUTUSSA KAUPASSA ennen kuin tuotteelle valitsee jonkun toimitustavan!?? En halua toimitusta. Haluan nähdä, onko tuotetta lähikaupassa, asiakas kyselee Jodelissa kirosanojen saattelemana.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi ei ole todellista, mitä ihmettä joku katsoo netissä mitä siellä kaupassa on. Siellä on niin paljo valikoimaa että jos ei nyt just sitä haluttua ole ( ei muuten ollu tempura-ainetta mutta Citymarketissa on ja ihan siinä vieressä, samalla kun käyn A-marketissa...) Nyt tuli taas uutta ihmeteltävää, mikä on Jodel? Muokattu: 23. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Noku ei ole ja siksi pitää netistä tarkistaa. Ja tilaavat sitä kyllä sitten pyynnöstä.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Nyt tuli taas uutta ihmeteltävää, mikä on Jodel?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään